Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettiseuraa.fi kokemuksia?

Vierailija
01.11.2012 |

Onko kenelläkään kokemuksia tästä sivustosta? Vaikuttaa siltä että hyvin löytysi miehistä seuraa :D Onko palvelu salainen? Onko täysin ilmainen varmasti?

http://www.nettiseuraa.fi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suomalainen ilmais deitti. Ei roskaposteja, ei feikki tilejä, simppeli.

Vierailija
2/9 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun uudistivat tuon pikaviestinnän niin tullut käytettyä enemmän. En aina jaksa odotella maileja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kiva palvelu, joskin en ole vielä saanut kertaakaan vastauksia kunnon miehiltä - vai olenko liian vaativa?  Ehkä kunnon tyypit ei käytä tätä palvelua? Tämä oli aika hupa sivusto myös http://treffiseuraa.com/, vieraile ja naura =)

Vierailija
4/9 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän läpinäkyviä nää mainokset.

Vierailija
5/9 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi koskaan ilmaisia deittipalveluja. Pienikin maksu karsii jo ison osan urpoista pois.

Vierailija
6/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 20:10"]

En käyttäisi koskaan ilmaisia deittipalveluja. Pienikin maksu karsii jo ison osan urpoista pois.

[/quote]

Olen eri mieltä, saa olla kyl aika hörhö muutenkin jos käyttää maksullista ja kuvittelee et sinne ei hörhöjä tulis. Ainoo miltä välttyy ni robottien viesteiltä "ellei maksullisen palvelun omia kesätyöläisten viestejä", mutta kuitenkin.

Ilmasessa ei ainakaan rahapussia tarvii raottaa ja osaa se jormakin suodattaa ihan itse ne hörhöt, ei niille ole pakko vastata :p

Vierailija
7/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaapa olla suljettu sivusto ei näy mitään järkevää ,jos hakee naisten ilmoituksia on ukot ja akat sekaisin ,sama painaako pun vai sin en ymmärrä ja vielä ei mulle näy kuka on ON/OFF tilassa unohdetaan tämä

Vierailija
8/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä. tai sitten en osaa käyttää sivustoa. ihmetyttää vaan miksi niitä ukkojen kuvia tulee koko

ajan ja aika harvassa naisia varsinkaan mitä etsii tai miltä paikkakunnalta. ja sit kun klikkaat jotain naista

pitää tehdä haku uusiksi, ja sama jatkuu!

Vierailija
9/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hämärältä vaikuttaa. Kirjauduin tuonne ja heti alkoi sähköposti täyttyä roskapostista. Näyttäisivät nyt sulkeneen sivut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi