Mulla on maailman ihanin mies!
Tekee kaikkia kotitöitä, mm. silittää minun ja lastenkin vaatteet silloin kun silittää,siivoaa, tekee ruokaa, lisäksi hieroo pyytämättä, hoitaa lapsiani (eivät ole miehen omia lapsia), kiltti, huomaavainen, pukeutuu hyvin, huolehtii kaikkien hyvinvoinnista. Ei oo rikas eikä köyhä. Tavallinen ihminen.
Kommentit (4)
ja muistaa vielä kehuakin kauniiksi ja ihanaksi joka päivä.
elämä on yhtä prinsessana oloa :)
Meillä on yhteensä useampi lapsija mies huolehtii tasaveroisesti omat ja mun! Aivan lottovoitto.
ja mikä parasta, miehen kanssa on ihan älyttömän hauskaakin.
...tällä palstalla yleensä purnataan siitä mitä mies ei tee.
Muistetaanhan itsekin kehua niitä miehiämme. Saan muuten juhlapäivinä kukkiakin ja verhot tai pöytäliinat voi vaihtua miehenkin toimesta siivouspäivänä oma-aloitteisesti.
ap
Tekee kaikkia kotitöitä, mm. silittää minun ja lastenkin vaatteet silloin kun silittää,siivoaa, tekee ruokaa, lisäksi hieroo pyytämättä, hoitaa lapsiani (eivät ole miehen omia lapsia), kiltti, huomaavainen, pukeutuu hyvin, huolehtii kaikkien hyvinvoinnista. Ei oo rikas eikä köyhä. Tavallinen ihminen.
Miten joku uskaltaa tulla tänne kehumaan miestään. Eihän täällä ole tuollainen ollenkaan tapana. Takuuvarmasti tulee kuraa niskaan ennenpitkää.
Mutta asiaan. Ihana lukea tällaistakin joskus, eikä pelkkää valitusta ja puolison haukkumista. Tuollaisessa suhteessa on kummankin hyvä olla. Onnea siitä teille ja kaikkea hyvää eteenkinpäin:)
Uskallanpa minäkin kehua miestäni, joka on myös ihana. Tavallinen suomalainen mies, joka pussaa ja puhuukin kun tarve vaatii. On rehellinen ja kaikenlisäksi uskollinen.
Minulla on tosi hyvä mies. Korjaa autot ja kodinkoneet. Hoitaa osansa kotitöistä ja käy töissä. Juttelee ja hellii. Kannustaa ja kehuu minua. On reilu ja viisas.
Minulle sopiva mies vaikka meillä kotityöt jaettu aika perinteisesti niin se sopii meidän tilanteeseen ja perheesseen hyvin.