Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisäsuomalainen ihmettelee, miksi keski- ja eteläeurooppalaiset ovat niin lyhyitä?

Vierailija
01.11.2012 |

Olen itse 170 cm pitkä, ja etenkin Etelä-Euroopassa olen useimpia miehiäkin pidempi. Eikö häiritse asua niin lyhyiden ihmisten seassa? Lisäksi Etelä-Euroopassa lapset ovat käsittämättömiä lylleröitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi niillä kaikilla on vyötärö, vaikkei meillä kellään oo? Viittaan nyt tohon toiseen ketjuun. Tulikohan sekin jossain ketjussa haukutuksi, että suomalaiset naiset on myös rumia ja valjunnäköisiä, vaikka oikeesti ois paljon nätimpää, jos kaikilla naisilla ois tummat viiksikarvat ylähuulessa. Suomalaiset myös pukeutuu rumasti ja aina tilaisuuden tullen tuulipukuun. Eikä me osata laittaa ruokaakaan, vaan kaikki suomalainen ruoka on pahaa. Hirveintähän on tietysti tarjoilla juhlaruokana karjalanpaistia. Suomalainen jouluruoka on suorastaan saatanasta. Kaikki vierasperäiset sanat me lausutaan ihan väärin, voikun edes uutistenlukijat alkais lausua maan nimen Irak amerikkalaisittain i'rääk. Ja jos muut ei vielä tienneet, niin suomalaisen tunnistaa lentokentillä jo kaukaa ja se ulkosuomalainen meinaa kuolla häpeästä kun se tajuaa että noi on suomalaisia, vaikka ne koettaa esittää jotain muuta olemalla kerrankin ilman tuulipukua.

Vierailija
2/2 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa 160-senttinen nainen on pieni, jossain Espanjassa tai Ranskassa tai Italiassa keskimittainen. Ja miehetkin on usein siellä semmoisia 170-175 cm eli suomalaisten mielestä lyhyitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla