Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava on överi mustasukkainen miehestään

Vierailija
03.11.2012 |

Aiemmin sain olla ihan frendejä hänen miehensä kanssa, mutta sitten hän keksi että tullaan liian hyvin toimeen. Ja mies lisäksi oli selvästi "liian kiinnostunut" minusta.

Nyt melkein jo naurattaa, sillä aina tavatessamme rouva vahtii miestään kuin haukkaa ettei eksyisi minun läheisyyteni hetkeksikään. Lisäksi roikkuu koko ajan miehensä kainalossa ja silittelee tätä ja selittää tulevaisuuden suunnitelmia (10 vuoden päähän). Aiemmin ei tehnyt ikinä mitään tälläistä.

Viime tapaamisessa järjesti ruokapöydän paikat niin, että istui minun ja miehensä välissä.

Sori, tähän mennessä ko. mies ei kiinnostanut pätkääkään, mutta nyt ihan piruuttani kiinnostuin. Saa nähdä kuinka käy ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin kuin ystäväsi vieressä? Miksi edes kiinnitit siihen huomiota?

Vierailija
2/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavasta. Yhteisten ystävien takia pyöritään samoissa piireissä.

Kiinnitin huomiota siksi, että olen oikeastaan tullut aina paremmin juttuun hänen miehensä kanssa, kun on yhteisiä harrastuksia. Yhtäkkiä pitkin kesää ja syksyä emme ole saaneet enää puhua missään mitään, ilman että rouva on ollut koko ajan keskeyttämässä tai halimassa miestään. Viimeisin oli tämä pöytäjuttu, jossa muutkin jo huomasivat tämän istumisjärjestyskuvion.

Joo, en nyt varmaan tosissaan ole iskemässä miestä, rupesi vain vituttamaan tämä vahtiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä kaverin miestä tavoitteleva munahaukka

Vierailija
4/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään oikeuksia siihen mieheen. Jos mies lähestyy sinua, ole ystävällinen, mutta jätä mies rauhaan, kun siitä kerran aiheutuu hankaluuksia.

Eikä sinun tarvitse miettiä vaimon suhtautumista, se on hänen ja hänen miehensä asia. Miksi ylipäätään mietit, mitä vaimo ajattelee? Jos sinulla on rehdit aikeet, ei edes tulisi mieleesi, että joku voi vastustaa tekemisiäsi. Miksi et seurustele heidän kanssaan pariskuntana, kun he kerran ovat läheisesti yhdessä? Miksi se vaimo pitää siitä erottaa ja miksi hän häiritsee sinua?

Itse menen usein paikalle, kun mieheni juttelee jonkun kanssa, koska en halua olla epäkohtelias, vaan otan huomioon kyseisen lähestyjän.

Voihan olla, että mies on pyytänyt vaimoaan apuun liian innokkaan tyrkkymuijan suhteen. Moni mies on ujo ja ylikohtelias eikä kehtaa itse torjua tylysti.

tuttavasta. Yhteisten ystävien takia pyöritään samoissa piireissä. Kiinnitin huomiota siksi, että olen oikeastaan tullut aina paremmin juttuun hänen miehensä kanssa, kun on yhteisiä harrastuksia. Yhtäkkiä pitkin kesää ja syksyä emme ole saaneet enää puhua missään mitään, ilman että rouva on ollut koko ajan keskeyttämässä tai halimassa miestään. Viimeisin oli tämä pöytäjuttu, jossa muutkin jo huomasivat tämän istumisjärjestyskuvion. Joo, en nyt varmaan tosissaan ole iskemässä miestä, rupesi vain vituttamaan tämä vahtiminen.

Vierailija
5/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille ulkopuolinen oikein mitään voi.

Vierailija
6/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoituksessa on asiaa. En ymmärrä mikä hinku joillakin naisilla on hakea kaveruutta tieten tahtoen juuri miehistä niin, että vaimo yritetään mitätöidä. Varmasti siellä taustalla on joku halu näyttää, että minäpä olen kiinnostavampi nainen.

Ei sinulla ole mitään oikeuksia siihen mieheen. Jos mies lähestyy sinua, ole ystävällinen, mutta jätä mies rauhaan, kun siitä kerran aiheutuu hankaluuksia.

Eikä sinun tarvitse miettiä vaimon suhtautumista, se on hänen ja hänen miehensä asia. Miksi ylipäätään mietit, mitä vaimo ajattelee? Jos sinulla on rehdit aikeet, ei edes tulisi mieleesi, että joku voi vastustaa tekemisiäsi. Miksi et seurustele heidän kanssaan pariskuntana, kun he kerran ovat läheisesti yhdessä? Miksi se vaimo pitää siitä erottaa ja miksi hän häiritsee sinua?

Itse menen usein paikalle, kun mieheni juttelee jonkun kanssa, koska en halua olla epäkohtelias, vaan otan huomioon kyseisen lähestyjän.

Voihan olla, että mies on pyytänyt vaimoaan apuun liian innokkaan tyrkkymuijan suhteen. Moni mies on ujo ja ylikohtelias eikä kehtaa itse torjua tylysti.

tuttavasta. Yhteisten ystävien takia pyöritään samoissa piireissä. Kiinnitin huomiota siksi, että olen oikeastaan tullut aina paremmin juttuun hänen miehensä kanssa, kun on yhteisiä harrastuksia. Yhtäkkiä pitkin kesää ja syksyä emme ole saaneet enää puhua missään mitään, ilman että rouva on ollut koko ajan keskeyttämässä tai halimassa miestään. Viimeisin oli tämä pöytäjuttu, jossa muutkin jo huomasivat tämän istumisjärjestyskuvion. Joo, en nyt varmaan tosissaan ole iskemässä miestä, rupesi vain vituttamaan tämä vahtiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän