Olen niin kateellinen okt-asujille, kun saavat tehdä lumitöitä ja haravoida pihaa,
sekä puuhastella työpäivän jälkeen kaikenlaista.
Not : D
Kommentit (18)
ollakkin :D Kun vaihtoehtona todennäköisesti olisi rivitalossa/kerrostalossa naapureiden riitelyn kuunteleminen ja naapurin tupakansavun haistelu ilmastointikanavia pitkin.
tarvitse lähteä mihinkään lenkille tai salille:)
Niin me olemme erilaisia..
Itse en oikein jaksa innostua jostain ruuhkaiselle kuntosalille vääntäytymisestä, vaan harrastan mieluummin hyötyliikuntaa. Se tekee mielellekin hyvää.
pihakin on suunniteltu hyvin! =)
En ikinä enää halua asua kerrostalossa.
Keväällä ne on kuitenkin maatunet sinne joten ihan turhaa hommaa.
Voi sitä kerrostalon pihaakin laitella.
joten pakollisia lumitöitä on hyvin vähän, lähinnä kulkutie talolta autotallille ja muutama neliömetri autotallin ja tien välissä. Jos lumitöitä olisi paljon, olisimme todennäköisesti hankkineet lumilingon, jollaisia naapureilla näkyy olevan.
Haravoinnista taas tykkään minäkin, mutta hyvin pitkälti olemme silpunneet lehdet ruoholeikkurilla päältä ajanmalla ja jättäneet maatumaan nurmikon lannoitteeksi. Mistähän on tullut se virheellinen käsitys, että kaikki lehdet pitäisi haravoida pois? Niin ei tarvitse tehdä.
ihka ihania ne porraskäytävät ja se yksilöllisyys.
Asun rivarissa ja kerrostalo on yöks ja ok-talo ihana.
Itse hankkisin lumilingon ja kunnon tehokkaan lehtipuhaltimen.
Nurmikon leikkaisin sellaisella ajettavalla leikkurilla.
Kunnon vehkeitä saa ja vain tyhmä kärsii.
että joku haravointi ja lumienluonti on pieni hinta siitä.
ja minulla kun on niiden pihatöiden lisäksi energiaa käydä vielä salilla ja ryhmäliikunnassakin! :D En voisi kuvitellakaan vetelehtiväni sohvan pohjalla päivästä toiseen.
Eli jätetään pois kaikki se mistä muutkin maksavat. Mitä jää jäljelle? Tonttiveroko? Mahdolliset talokorjaukset? Jotain muuta?
Olen niin kateellinen okt-asujille, kun saavat tehdä lumitöitä ja haravoida pihaa,sekä puuhastella työpäivän jälkeen kaikenlaista.
Not : D
elämässäsi mättää, kun tunsit tällaisen aloituksen tarpeelliseksi.
Eli jätetään pois kaikki se mistä muutkin maksavat. Mitä jää jäljelle? Tonttiveroko? Mahdolliset talokorjaukset? Jotain muuta?
ok-talossa vaan voi päättää asioista ihan itse ja tehdä monta hommaa itse jos haluaa.
Ok-talossa saa päättää ITSE niistä kustannuksista.
Toki jos jaksaa ahkeroida, voi ottaa lapion tai kolan käyttöön. Mutta harvemmin tarvitsee tai oikeammin jaksaa :D
Sulanapitomatto pitää ajotiemme sulana ja talonmies hoitaa nurmikot ja lehdet.
Toki jos jaksaa ahkeroida, voi ottaa lapion tai kolan käyttöön. Mutta harvemmin tarvitsee tai oikeammin jaksaa :D
ja haravoitavaa ei ole kun ei ole pihalla lehtipuita :)
kesällä ihmiset grillaa ystävineen talojensa takapihoilla, ottaa aurinkoa ja sivulmällä vahtii lastensa touhuja OMASSA PIHASSA, poimii omia luumuja suuhunsa.
Ja sinä siellä 2m2 parvekkeella.
ja tehnyt lumitöitä viime talvena 0 kertaa. Asun omakotitalossa ja kesä meni golfatessa, viettäessä grilli-iltoja oman uima-altaan vieressä ja sateisina päivinä ihan vaan treenatessa ja kotona öllöttäessä. Omakotitalossa asutaan ja mökkikin meillä on ;)