Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjettömin unesi?

Vierailija
01.12.2005 |

Kertokaa hulluja unianne. Tarvitsen vahvistusta, etten ole ainoa hullu maailmassa, joka näkee aivan järjettömiä unia...

Jokin aika sitten näin unen, jonka muistin aamulla erikoisen hyvin ja kirjoitin ylös, koska se oli niin hullu.

Olin unessa kiertelemässä kauppoja mieheni kanssa. Kuljeskeltiin vailla päämäärää, kun yhtäkkiä huomasin, että oltiin ajauduttu alueella, jossa kaikki oli rempallaan ja raunioina ja iltakin alkoi pimetä. Tuli kamala ahdistus, että pitää päästä äkkiä pois. Ennen kuin ehdittiin paeta paikalta, jouduimmekin keskelle tulitaistelua - kolumbialaisten sissikapinallisten ja 1800-lukutyylisten uudisraivaajatyyppien välillä. Mieheni jotenkin katosi jonnekin, minä piileskelin jonkun ruohotupon takana. Taistelun osapuolet vaan seisoivat rivissä vähän matkan päässä toisistaan ja ampuivat miten sattuu. Uudisraivaajat tuntuivat voittaneen, ja meinasin ryömiä pois, mutta yksi heistä näki minut. Sen kasvoissa oli jokatin vikaa. En ole varma mitä, mutta niinkuin neljä silmää tai kaksi suuta tai jotenkin muuten vaan kasvot oli väärin, ja silmissä ei pupilleja. Tuli luokseni muskettinsa kanssa ja nauraen ampui minut.

En ole varma heräsinkö vähän tässä kohden vai mitä. Kuitenkin uni jatkui niin, että olinkin yhtäkkiä isossa rakennuksessa, joka on ensin olevinaan ostoskeskus, mutta sitten onkin jokin opiskelija-asuntola. Samalla se on myös linna, jossa asuu jossakin tornissa joku pääpaha. Olen joittenkin ihmisten kanssa (en tiedä, ketä olivat) ja meidän tehtävänä on kukistaa tuo pääpaha. Tuo pahis on ison sian näköinen, mutta kävelee kahdella jalalla. Paikassa asuu kaikenlaisia örkkejä, joita me piileskelemme verhojen takana. Jossakin vaiheessa unta äitini ilmestyy paikalle ja puhuu rintasyövän riskistä, mutta en tiedä, miten tämä liittyy mihinkään, ja äitikin katoaa jonnekin. Me päätetään, ettemme voi mitään tuo pahalle sialle niin että koetetaan paeta linnasta. Puutarhassa on kuitenkin jokin jättiörkki, joka on ohjelmoitu vartioimaan meitä. Tajuamme, että olemme jonkun pelin sisällä ja ainoa tapa päästä pois on lopettaa peli. Lähdemme siis kohti tornia. Matkalla törmäämme opiskelija-asuntolan zombieoppilaisiin, jotka haahuilevat huoneissaan, ja joudumme salaa kulkemaan jonkin haaremin tms. läpi. Kun lopulta pääsemme sian luokse, se onkin kasvattanut luupanssarin ja päässään on viikinkikypärä ja se tappaa muitta mutkitta seuralaiseni. Minä juoksen pakoon hädissäni. Samalla on kamala vessahätä, joten päätän pakomatkalla etsiä vessan - opiskelija-asuntolassa kun olen. Samalla on aikaa tonkia jonkun kuolleen opiskelijan henk. koht. papereita hänen pöytälaatikoistaan. Lopulta olen kuitenkin ulkona ja juoksen pakoon vartijaörkkiä kuin viimeistä päivää. Viime hetkellä pääsen hyppäämään ulos puutarhan portista ja tiedän, että peli on loppu, koska musiikkikin alkaa soimaan... Sitten heräsin...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pahin uneni ikinä. Näen sitä säännöllisesti.

Seison aurinkoisella kalliolla. Kalliolla on myös muita ihmisiä, yksi mies ja monta erittäin kaunista naista. Mies on pukeutunut tyyllikkäästi ja on erittäin hyvän näköinen, juuri sellainen, joista minä pidän. Naiset pyorivät innostuneina miehen ympärillä. Mies kääntyy ja katsoo minua kerran. Katseessa on jotain erittäin pahaa ja tiedän että mies on piru.

Piru asettaa minulle viisi tehtävää. Teen kolme (joita en muista). Neljäs tehtävä on tällainen: Menen tyhjään huoneeseen jossa keskellä lattiaa on kylpyamme. Hukutan, siis oikeasti hukutan vanhimman lapseni siihen. Teen sen siksi, että tiedän, että jos en tee, seuraa jotain vielä pahempaa. Viidettä tehtävää en koskaan saa tietää, koska herään aina tässä vaiheessa täydellisessä paniikissa.

Olen nähnyt tätä unta vuosia ja pelkään (joskus enemmän, joskus vähemmän) mennä nukkumaan iltaisin. Elän toivossa, että uneni jättää minut jonain päivänä.

Vierailija
2/2 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lapsen hukuttamisuni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme