Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tuon lapseni tottelemaan?

Vierailija
03.11.2012 |

Tuo 10kk vanha tyttäreni on nykyään ihan mahdoton kaikessa, hän ei usko mitään, mitä käsken hänen tehdä, vaikka kuinka hakkaan häntä! Kun syötän häntä, hän ei suostu syömään koskaan niin paljon kuin minä haluan hänen syövän, vaikka kuinka väkisin survon ruokaa hänen suuhunsa, karjun hänelle että "Nyt syöt saatanan monivamma tai tapan sinut", mutta tyttö vain karjuu, itkee, suylkee ruokaa suustaan ja tappelee vastaan!

Samoin on minkä tahansa muunkin asian kanssa, tyttö ei tottele minua millään, vaikka karjun hänelle niin lujaa kuin jaksan, hakkaan häntä rangaistukseksi tottelemattomuudesta ja myös mieheni rankaisee tyttöä usein esim. karjumalla hänelle, että "Tottele äitiäsi helvetin kyrvänimijä". Olen nytkin yrittyt miehen kanssa puolen tunnin ajan yrittänyt saada tyttöä nukkumaan, mutta tyttö vain itkee, rimpuilee vastaan, ulisee ja yrittää päästä karkuun, vaikka piiskaamme häntä kuinka, karjumme hänelle päin naamaa niin lujaa kuin jaksamme, että "Nyt heti nukut tai kuolet", paiskomme häntä sänkyyn ja jätämme hänet huoneeseensa sänkyyn makaamaan. Kun sitten lähdemme tytön huoneesta pois, niin heti sieltä kuuluu tömähdys kun tyttö tiputtautuu lattialle ja istuu lattialla karjuen kuin tapettava, vaikka teemme kaikkemme saadaksemme hänet nukkumaan! Uskomatonta, että hän ei totttele meitä, isää ja äitiään vaikka lasten on tehtävä niinkuin vanhemmat käskevät!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERTOKAA HETI, ETTÄ MITEN HELVETISSÄ TUON PAHOILAISEN ELI LAPSENI SAA NUKKUMAAN TAI MINÄ TEURASTAN HÄNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit saavat IP osoitteen avulla viestin lähettäjän helposti selville...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI TE ETTE YMMÄRRÄ ETTÄ TEIDÄN PITÄÄ KERTOA MINULLE, ETTÄ MITÄ TEEN TUON LAPSENI KANSSA JOKA EI TOTTELE VANHEMPIAAN PITÄÄKÖ MIEHENI RAISKATA LAPSI ETTÄ HÄN TOTTELEE MIEHENI LÄHTI ETSIMÄÄN KIRVESTÄÄN JOLLA ME TAPAMME KAIKKI 20 LASTAMME NYT HETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI TE ETTE YMMÄRRÄ ETTÄ TEIDÄN PITÄÄ KERTOA MINULLE, ETTÄ MITÄ TEEN TUON LAPSENI KANSSA JOKA EI TOTTELE VANHEMPIAAN PITÄÄKÖ MIEHENI RAISKATA LAPSI ETTÄ HÄN TOTTELEE MIEHENI LÄHTI ETSIMÄÄN KIRVESTÄÄN JOLLA ME TAPAMME KAIKKI 20 LASTAMME NYT HETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saat pikaist apua, ja lapsi hyvän kodin

Vierailija
6/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHENI TULEE TAPPAMAAN, RAISKAAMAAN JA SYÖMÄÄN SINUT VITUN LAPSENRAISKAAJAPERKELE!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHENI TULEE TAPPAMAAN, RAISKAAMAAN JA SYÖMÄÄN SINUT VITUN LAPSENRAISKAAJAPERKELE!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus tehty

Vierailija
12/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLA ON 20 LASTA MIEHENEI KANSSA MUTTA LAPSEMME EIVÄT USKO ETTÄ HEILLÄ ON TODELLA HYVÄ KOTI HE EIVÄT TOTTELE MEITÄ SIKSI ME ENSI YÖNÄ TAPAMME HEIDÄT ME HAKKAAMME HEIDÄT KIRVEELLÄ PALASIKSI JOTKA MIEHENI NUSSII ENNENKUIN HAUTAAMME NE PIHALLEMME JA HAISTAKAA TE VITUN PEDOFIILIT VITTU TE OLETTE JOKAINEN TAPPANUT TÄNÄÄN 10000000000000000000000000000000000000000 VAUVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLA ON 20 LASTA MIEHENEI KANSSA MUTTA LAPSEMME EIVÄT USKO ETTÄ HEILLÄ ON TODELLA HYVÄ KOTI HE EIVÄT TOTTELE MEITÄ SIKSI ME ENSI YÖNÄ TAPAMME HEIDÄT ME HAKKAAMME HEIDÄT KIRVEELLÄ PALASIKSI JOTKA MIEHENI NUSSII ENNENKUIN HAUTAAMME NE PIHALLEMME JA HAISTAKAA TE VITUN PEDOFIILIT VITTU TE OLETTE JOKAINEN TAPPANUT TÄNÄÄN 10000000000000000000000000000000000000000 VAUVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän