Mistä ulkonäköön liittyvistä ominaisuuksista olet kateellinen muille naisille?
Kommentit (29)
Mieheni tosin on hulluna muhkeaan takapuoleeni, mutta itse haaveilin pienestä oyllystä ja kapeista lanteista. Kaikkea ei voi saada...
(itse olen pyylevä persjalkainen) sekä paksuista erottuvista kulmakarvoista, joita sentään voi nyppiä. Omani ovat niin harvat ja olemattomat.
Pituus on ainainen kateuden aihe. Toinen on klassiset kasvojen piirteet.
että kiinteät B-kupin rinnat olisivat myöskin kivat. Vaikka en olekaan ylipainoinen, niin näytän lihavalta kun rinnat ovat niin isot ja lantio leveä. Ja lisäksi ne lyhyet jalat.
ja leveämmät hartiat. Muuhun olenkin ihan tyytyväinen.
Pituus on ainainen kateuden aihe. Toinen on klassiset kasvojen piirteet.
olen kärsinyt aknesta aina ja rasvaisesta ihosta. tekisin melkein mitä vaan saadakseni hyvän sileän ihon. Ottaisin mustat silmänaluset mielummin vaivaksi. Minulla kun tulee finnejä ihan joka paikkaan pakaroihin jne.. Ärsyttää.. T. roacuttan edelleen kokeilematta..
Selluliittia ei ole koskaan ollut, kroppaani ei imeydy rasva niin sitten millään. Rintani ovat yhtä seksikkäät kun 12- vuotiaan pojan. Leikkausta en uskalla ottaa, vaikka tämä rinnattomuus on hävettänyt koko elämän.
ne leikkaukset on etenkin suomessa tehtynä todella turvallisia nykyään.Mä suurennutin imetyksistä lätsähtäneet a-rukkaseni pitkän harkinnan jälkeen JKL:ssä kirurgi Jussi Rintamäellä n. 5v sitten, paras sijoitus ikinä! Luonnollinen c-kuppi nyt, tyytyväisempi en voisi olla :)
AP:n kysymykseen: hyvät, selluliitittomat pitkät sääret ottaisin minäkin. Olen hoikka ja suht piktä (173cm),mut jalat olleet aina se heikko kohta ;(
:o Mutta pienirintainen ja siro nainenhan on usein kaunis! En ymmärrä, miksi rintojen pitäisi olla suuremmat jos vartalo on kauttaaltaan hoikka. Minusta on pikemminkin niin että erityisen siro "poikamainen" vartalo yhdistettynä isompaan kuin B-kuppiin näyttää vastenmieliseltä.