Pahin haju jonka olet haistanut?
Kommentit (32)
Henk.koht. enemmän fyysistä pahoinvointia aiheuttaa eräs Etelä-Helsingin ala-asteen johtaja. Sekä henkisesti että fyysisesti.
Koira söi pentuna lapsen kakat potasta jotka hetken päästä sitten oksensi. Se paskaoksennuksen haju oli jotain aivan kauheaa. Kun siivosin sitä lattioilta yökkäilin jatkuvalla syötöllä niin että vedet valui noroina silmistä.
Pahimpia on varmasti, mitä nyt mieleen tulee niin
- Oksennus
- Keitetty munuainen (Koiralle keittelen ja haisee hieman virtsalle myös)
- Roska-auto kun se kulkee ohitse
enkä ollut edes ihan lähellä, sattui vaan tuulemaan sieltäpäin.
ja sitten tuo jonkun jo aiemmin mainitsema kuolleiden eläinten kuljetusauto. Sellainen ajoi kerran kesällä 30 asteen helteessä ohitseni, kun olin pyörällä liikenteessä. Minun piti pysähtyä ja oksentaa tien viereen.
Olin silloin 17v ja siinä nuollessa ihmettelin pahaa hajua/makua. Myöhemmin sain kuulla, että tytöllä oli ollut hiiva alapäässä :(
nämä kaksi tulee ekana mieleen:
- vauvan dijon-sinappia muistuttava kakka (olen mies)
- olin töissä telakalla, jossa maalattiin laivan tankin seiniä. Se maalin haju oli niin pöyristyttävä, että huhhei. Siinä ikäänkuin yhdistyivät samaan aikaan kitkeryys, imelyys sekä oksennusmainen kuvottavuus.
palanut elektroniikkaa sisältävä laite!!!
Sitä palaneen "sähkön" ja elektroniikan käryä ei voita mikään.
Niin ja tiedoksi että olen nainen ja työskennellyt sairaalassa monenlaisissa hommissa perushoitajana.
varmaan pahin haju oli kun jalanpohjastani oli poistettu känsä ja se alkoi mätimään. Kun sitä ruskeaa paskaa purskahti ulos niin yökkimisreaktio tuli välittömästi.
Toiseksi pahin oli varmaan Havannassa, viemärien haju siinä järjettömässä kuumuudessa..mutta kun se oli muuten niin upea paikka niin hajunkin kesti pois tiehensä :)
koiran anaalirauhasista tuleva mömmö, siis jos ovat täyttyneet ja pitää tyhjentää. Järkky haju.
Satuin olemaan turhan lähellä märehtivää lehmää. Ajatuskin siitä lemusta kuvottaa vieläkin, vaikka tapauksesta useampi vuosi.