Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hygienia riepoo!

Vierailija
02.11.2012 |

Ala olla sitä mieltä, että mieheni on ällöttävä. Muuten kyllä mukava, rakas, viisas, fiksu, aikaansaava, luotettava ja kaikkea kivaa, mutta paskainen se valitettavasti on myös.

Se on sitä mieltä, minkä sen äiti (muuten ihan suhteellisen järkevä ihminen) on sille opettanut,e ttä ihmisen ei ole hyvä hinkata itseään liian usein, saippua vaan poistaa iholta tarpeellisen rasvan. lisäksi se pitää peseytymistä vastenmielisenä ja epämukavana puuhana. Niinpä se voi sitten olla viikon tai ylikin käymättä suihkussa. Ja voitte arvata, että se haisee. Sen tukka tuntuu rasvaiselta käteen. Lisäksi se ei vaihda kalsareita tai sukkia ollenkaan joka päivä. Hittovieköön, sitä saa hävetä ihmistenilmoilla!

Itse se ei ilmeisesti haista itseään, vaikka uuten kyllä on hajuherkkä.

Ja joo, oon yrittänyt sanoa, että ois ehkä kuitenkin syytä vähän useammin pestä, joskus ihan suoraan jopa, että nyt haisee. Mut ei se tajua, ei se usko, ei se kuule ja kun ei itse haista mitään niin ei ole sitä mieltä, että asialle tarvitsisi tehdä mitään.

Sit se martyroi, kun mua ei seksi oikein jaksa kiinnostaa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 2 krt päivässä ei ole järkevää. Yks kerta riittää. Ihokin kuivuu kahdesta kerrasta. Meillä mies on jopa tarkempi hygieniastaan kuin minä. Käymme toki molemmat suihkussa joka päivä. Tsemppejä ap:lle. Mulla tuollaiset resupellet taisivat karsiutua jo katteluvaiheessa..

Vierailija
2/13 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaissa ei käydä välttämättä kuin kerran vuodessa epsulla ja vaatteet on aina samat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sama,jos kykenet. Huomaisiko miehesi, missä mättää ;) ?

Vierailija
4/13 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen mies käy kerran viikossa suihkussa ja on rasvaisilla hiuksilla, kaikenlaisia niitä onkin.

Vierailija
5/13 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy AINA 2 kertaa päivässä suihkussa ja vaihtaa samalla alusvaatteet.

Ootko yrittäny puhua miehellesi ihan suoraan?

Vierailija
6/13 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli alussa sellainen,vaadin sen käymään suihkussa kerran päivässä,nykyään tyyppi käy kaksi kertaa päivässä suihkussa :) Ex mies oli samanlainen,sain sen pakotetua suihkuun kerroin että ei oo mukavaa että toinen haisee.

Ei muuta kun kova kuri,itse olen niin neurotiikko puhtaudesta niin en voisiikinä elää paskaisen mehen kanssa.

Vierailija
7/13 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi vaihtaa 2x päiv'ss' boxerit,kerran päivässä sukat ja t-paidat kans kerran päivässä. Farkut saattaa olla viikonkin jalassa ellei ovat likaiset samoin pitkähihaiset paidat esim gillege hupparit

8/13 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruslähtökohta on että aikuinen huolehtii hygieniastaan samoin kuin esim. terveydestään muutenkin.

Toinen peruslähtökohta on, että kumppania kohtaan tuntema häpeä ei missään nimessä ole hyväksi parisuhteelle. Jos mieskin alkaa hävetä itseään tai olemustaan, siitä ei koidu hyvää lopputulemaa kenenkään kannalta. Myönteisempi malli pitää löytää.

Miten olet asiasta ottanut puhetta? Ehkä tuollainen että kuule sinä haiset, ei tunnu kivalta miehestäsi, ja voi vain aiheuttaa provosoitumista. Häpeän tai syyttelyn kautta harvoin saa mitään hyvää aikaiseksi. Voisitko ihan harjoitella puheeksiottoa, että et tekisi sitä mitenkään 'äidin' roolista, eli ei mitään syyttämistä tai häpeämistä vaan myönteisesti. Kerro hänelle, että tykkäät raikkaasta ja pestystä kropasta ja mitenkä kiva sellaista olisi halailla. Ehdota vaikka yhdessä suihkuun menoa ja että pesette toistenne selät. Voitte sen jälken vaikka hieroa toistenne hartioita, rasvata ihoa tms mukavaa, josta miehelle jää olo, että hän kelpaa ja on ruumiinsa kanssa rakas sinulle, mutta että hänenkin täytyy tehdä oma osansa eli huolehtia puhtaudestaan. Sekin on yksi tapa kunnioittaa toista, aivan samanlainen kuin vaikka saapua ajoissa toisen valmistamalle päivälliselle: arkipäivän huomioon ottamista.

Miltä kuulostaa.

Vierailija
9/13 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten miehesi ei ymmärrä!

Minä yrittäisin ottaa asian esille aivan rauhallisesti. Pyytäisin, että juteltais hetki. Kertoisin, että rakastan ja että haluaisin olla miestä lähellä, mutta tällä hetkellä mies tekee siitä mahdottoman asian peseytymättömyydellään. Lupaisin vaikka seksiä aina suihkun jälkeen :D

Vierailija
10/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin sinuna heti.

Vierailija
11/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin sinuna heti.

Onko sulla nyt joku hätä, nainen? Sä nostelet näitä vanhoja ketjuja maanantaiaamuna. Tarviiko sulle soittaa apua?

Vierailija
12/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies -aloitus tämäkin. Saadaan ääniä feministeille;)

Vierailija
13/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies käy AINA 2 kertaa päivässä suihkussa ja vaihtaa samalla alusvaatteet.

Ootko yrittäny puhua miehellesi ihan suoraan?

Kaksi kertaa päivässä on kyllä minusta liioittelua, ellei tosiaan harrasta liikuntaa joka päivä. Ja silloinkin riippuu vähän ajoituksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme