Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex ahdistelee.

Vierailija
01.12.2005 |

Miehen ex soitteli ennen jatkuvasti vaikka mies pyysi lopettamaan. Ex väitti kaikkea ettei lapsi ole miehelleni ja valehtelen miehelle asioista vaikkei hän edes tunne minua.

Eilen tuli pitkästä aikaa tekstari jossa kyseli kuulumisia,mies laittoi että antaa meidän olla nyt vaan rauhassa. ex pimahti ja alkoi viestitellä kaikkea että miehen pitäisi lopettaa hänen vanhempien luona ramppaus ja väitti että mies on tavannut hänet kesällä-voivotteli eikö mies ole kertonut minulle heidän tavanneen ja skitsosi että hän laittoi viestin vain saadakseen mmiehen jatkamaan elämäänsä rauhassa eikä tarvitse käydä hänen vanhempiensa luona.

No,mies ei todella ole käynyt hänen vanhempien luona ja näki kesällä tämän exän ihan sattumalta eikä tervehdystä enempää sanonut. Jos aiheena tosiaan olisi ollut kuviteltu vanhempien luona ramppaus ei kai solloin laitella mitä kuuluu viestiä vaan heti pyydetään lopettamaan kylässä käynti.

Miten tuosta akasta pääsee eroon???

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin sanoen nappasitko sen miehen siltä exältä, kun he vielä seurustelivat? ja kauanko ne oli ja kauanko te olette ollu yhdessä?

Vierailija
22/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu siellä vissiin edelleen. Mutta vonkui miestäni takaisin kun kuuli että olemme yhdessä. ja olen varma ettei mies ole käynyt naisen vanhempien luona. Meillä ei moista tarvitse salailla. Enkä tiedä millä ajalla olisi sinne ajanutkaan.-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti, vietejä tai soittoja pitää olla PALJON, ennen kuin lähestymikielto voidaan määrätä

Vierailija
24/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä asia juurta jaksaen hänen kanssaan.

Vierailija
25/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te olette seurustelleet jo noin kauan, niin ehkä se on tosiaankin vaan hiukan pimahtanut.

Vierailija
26/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä tiedän missä mies liituaa kun ei ole töissä. -ap

Vierailija
27/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outo homma, että muuten näin pitkän ajan kuluttua alkaisi häiriköimään... uskoisin että jotakin on taustalla, ellei hän ole mielenterveysongelmainen.

Vierailija
28/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän asuu n.400kilsan päässä meistä,kävimme kesällä siellä päin vanhempieni luona päiväseltään joten ei tosiaan ehtinyt pettämään. Miksi ihmeessä pettäisi exän kanssa kun haluaa itsekkin rauhaan siltä? Tiedän hyvin tarkkaan missä mies on vapaa aikanaan.

Nainen on koko 4vuoden ajan,taukoa pidettyään aina jatkanut häiriköintiä. -ap

Vierailija
29/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi mikä ajomatka.

Mutta hyvä jos luotat mieheesi niin paljon, että mitään ei ole tässä 4 vuoden aikana tapahtunut tuon häirikön kanssa.

Vierailija
30/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-vaihtakaa numerot salaisiksi.

Vierailija
31/31 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kun tultiin reissusta niin pysähdyttiin samalla vanhempieni luona.

Ja olen varma ettei ole pettänyt. Miksi olisi,elämme omaa elämää ja ex omaansa. Hän jätti aikoinaan mieheni toisen miehen vuoksi että empä usko hinkua olevan naista kohtaan. -ap