Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ilman aivoja voi elää NORMAALIA elämää?????

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän mitenkään kärsivältä näyttänyt, ei edes itkenyt.

Vierailija
22/24 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän mitenkään kärsivältä näyttänyt, ei edes itkenyt.

Niin, eihän kastematokaan näytä kärsivältä, vaikka varsinaisia aivoja ei taida olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä armeliasta siinä olisi ollut, jos olisi tapettu, jos ei kerran kärsi.

Vierailija
24/24 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän mitenkään kärsivältä näyttänyt, ei edes itkenyt.

Niin, eihän kastematokaan näytä kärsivältä, vaikka varsinaisia aivoja ei taida olla.

On ihan totta, että lapsi, jolla ei ole tietoisuutta tai aisteja, ei myöskään kärsi. Hän ei tiedä, että jää jostain paitsi, eikä tunne kipua.

Toisaalta aivot on hmisellä niin ihmeelliset, että niistä ei aina tiedä, mihin ne pystyvät. Se pelkkä aivorunkokin voi saada aikaan yhtä jos toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi