Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo, kiva. Olen lihonnut 20kg avioliiton aikana.

Vierailija
31.10.2012 |

Yök.

Ja mies sen kun komistuu vaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoa : lihonut, lihota : lihonnut

jälkimmäistä muotoa. Näin ollen taivutusmuoto 'lihonnut' on oikein.

ap

Vierailija
22/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies rakastaa yhä, yhdessä 23v. Eniten ärsyttää, että inhoan omaa vartaloani, enkä kehtaa enää olla alasti miehen edessä, jolla itsellä täydellinen kroppa, parempi kuin monella parikymppisellä.

Lisäksi tullut epämääräisiä kipuja selkään, rintarankaan, hartioihin yms. joten olisi pakko pudottaa nuo kilot pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo lihonnut. Missä päin tuota muotoa käytetään? Viittaisi Turkuun.

Niin, juu, ap:lle vaan tsemppiä.

Vierailija
24/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit käyttänyt lihoa-verbiä, niin sitten olisit taivuttanut "olen lihonut".

Vierailija
25/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://suomisanakirja.fi/lihoa" alt="http://suomisanakirja.fi/lihoa">http://suomisanakirja.fi/lihoa</a&gt;

Löytyy sieltä myös tuo käyttämäni lihota-verbi ja sen taivutusmuoto 'lihonnut'.

Voin keskustella tästä loputtomiin. Enhän tästä sohvalta mihinkään lyllertävine läskeineni pääse.

ap

Vierailija
26/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaijjai, ei se vaan kuulosta hyvältä korvaan tuo lihonnut. Missä päin tuota muotoa käytetään? Viittaisi Turkuun.

Niin, juu, ap:lle vaan tsemppiä.

Pakotan itseni käyttämään lihoa-verbiä, jos lihota kuulostaa turkulaiselta :)

Olen helsinkiläinen läski.

ap

Vierailija
27/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo lihonnut-muoto. Tarkistin asian. Kaikkea sitä oppii!

7

Vierailija
28/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies rakastaa yhä, yhdessä 23v. Eniten ärsyttää, että inhoan omaa vartaloani, enkä kehtaa enää olla alasti miehen edessä, jolla itsellä täydellinen kroppa, parempi kuin monella parikymppisellä.

Lisäksi tullut epämääräisiä kipuja selkään, rintarankaan, hartioihin yms. joten olisi pakko pudottaa nuo kilot pois!

Mies oli tuolloin pikkupojan vartalossa, painoi kukkakepin verran, ei minkäänlaisia lihaksia. Sitten kasvoi mieheksi ja wau minkälaiseksi mieheksi. Catwalkeille voisi mennä suoraan.

ap

Vierailija
29/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, on se tosiaan aivan oikeaa suomea tuo lihonnut-muoto. Tarkistin asian. Kaikkea sitä oppii!

7

Lihosin 20 kiloa sen vuoksi, että oppisit vaihtoehtoisia sanoja rasvan kerääntymiselle.

Tuli hyvä mieli :)

ap

Vierailija
30/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te painostanne valittavat tulette huutelemaan tähän mielenkiintoiseen kielioppiketjuun? Hankala keskittyä kun ei pysytä asiassa.

Muistakaa, että kauniin äidinkielemme vaaliminen kaunistaa ylipainoisenkin naisen. Isokin pylly on ihan hyvä kun siitä puhutaan oikeilla termeillä (täyteläinen, runsas, lihaisa).

Vierailija
31/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu miten lasketaan, mun paino on heitellyt seurustelu- ja avioliittoaikana suuntaan ja toiseen. nyt ollaan niissä isoimissa lukemissa ikinä.

No, en kuitenkaan aio (enää) stressata asiasta. Laihdutus ja hoikkana pysyminen vaatisi multa niin paljon liikkumista ja kieltäytymistä, että en ole sellaiseen valmis enkä halukas. Oon vielä kuitenkin ihan terve ja löydän nättejäkin vaatteita. :)

Vierailija
32/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tamperelainen läski! Lähes identtiset ovat kilomme muutokset valitettavasti. Itse painoin 59kg tavatessamme, ja nyt 78kg. Aikaa kulunut 15v ja lapsia olen synnyttänyt 3.

Pituutta mulla on 171cm, joten olin varmasti turhan laiha aikoinaan. Nyt kuitenkin sanoisin että semmonen 10kg on liikaa. Osa on kyllä tosiaan kertynyt rintoihin, entiset B-kupit vaihtuneet D/E-kuppeihin. Olo ei silti ole kovin seksikäs. Ja olisi kiva mahtua vaatteisiin joita kaapissa on.

Onneksi mullakin on semmonen kehuja jakava ryökäle kotonani... vai epäonneksi...? Mutta pidetään lippu korkealla ja tavoitteet samassa suunnassa! Tsemppiä sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän