Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinusta PITI tulla isona? Ja kuinkas kävikään?

Vierailija
01.12.2005 |

Minusta piti tulla eläinlääkäri. Tai silloin lapsena haaveilin kyseisestä ammatista, mutta kappas, olenkin tradenomi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näin.

Vierailija
42/48 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla kampaaja tai lentoemäntä, päädyin lääkäriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita haaveammatteja oli leipuri ja emäntä. Nyt olen kotiäiti, jolla on laatikon pohjalla merkonomin paperit. Ihan hyvä näin, paitsi että haaveilen kätilön ammatista. Ehkä sitten joskus, onhan tässä elämä aikaa.

Vierailija
44/48 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väitöskirjaa aiheesta väsäilen parhaillaan...

Vierailija
45/48 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo yli-ikäinen....kielitaito suomi, ruotsi, saksa, ranska, holanti, japani...

Vierailija
46/48 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei " työllisty" johtajaksi eikä ketään raahata johtajaksi koulusta. Ei amk:sta eikä kkk:sta. Säästä itsesi turhalta opiskelulta, sillä kun ajatuksesi työelämästä ovat tuota tasoa, tuskin mikään koulutus auttaa sinua " työllistymään" johtajaksi. Siihen tarvitaan näyttöjä monelta tasolta, ei pelkästään koulutusta. Ja tiedoksi, useat tradenomit toimivat johtotehtävissä, ne kenen kyvyt riittävät. Aivan kuten ktm:ienkin kohdalla.

T: Johtavassa asemassa työskentelevä tradenomi, joka on omilla vahvuuksillaan asemaansa valittu.

Vierailija:

Oikeasti vielä opiskelujen puolivälissä luulin, että tradenomit useinkin työllistyvät johtajiksi. : ) Kauppakorkeakoulu on meikäläisen seuraava osoite, tällä koulutuspohjalla en tee mitään.

Vierailija
47/48 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ollu oikein tsäänssejä ku pituutta on samanverra ku leveyttä :)

Olen tradenomi.

Vierailija
48/48 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen lähihoitaja, suuntautunut lapsiin ja nuoriin, töissä päiväkodissa:)