Onpa ihana pyhäinpäivä!
Koti on siivottu ja laitettu kauniiksi, parevekkeella palaa kynttilät valkoisissa lyhdyissä, kanervia ruukuissa. Äsken syötiin katetun pöydän ääressä sisäpaistia, punaviinikastiketta ja kukkakaalipyrettä. Musiikkina soi Mozart, muu perhe lukee tai leikkii keskenään, minä istahdin tähän ihmettelemään, kuinka hyvin kaikki voikaan olla.
Kommentit (27)
Minä iloitsin siitä, kuinka ihmisiä oli pilvin pimein jo päivällä hautausmaalla. Mukavaa, että kulttuuriperintöä pidetään arvossaan.
Me mennään pian hautuumaalle ja päivälliseksi on varmaan makaronilaatikkoa pakastimesta.
meillä Saarioisten maksalaatikko juuri mikrossa.
harrastusten parissa.Siivota kyylä pitäisi.
Ihana istua sohvalla yksin, kun muu perhe on harrastusten parissa.Siivota kyylä pitäisi.
Mitä harrastuksia on Pyhäinpäivänä?
olleet jo eilisestä ja ihan pikkuisen odotan että lähtisivät pikkuhiljaa kotiin.
Ihana istua sohvalla yksin, kun muu perhe on harrastusten parissa.Siivota kyylä pitäisi.
Mitä harrastuksia on Pyhäinpäivänä?
pyykkiä pesty 7 koneellista pesutuvassa, on imuroitu ja tiskattu.
Järjestelty tavaroita ja kohta pitäisi ruokaa laittaa.
Varmaan kalapuikkoja ja ranskalaisia.
Ihanaa kun pitkästä aikaa lauantaina vapaata töistä ja on aikaa ja energiaa siivota.
ja niiden erottamisen arvoa. Kokemusmaailma kapenee, kun kaikki päivät ja ajat ovat ihan samanlaisia.
Itse en olisi päästänyt meidän lapsia tänään yhtään mihinkään rientoon. Onneksi ei tullut eteen sellaista tilannetta.
Minä toivun eilisistä pikkujouluista, mies heräsi juuri päiväunilta ja pelaa nyt pöytäpeliä 9v kanssa, 11v lukee Akkaria huoneessaan, kohta mies lähtee 9v kanssa lapsen harrastustreeneihin ja sen jälk syömme todnäk Hesen antimia.
En jaksa äidin haudalle lähteä.
ja niiden erottamisen arvoa. Kokemusmaailma kapenee, kun kaikki päivät ja ajat ovat ihan samanlaisia.
Itse en olisi päästänyt meidän lapsia tänään yhtään mihinkään rientoon. Onneksi ei tullut eteen sellaista tilannetta.
Joo, ei mun tarvitsekaan, mutta jotenkin kuulostaa todella ankealta. Vähän kuin siivoisi joulupäivänä tai pitkäperjantaina.
Itsekin sain kamppailla tosissani, että sain kaikki valmistelut tehtyä, mutta kyllä nyt on ihanaa kun voi vaan olla.
ei voi oman halunsa vuoksi jäädä sohvalle kuuntelemaan Vivaldia. Joukkuelajit on nimensä mukaisesti joukkuelajeja, peleihin on mentävä ja vastuu on otettavava, myös pyhisin.
ei voi oman halunsa vuoksi jäädä sohvalle kuuntelemaan Vivaldia. Joukkuelajit on nimensä mukaisesti joukkuelajeja, peleihin on mentävä ja vastuu on otettavava, myös pyhisin.
ei sillä ole väliä milloin pyhittää lepopäivää, kunhan pyhittää:)
Tai onko se edes mahdollista?
Tai onko se edes mahdollista?
ole huoleti:)
mutta nyt on ja nyt ol mentävä. Vrt pyhyys-tekopyhyys.
Lapset on käyneet harrastuksissaan ja mieskin kuntosalilla. Ihan normaali lauantaipäivä vaikka on vähän pyhän fiilistä ilmassa.
Meillä laitetaan kynttilät vasta kun tulee pimeä, naudan paisti on vasta uunissa ja musiikki taitaa olla Armin van Buurenia tällä kertaa.