Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti toivuit oksennustaudista täyteen terään?

Vierailija
02.11.2012 |

Tässä kaipailen kokemuksia, että milloin voi olettaa elämän alkavan taas voittaa. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena varmaan!

Vierailija
2/9 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meni kaksi viikkoa että saattoi sanoa olevansa kunnossa. Hutera olo pitkään ja ihan kalpea iho tummilla silmänalusilla. Karmea tauti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä oksentamista ja ripulia oli vuorokausi, sen jälkeen pari vuorokautta ihan petipotilaana vielä... Reilu viikko siinä toipumisessa meni.

(noin rajua tautia en ole sairastanut koskaan aikaisemmin)

Vierailija
4/9 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentamista ja ripulointia kesti alle 12h. En syö ja juo silloin juurikaan mitään että saan vatsan tyhjäksi. Sen jälkeen sitten pieniä määriä kerrallaanestettä jossa energiaa (esim limsa) ja rokaa jossa suolaa (esim. Sipsit). Kuonnolla voimat tulitakidinja ruokaalu palautui normaliksi noin. Viikon kuluttua.

On minulla kuitenkin ollut helpompiakin tauteja joista olen toipinut jo parissa kolmessapäivässä.

Vierailija
5/9 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kaikki liikkeellä olevat mahataudit.

Vierailija
6/9 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen aloitin oksentamisen ja se loppui aamulla. Olo on ihan niin karmea kuin teillä muillakin näyttää olleen. Meillä vielä bonuksena, että mies sairastui nyt päivällä ja meillä on kaksi pientä lasta, josta toinen on jo sairas ja toinenkin näyttää sairastuvan. Tää on jotain ihan hirveää; raahustan pyörtymispisteessä siivoamassa pienemmän lapsen sotkuja ja vaihtamassa vaippaa, ja aina välillä pitää istua lattialle keräämään vähän voimia. Tää on sillä rajoilla että jos lapset ei näkisi niin itkisin. Luojan kiitos mies ehti hakea läjän lastenleffoja ja vähän sipsiä ennen kuin sairastui.

Mut hei, huomenna on uusi päivä. Jospa tää tästä. Viikon päästä sitten viimeistään. En ole sairastanut vatsatautia vuosiin, en muistanut että tää on näin kamalaa.

ap.

Vierailija
7/9 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oksennan koko illan ja yön, olen tiistaina hutera ja väsynyt mutta keskiviikkona jo kunnossa ja työkykyinen. Ehkä ihan täydessä terässä olen vasta torstaina, mutta töihin siis menisin jo keskiviikkona ja jaksaisin hyvin olla.

Vierailija
8/9 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä oli pahin vaihe se oksentelu ja vuorokausi sen jälkeen. Ihan käsittämätön väsymys, saatoin nukahtaa esim lattialle... Lapsi sairasti ekana ja hänellä ruoka alkoi jo pysyä sisällä siinä vaiheessa kun me oksennettiin. Jompikumpi konttasi jääkaapille antamaan jotain jugurttia tai mehua... ei puhettakaan että olisin jaksanut kokata jotain, olisin pyörtynyt siihen hellan ääreen.

oksennustauteja on vähän vaikea ennustaa. Joskus on ollut sellainen että pulautan kerran ja päivän levon jälkeen olen ok. Tai sitten tuollainen hirmutauti.

Vierailija
9/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks päivää ja takas treenaamas!