Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikiön voimakkaat liikkeet sattuvat rv 38

Vierailija
02.11.2012 |

Odotan ensimmäistä lastani ja laskettuun aikaan on enää muutama viikko.

Sikiöstä on tullut jo niin voimakas, että liikkeet melkein rampauttavat minut.

Jalat, kädet ja peppu työntävät niin kovaa mahaa kohti, että tuntuu kuin se repisi vatsanpeitteitä. Ylimääräisiä kiloja minulla ei ole ja pystyn tuntemaan jalkapohjan ihon läpi.

Istukka on etuseinässä. Voiko kipu johtua siitä, että sikiö hakkaa istukkaa? Voiko istukka jotenkin vahingoittua tästä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on. Eikä se vauva niin voimakas ole että pystyisi istukkaa vahingoittamaan. Tosi monet naiset tuntee kipua kun vauva liikkuu raskauden loppupuolella. Kohtu vain on käynyt vauvalle kovin ahtaaksi. Itsellä vauva painoi päällään alaspäin ja kyllä mä monet kerrat olin kyyneleet silmissä kivun takia, mutta ei sitä voinut muuta kuin kestää, kohta se vauva syntyy kuitenkin.

Vierailija
2/6 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se saa mun luita katkeamaan, kun niin kovasti meuhkas, tai venytteli tms. Kylkkäreitä pli pakko painaa vastaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viimeinen kuukausi unettomine öineen oli raskasta.

Vierailija
4/6 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon tunteen! Pienikokoisena ihmisenä kärvistelin todellakin viimeiset viikot, kun vauva potki ylämahaan. Tuntui nimenomaan siltä että iho repeytyisi, mutta edes raskausarpia ei tullut.

Tsemppiä paljon, toivottavasti pääset pian synnyttämään eikä mene kahta viikkoa yliaikaiseksi kuten allekirjoittaneella.

Vierailija
5/6 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa ap että me kaikki joudumme kestämään kipuja loppuvaiheessa. Tsemppiä! Kohta se on ohi.

Vierailija
6/6 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vauvaa kutsutaan sikiöksi kunnes se on syntynyt.