Mikä sinusta PITI tulla isona? Ja kuinkas kävikään?
Minusta piti tulla eläinlääkäri. Tai silloin lapsena haaveilin kyseisestä ammatista, mutta kappas, olenkin tradenomi.
Kommentit (48)
Valitsin sitten sen helpomman tien ja olen nykyisin lakimies.
ja se nyt olen.. :) ihan pienenä halusin olla avaruuslego-ukko, mutta se ei kai nyt käy. joten hyvin on käyny!
Tulikin lääkäri. Noh, on sitä opiskeluaikana saanut kirjastossa hengata ihan tarpeeksi muutenkin.
olen tutkija. No, kirjoittamistahan tämäkin työ on ;-)
mutta sairaanhoitajaksi päädyin (eikös se ole vähän sama suunta)...
mutta olen myyntisihteeri. Tuskin olisin kampaajana ollut kovin hyvä, sillä on vähän värisokeutta. Hyvä siis näin ;)
sinulle , joka työslentelet lentoemäntänä.Kerro työsi huonot puolet, niin ei harmita enää...etten lentoemännäksi päätynyt!
joten sinne päin, työpaikka vaan ei vastaa odotuksia... vielä!
Musta tuli sitten tradenomi ja aivan väärällä alalla olen. Onneksi vielä nuori, niin ehdin opiskella jotain muutakin. Hoitoala kiinnostaa nykyisin.
..enkä kyllä olekaan vaan työtön, kouluttamaton lusmu!!!!
halusin olla äiti jostain 14-vuotiaasta saakka, ja niin olenkin!
Nyt olen myyjä ja äippälomalla :) Laulan kyllä bändissä, mut sillä ei ainakaan toistaseks vielä eletä.
Haavailin jostain insinöörin ammatista tai poliisina olemisesta. No, minusta tuli anestesiasairaanhoitaja, joka työssään saa myös hoitaa juoppoja ja narkkareita ja paljon tekniikkaakin löytyy työpaikalta, mikä pitää hallita. Ihan tyytyväinen olen ammattiini.
Oikeasti vielä opiskelujen puolivälissä luulin, että tradenomit useinkin työllistyvät johtajiksi. : ) Kauppakorkeakoulu on meikäläisen seuraava osoite, tällä koulutuspohjalla en tee mitään.
Minusta tulikin tutkija. Luovaa työtä toki teen, mutta vähän eri formaatissa kuin lapsena/nuorena haaveilin.
Parempi tämä valinta!