Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko pieraista miehesi läsnäollessa?

Vierailija
02.11.2012 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastitte mun perjantai-illan tylsyydeltä. Varsinkin kun on tällattiin kymmenen vuoden vanha suhde, eipä paljon enää nolota mikään, joku raja tietty pitää olla, ettei ihan sikailuks mee.

Vierailija
42/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti piereskelyssä on jotain hienoa, mitä en oo koskaan ymmärtänyt.

Mies on nähnyt mut monissa tilanteissa elämän hyvissä ja huonoissa kohdissa, mutta en ymmärrä miks mun pitäis piereskellä hänen läsnäollessaan. En piereskele vanhempieni tai lastenikaan edessä. Tekeekö piereskely suhteesta jotenkin paremman?

mutten piere. En myöskään röyhtäile, kaivele reikiäni tai haise hieltä. Olen kotonakin huomaavainen. Ja vielä enemmän haluan olla ystävällinen mun rakkaille, en tosiaan halua kiusata niitä ällöttävällä käytöksellä. Onneksi nekin ajattelee samalla tavalla. Miksi kotona pitäisi sikailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti piereskelyssä on jotain hienoa, mitä en oo koskaan ymmärtänyt. Mies on nähnyt mut monissa tilanteissa elämän hyvissä ja huonoissa kohdissa, mutta en ymmärrä miks mun pitäis piereskellä hänen läsnäollessaan. En piereskele vanhempieni tai lastenikaan edessä. Tekeekö piereskely suhteesta jotenkin paremman?

mutten piere. En myöskään röyhtäile, kaivele reikiäni tai haise hieltä. Olen kotonakin huomaavainen. Ja vielä enemmän haluan olla ystävällinen mun rakkaille, en tosiaan halua kiusata niitä ällöttävällä käytöksellä. Onneksi nekin ajattelee samalla tavalla. Miksi kotona pitäisi sikailla?

Ihme estoista sakkia täällä.

Vierailija
44/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni, mutta pieren kyllä. Saan olla oma itseni omassa talossani, ja ollaanhan me kaikki piereviä otuksia. Minulla on aika herkkä masu, joten pieren omassa talossani, voin mennä vaikka viereiseen huoneeseen, jos en nyt välttämättä haluaisi hänen hasitaa sitä. Julkisilla paikoilla en töräyttele, ikinä, koska se antaa huonon vaikutelman, vaikkt ketään heistä enää ikinä näkisi, mutta mieheni kyllä tietää mitä teen, kuka olen ja hyväksyy minut ihmisenä. Voihan sitä pieraistakin, osoittaakseen että rakastaa toista. ;)

Vierailija
45/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi niin  mieli pieraista tuo  ap kumoon. Taidankin oikein töräyttää paineella...prfthrööööt....!!!! Oho, ei kai sua vaan sattunu ku kaaduit,ap raukka  ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi