Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko avopuoliso elatusvelvollinen?

Vierailija
02.11.2012 |

Saan sotkujen takia palkkaa vaan niin vähän etten pysty edes omaa osuuttani vuokrasta maksamaan. Mikäli siis asuisin yksin niin saisin ilmeisesti asumistukea etc. Avopuolison tilillä on 7000 euroa rahaa ja hän vaatii että lainaan häneltä rahat ruokaan etc kuukauden ajaksi ja maksan sitten oman osuuteni pois ensi kuussa.

Mun mielestä toi on törkeää että yhteisiin ruokiin joutusin lainaamaan rahat tai muuten en saa syödä. Siis oon itkeny silmät päästäni kun en tiedä mistä mä taion rahaa. Meen varmaan myymään persettä kadulle tai jotain et pärjään 30 päivää. Ei huvita avokilta lainata yhtään mitään ennenku viime tipassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte naimisissa, aviopuoliso on elatusvelvollinen.

Kun olette avoliitossa, tilanne on toinen.

Soitapa sossuun ja kysy mahdollisuutta toimeentulotukeen. Kerro vastaus puolisollesi.

Suosittelen miettimään tulevaisuuden jatkoa ihan vakavasti tuommoisen kaverin kanssa. että kannattaako, vaiko olisiko parasta miettiä eroa.

Muistan yhden avoparin. Nainen opiskeli, mies kävi töissä. Oli yhteinen asunto 50/50 omistussuhde. ja nainen joutui tosiaan miettimään, mistä ottaa rahat oman osuuden lainan lyhennykseen kun opintoraha ei kaikkeen riittänyt. Taisi vipata mieheltään.

erosivat sittemmin.

Vierailija
2/2 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapaska mies sulla ap. Jätä tuollainen rahanahne pelle, ei se sua rakasta jos tuolla tavalla omista rahoistaan kiinni pitää jos itselläsi ei raha riitä ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla