palkka menny väärälle tilille :(
onko kellekää käyny koskaa näin , eli palkka menny väärälle tilille .. nyt sit palkkatoimisto hylänny sen toisen maksun sinne väärälle tilille.. no, mulle ei kuiten tuu rahaa .. ennen mitä? :(
Palkkatoimistostaki ihmetteli miten voi mennä väärälle tilille. tosi kummallista.
Ei oo helppoa ku muutenki pieni palkka ja pitäs kauppaa päästä lasten kans .. voi että vatuttaa,, voiko siinä mennä viikkojaki et se palkka tulee?
Eilen olis pitäny siis aamulla olla, mut ei vieläkää :/
Kommentit (47)
Jos raha on mennyt toiselle tilille kukaan ei voi sitä sieltä pois ottaa ilman tilinomistajan lupaa.Palkkatoimisto ei ole sitä pois saanut,valehteleeko?
oli nii vihainen tuoki palkanlaskija eilen.. intti monta kertaa vaan sitä, että olenko antanut väärän tilinumeron.. sanoin että onha siinä voinu käydäkki niin , en tiedä. Omasta mielestä annoin oikean mut virkailija ei saanu sitä koneelle. Eilen oli sama homma : sanoin oikean tilinumeron, virkailija intti ettei ole ku kone ei ota ja minä sanoin että varmasti on oikea.. sitten se ottiki se kone sen mun tilinumeron... alkaa oikeesti huolestuttaa tuleeko se raha.
Soitin virkailijalle, vastaus: se raha tulee kun se hävinnyt raha löytyy minne se on mennyt, ei tietoa kauanko menee vaikka kuinka yritin ystävälläisesti että kun tarvisin sen rahan.. "nyt ei auta kuin odotella, kun annoit sen väärän tilinumeron"..... jepjep.
ap
Todellakaan ei mene niin et sä saat palkan kun raha löytyy.Pomon pitää antaa se vaikka käteisenä jos ei rahaa löydy heti.
MUISTA;SINUN PITÄÄ SAADA KORKOA JOKAISESTA MAKSAMATTOMASTA PÄIVÄSTÄ!!!!!!!!!!!!
Helpottaa tähä ketutukseen :)
Mikä on siis tuo viivästysajan palkka?
Mä kyllä soitan viel ennen ku se palkanlaskija lähtee töistä et mun on saatava se palkka tänään. Muuten se vaan nakkelee niskojaa ku soitin joku aika sit.. ei suostu ottaa kantaa tähän asiaan juuri.
Ja mä olen iha satavarma että se mun palkka ei oo tänään tilillä. Sen verran hidasta toimintaa eikä juuri tee elettäkää tuo virkailija tän asian suhteen, eipä varmaan joo ku ei kosketa sitä :(
Jos raha on mennyt toiselle tilille kukaan ei voi sitä sieltä pois ottaa ilman tilinomistajan lupaa.Palkkatoimisto ei ole sitä pois saanut,valehteleeko?
ja uskokaapa huviksenne, just yritin soittaa palkanlaskijalle uudestaan:
vastaajassa viesti:
"tämä on poissaoloviesti, henkilön tavoitatte seuraavan kerran maanantaina"
.. eli tarkoittaako tämä sitä , että vaikka se raha nyt palautuisikin sinne, niin eihän siellä ole ketään minulle palauttamassa?
Nyt kyllä iski itku. On kyllä vlopuksi muutama roponen, mutta esimerkiksi lapsen kaverisynttärit on pakko perua kun lahjat kaverille ostamatta :( Että pitää mulla olla huono tuuri, ei maha mittää :(
ap
Onko teillä työnjohtoa johon soittaa,luottamusmiestä tai sit oliskos mahdoton ajatus soittaa ylimmälle työnantajalle?
Kerrot vain miten tylyä kohtelua olet saanut eikä kanssasi asioinut henkilö ole enää tavoitettavissa.
olen yrittänyt jo soittaa esimiehellekin, ei vastaa puhelimeen sekään.
Voi vitun vittu sanon minä!
Jotenki tuntuu et mitä nuijia tuolla töissä. Helppo se on voivotella ku oma palkka on jo tilillä, mut mun palkkaa ei näy missään ja alan jo luovuttaa että sen tänään edes saisin.. voi saatana. Ja en löydä ketään muuta tuolta palkkatoimistosta, keltä voisin kysyä , ei löydy kuin tuo yks numero (kyseessä pieni palkkatoimisto) joten onko siellä edes ketää muuta keltä kysyä ..? vitun kiva... :(
sori kielenkäyttö mutta nyt ottaa päähä!!
Paska juttu tuollainen, saisi tyänantaja maksaa korkojen lisäksi lapselle mielipahasta..
Vähintäänkin varoitus pitäisi antaa "palkanlaskjalle".
soitin sinne perkeleen paska kuntaan, joku toinen palkanlaskija vastasi, siellä siis kaksi.
Ei kuulemma ollu aamulla näkyny kunnan sivuilla sitä maksua, eli, aiemmin eivät voi laittaa maksuun. VOI VIT --- ja siis kysyin että eikö sitä tosiaan voi laittaa maksuun : EIVÄT VOI. Kaiken lisäks tämä joka maksaa mun palkan nii tulee huomenna klo 14 töihin ja laittaa sen tilille sen rahan JOS se näkyy se hylätty tili. Ja tämmöstä ei voi sattua ku tuossa paska kunnassa, voi vittu!!
ap
ja uskokaapa huviksenne, just yritin soittaa palkanlaskijalle uudestaan:
vastaajassa viesti:
"tämä on poissaoloviesti, henkilön tavoitatte seuraavan kerran maanantaina".. eli tarkoittaako tämä sitä , että vaikka se raha nyt palautuisikin sinne, niin eihän siellä ole ketään minulle palauttamassa?
