Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei Johannan perhe pese pyykkiä käsin. NO HUH HUH

Vierailija
01.11.2012 |

tajuatteko miltä käsinpesty pyykki haisee? Vähemmästäkin alettaisiin lapsia kiusata ja aikuiset eristäytyisivät entisestään yhteiskunnasta.

Ja varmasti vuokranantaja tykkäisi käsinpestyn pyykin aiheuttamasta kosteusongelmasta.

Kukahan järjenjättiläinen tuonkin kommentin toiseen ketjuun oli jättänyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammalla ei riitä äly tajuamaan tätäkään. Pyykinpesumahdollisuus on ihmisen perusoikeus.

Vierailija
2/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lapsisen perheen pyykit. Muistan aina pienenä sen höyryn ja kuumuuden, kun äiti pyykkituvassa pesi. Ja vaatteet kyllä läksi erinomaisen puhtaiksi niissä liki kiehuvissa vesissä. Kun olin 7v, äiti sai automaattikoneen. Kai meillä olis ollut siihen varaa aiemmin, mutta äiti oli aina niin pessyt. Sitten äidin käsi kipeytyi. Sitten tuli koneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lapsisen perheen pyykit. Muistan aina pienenä sen höyryn ja kuumuuden, kun äiti pyykkituvassa pesi. Ja vaatteet kyllä läksi erinomaisen puhtaiksi niissä liki kiehuvissa vesissä. Kun olin 7v, äiti sai automaattikoneen. Kai meillä olis ollut siihen varaa aiemmin, mutta äiti oli aina niin pessyt. Sitten äidin käsi kipeytyi. Sitten tuli koneet.

aivopierussaan, että johanna alkaisi perheen asunnossa pyykätä.

Jos talossa on pesutupa, on siellä todennäköisesti myös pesukonekin.

Nykyasunnot varmasti homehtuisivat jos sisällä pestäisiin ja kuivattaisiin pyykkiä.

Vierailija
4/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entäs lakanat ja muut isot tekstiilit? Vaikea ilman linkousta saada niistä tarpeeksi vettä pois, että ne kuivuvat eivätkä ala ummehtua.

Vierailija
5/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuleehan lapsilisätkin? Kyllä kai he voisvat ostaa hyvän pesukoneen osamaksulla, eli se 290 e ja loput lapsilisäpäivinä. Käytetty? Mä olen yli 40 v, ja nyt mulla on eka kertaa uusi pesukone. Nuorempana ostin kaksi käytettyä , ja ihan hyvin ne pesi. ja myin tai lahjoitin edelleen ( opsikeluaikana muutin usein, välillä oli pesutupa, välillä ei)

Vierailija
6/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota käsinpesua olisi vaadittu. Onko sellaista monikin siis oikeasti ehdottanut?

Moni kyllä on ihmetellyt, miksi tuon köyhän (todella köyhiähän he toki ovat, koska joutuvat sossun apuun turvautumaan - vai mites se nyt tuon perheen tapauksessa oikeasti olikaan?) pitä saada juuri se 600 euroa maksanut kone. Ja ihmetellyt ihan aiheesta.