Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

palkka menny väärälle tilille :(

Vierailija
01.11.2012 |

onko kellekää käyny koskaa näin , eli palkka menny väärälle tilille .. nyt sit palkkatoimisto hylänny sen toisen maksun sinne väärälle tilille.. no, mulle ei kuiten tuu rahaa .. ennen mitä? :(

Palkkatoimistostaki ihmetteli miten voi mennä väärälle tilille. tosi kummallista.

Ei oo helppoa ku muutenki pieni palkka ja pitäs kauppaa päästä lasten kans .. voi että vatuttaa,, voiko siinä mennä viikkojaki et se palkka tulee?

Eilen olis pitäny siis aamulla olla, mut ei vieläkää :/

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa kurja tilanne :(

voisin lainata jos olisi itselläkään.

Vierailija
42/47 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5e!

Hmm ja jos pitää valita että mitä sillä ostaa niin hmm.. nakkeja ja ranskalaisia, eikö ookki hirvee terveellistä???

Puuroa mulla on 1kg ja sitä en viittis enää naperoille syöttää ko ovat sitä vetäneet jo koko aamun .. että kerro toki mitä terveellistä mä tolla vitosella ostan ku siitä pitäs maitoakin pari litraa ostaa?

Kaiken lisäks vaipatkin loppu joten kait se pitää opettaa tuo 2.5v viel yökuivaksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi luuseri kun et osaa huolehtia raha-asioistasi :)

Vierailija
44/47 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kirkon diakoniatyöntekijälle, ja sano että tarvitte viikonlopuksi ruokaa. Voit käyttää sen 5 e siihen lahjaan ja lapsi pääsee juhliin.

Vierailija
45/47 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketää keltä lainata.. mun mies ja mun vanhemmat on kuolleet. Muita sukulaisia ei oikein ole, tai on, mutta ei olla juuri tekemisissä, niin en vaan kehtaa pyytää rahaa lainaan.

Sanottakoon, että miehen suku ei juuri pidä meistä.

Kovasti toivon, että se tili on aamulla mulla.

Vierailija
46/47 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan yksi ja sama mitä kunnan palkkis sanoo, ja että vasta huomenna tapahtuisi. Ja olkoon sun pomosi nuija tai ei.

Soitat liittoon samantien, kerrot mitä tapahtunut, ja mitä ei ole tapahtunut.

Ja soitat tilitoimistoon/palkkikseen uudestaan, ja kerrot että lain mukaan sulla ne rahat on oltava tänään tilillä, ei ole sun ongelmasi mistä ne sen alkup.suorituksen kaivaa. Jos rahat ei tule, voit nostaa syytteen heitä vastaan. Yksinkertaista.

Helvetti että tommoset idiootit uusavuttomat ottaa aivoon. Teitä pidetään tasan kynnysmattona vain koska te annatte pitää! Nyt ryhtiä vähän.

Vierailija
47/47 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon jo luovuttanu.

taian alkaaki sossuelätiksi, tuon toisen ketjun perusteella silläki jää enemmä kätee ku mulla työssäkäyvänä kahen äitina.