Lue keskustelun säännöt.
miten ilman aivoja voi elää NORMAALIA elämää?????
Kommentit (24)
hän mitenkään kärsivältä näyttänyt, ei edes itkenyt.
Niin, eihän kastematokaan näytä kärsivältä, vaikka varsinaisia aivoja ei taida olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä armeliasta siinä olisi ollut, jos olisi tapettu, jos ei kerran kärsi.
hän mitenkään kärsivältä näyttänyt, ei edes itkenyt.
Niin, eihän kastematokaan näytä kärsivältä, vaikka varsinaisia aivoja ei taida olla.
On ihan totta, että lapsi, jolla ei ole tietoisuutta tai aisteja, ei myöskään kärsi. Hän ei tiedä, että jää jostain paitsi, eikä tunne kipua.
Toisaalta aivot on hmisellä niin ihmeelliset, että niistä ei aina tiedä, mihin ne pystyvät. Se pelkkä aivorunkokin voi saada aikaan yhtä jos toista.
hän mitenkään kärsivältä näyttänyt, ei edes itkenyt.