Nyt kyllä iski itku. On kyllä vlopuksi muutama roponen, mutta esimerkiksi lapsen kaverisynttärit on pakko perua kun lahjat kaverille ostamatta :( Että pitää mulla olla huono tuuri, ei maha mittää :(
ap
Olet liian kiltti. Jos palkka ei ole tullut ajoissa, eikä ongelma selviä ensimmäisellä kyselyllä, niin pitää ottaa suoraan yhteyttä omaan pomoon, palkkojen maksusta vastaavien henkilöiden esimiehiin tai vaikka firman toimitusjohtajaan. Minä aloittaisin menemällä oman esimiehen juttusille. Palkan on tultava tilille ajoissa.
Ylipäätään suomalaiset ovat liian kilttejä. Jos firma huijaa, yrittää vedettää takuuasioissa ja kuluttajanoikeuksissa tai hoitaa muuten hommansa huonosti, ei pidä tyytyä valittamaan kavereille, vaan tarttua puhelimeen ja vaatia vastuuhenkilöt puhelimeen. Ja tietysti asiallisen kohteliaasti kiroilematta ja kiukuttelematta.
Oma kokemus on, että yleensä asiat alkavat sujua, kun puhelimeen saadaan vastuuhenkilö. Voi tietysti aloittaa niistä rivityöntekijöistä, sillä joskus hekin pystyvät korjaamaan virheet, mutta valitettavan usein asiat hoituvat vasta, kun puhelimessa on päätösvaltainen henkilö. Ja tietysti välillä käy niinkin, että firma tai virasto ei kerta kaikkiaan halua selvittää asiaa. Silloinkin on vielä konsteja olemassa, mutta aina se ei maksa vaivaa.
esimies on niin vitun pahvi, ei osannu työhaastattelussakaa kertoa tehtävän palkkaa, piti ite soittaa palkanlaskijalle ja selvittää. Tuskin se tollo tätäkää tajuais vaikka sille kuinka yrittäs selventää.
Ja minkäs teet, yritin kysyä monta kertaa että kun sen rahan tarvisin, mutta mikä auttaa kun sanoo ettei voi maksaa.
Mua niin vituttaa , tämä ilta menee ehkä viel puuron syönnillä mutta vlopuks on pakko saaha lapsille muutaki. Tuleepa taas olo että kyllä työnteko kannattaa :(
Ja iha tosissaa alkaa jääkaappi olla tyhjÄ!
miten jotkut voi elää noin kädestä suuhun. Kauhee juttuhan tuo on, että palkka viivästyy, mutta ei talous sais ikinä kaatua, jos palkka tulee pari päivää myöhässä. Eikö sulla ole mitään Visaakaan? Tai eikö joku voisi lainata vaikka kymppiä, että saisit kaverisynttäreille lahjan.
Anteeksi tämä viestin sävy, ihmettelen vaan... Koita nyt kuitenkin vielä soittaa esimiehelles, pakkohan niitten rahojen on tulla.
No kuule, kun minä ainakin ajoitain kuluni sen mukaan, että jos palkkapäivä on 31 niin se on! Esimerkiksi maksoin toissa päivänä vielä lopuista rahoista laskuja kun nyt odotin, että se palkka on mulla tilillä sovittuna päivänä, ei nyt käyny tämmönen mielessä. Ja minkäs teet, yksin kahden lapsen kanssa surkealla palkalla, ei siitä niin vaan säästellä mitään, kaikki menee mikä tulee. Elämä on. Toki toivoisin että sitä rahaa olisi enemmän mutta näillä mennään. Eikä se kaadukkaa, olis vaan kiva hakea terveellistä ruokaa lapsille vlopuks. Visaa mulla ei oo.
soittaisin palkanlaskentaan että meni väärälle tilille, lähettäkää uusi palkka. Täytyyhän asia tarkistaa ensin ja katsoa mikä se oikea tili on ja miksi on mennyt väärälle. Oletko antanut väärän tilinumeron, ovatko he näpytelleet väärän tilinumeron.
Meillä ei palkanlaskija pääse tilinumeroihin tai henkilön muihinkaan pysyviin tietoihin käsiksi. Palkanlaskija sitä ei voi meillä vahingossa vaihtaa.
onpa vaan kurjaa :( itelle iha sama mutta lapset.... miten selität 6v että ei pääsekkää synttäreille ku ei oo varaa ostaa lahjaa.. ruuuasta puhumattakaa :(
voi että vatuttaa olla työssäkäyvä köyhä!! :(
olis vaan kiva hakea terveellistä ruokaa lapsille vlopuks. Visaa mulla ei oo.
Jos sulla ei ole yhtään rahaa, niin et saa sen paremmin tervellistä kuin epäterveellistäkään ruokaa lapsillesi.
Toisin sanoen, jos sulla jotain rahaa kuitenkin on, niin ostat sillä tietysti vaikka kaurahiutaleita. Ei ole epäterveellistä.
T palkanlaskija