Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisellam naisella on nykyaikana iso, leveä, mutta löysä ja lihakseton takapuoli?

Vierailija
01.11.2012 |

Kun ihanne taitaa olla jotain muuta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla.

Vierailija
2/14 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan maaseudulla, "pintaliitomaailman" ulkopuolella elävällä, mutta mahdollisesti elämäänsä hyvinkin tyytyväisellä naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskalla. Ei jaksa kiinnostaa, mitä muut ovat mieltä ahteristani.

Vierailija
4/14 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa yhden tarinan.

Minulla on iso, leveä, löysä ja lihakseton perse. Syy tähän on se, että pidän ruuasta ja löhöämisestä mutta inhoan liikuntaa.

Kiva olis olla timmi. En kuitenkaan pidä asiaa niin tavoiteltavana, että haluisin luopua nykyisestä elämäntavastani. Loppujen lopuksi ajattelen myös, että kuoltuani on kokolailla yhdentekevää, millainen perseeni on ollut. Pääasia olis, etten olisi itse muille perse.

Vierailija
5/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella, joka elää muunlaisten ihmisten kanssa kuin bimbojen, turhien julkkisten tai ihmisten, jotka elävät tiettyjen kaavojen/ihanteiden mukaan saadakseen hyväksyntää, eli ts.huonoitsetuntoisten.

Eli sanoisin, että vahvaitsetuntoisella.

Ja luulisin, että esim.maaseudulla ei niin arvostella muita ihmisiä pinnallisten ominaisuuksien mukaan/olla niin ulkonäkö/"menestys"keskeisiä, eli varmaan sieltäkin tällaisia löytyy enemmän.

Vierailija
6/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, syön niukasti ja liikun jonkun verran, ja aina tuo perse on miehille kelvannut vaikkei mikään mallin perse olekaan. Joskus toivon, että se olisi terhakampi, mutta ei ole mitään syytä nähdä vaivaa sen eteen.

Hyvää itsetuntoa mulla tuskin varsinaisesti on, kuten joku täällä ehdotti, mutta toisaalta itsetuntoni ei ole koskaan ollut juuri kytköksissä ulkonäkööni. Johtuu kotikasvatuksesta.

Vierailija
7/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on huonot geenit.

Vierailija
8/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on huonot geenit.

NIIIIIN komppaan tätä. Olen ikäni liikkunut ja tehnyt salitreeniäkin pt:n opastuksella, ja olen normaalipainoinen bmi23. Mutta niin se vain roikkuu tuo perse.

Äidillä on samanlainen ja niin näyttää tulevan tytöllekin. kaikki ei voi saada sitä sporttiperää kohtuudella ja siltikin pitää vaan olla ja elää.

Vähän sama asia kuin joku kysyis että kenellä nykyaikaisella naisella vielä on aa -kupin tai g- kupin tissit vaikka muotia näkyy olevan kiinteät C kupit? Ja kenellä vielä riipparit vaikka ne eiole koskaan ollut MUOTIA!

Kaikenkaikkiaan vuoden typerin aloitus.

Vierailija
9/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuutosta. Mulla on todella leveä perse, ihan muodoton, selluliittinen ja löysä. Silti mulla on aina riittänyt ihailijoita ja itsekin omasta kropastani pidän. Tykkään ruoasta ja vihaan liikuntaa.

Vierailija
10/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten aloitin ratsastamisen ja nyt kahden vuoden jälkeen mulla on pakaralihakset ja pakarat ovat pyöreät.

Tosin olen muutenkin hoikistunut, reidet eivät ole niin löysät ja vatsalihaksiakin on.

Vierailija
11/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kärsin siitä, nyt en enää jaksa, vaikka sen koko on ainakin triplaantunut nuoruusvuosista. Vielähän tuo on mukana pysynyt.

Vierailija
12/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on myös perseen malli sellainen lättäperse, ihan kuin joku olisi hakannut laudalla perseeseen. Se yhdistettynä leveeän läskiin niin aika järkkyä nähtävää.

Vierailija
13/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso, lihaksikas takapuoli, mutta muilla saa olla millainen vain.

Vierailija
14/14 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella, joka elää muunlaisten ihmisten kanssa kuin bimbojen, turhien julkkisten tai ihmisten, jotka elävät tiettyjen kaavojen/ihanteiden mukaan saadakseen hyväksyntää, eli ts.huonoitsetuntoisten.

Eli sanoisin, että vahvaitsetuntoisella.

Ja luulisin, että esim.maaseudulla ei niin arvostella muita ihmisiä pinnallisten ominaisuuksien mukaan/olla niin ulkonäkö/"menestys"keskeisiä, eli varmaan sieltäkin tällaisia löytyy enemmän.

Eli tiukka pylly= huono itsetunto? I dont think so...