Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka voi huomata toisten katseet ilman että itse katsoo...

Vierailija
31.10.2012 |

En ymmärrä tätä, kun joskus on sellaisia viestejä, että kerään katseita... Hulluinta on jotenkin väittää "kerävänsä autoilijoiden katseita lenkillä". Ja minusta se menee niin, että jos itse katsoo niin toinekin osapuoli katsoo aika luonnostaan...

Selittäkää mulle miten toisten huomaamatta voi tietää katselusta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisesti tai negatiivisesti korostuneesti. Voisin kaivella kirjallisuuttanikin, jos sieltä löytyisi jotain asiasta, mutta ketju taitaa painua siihen mennessä unholaan. :)

ja toki niitä näyttäviäkin tapauksia on (mutta ei se pelkkä ulkonäkö riitä, pitää olla myös vaatetus jne kohdillaan, että oikeasti päät kääntyy).

Ja tämä pätenee myös toisin päin, jos kroppa ei ole mikään muhkurakasa (no ehkä silloinkin), jos vähän tavismaisempikin näyttää paljasta pintaan, niin kyllä sitä päät saattavat kääntyä.

ap

Vierailija
2/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuallekin kuin mihin itse suoraan katsoo. Mulle ainakin on usein käynyt niin että huomaan että joku tuijottaa sivummalta vaikka itse katson eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa kuin 180 astetta ilman pään kääntöä eli katsojan pitäisi olla kohtisuoraan mua kohti (ts. sivussa), jos olisi takaviistossa päin katsomassa päätä pitäisi vähän kääntää...

ap

Vierailija
4/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei katso suoraan muihin ihmisiin, niin kyllä silti huomaa jos joku tuijottaa.

Vierailija
5/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei katso suoraan muihin ihmisiin, niin kyllä silti huomaa jos joku tuijottaa.

vähän väärässä, kyllä kauemmaksi näkee vähän suuremman alueen. Minkälaisissa tilanteissa sulla on tällaista?

Ja kyllä sen vaan tuntee on harhaa :) minulla oli "kaikki katselee" harhainen kaveri :). hauskalta sekin vaikutti... muuten persoonallisuushäiriötesti -kyselyssä on kysymys "tuntuuko sinusta, että sinua tuijoitetaan" :)

ap

Vierailija
6/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa kuin 180 astetta ilman pään kääntöä eli katsojan pitäisi olla kohtisuoraan mua kohti (ts. sivussa), jos olisi takaviistossa päin katsomassa päätä pitäisi vähän kääntää...

ap

Ei sitä nyt kukaan luule päätä kääntämättä havaitsevansa takanaan olevien katsomista kai... Mutta paikoissa joissa on paljon ihmisiä, esim. kaupassa, työpaikkaruokalassa tms yleensä siihen 180 asteen alueeseen osuu useinkin muita ihmisiä ja sitten voi huomata jos joku katselee.

Vierailija
7/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "kerää katseet". Yleensä heitä ei tuijota kukaan, ei hyvässä eikä pahassa. Aika yleinen harha ihmisillä tuo; eivät ihmiset ole niin kiinnostuneita JUURI sinusta, vaikka itsestä niin tuntuisikin.

Vierailija
8/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ei sitä nyt kukaan luule päätä kääntämättä havaitsevansa takanaan olevien katsomista kai...

välissäkin ja ehkä se kulma voi kauemmaksi olla enemmänkin kuin 180 (tai enmpä tiedä, pitää koettaa joskus... ap) enkä löytänyt pika googlauksellakaan tietoa.

Vierailija
9/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "kerää katseet". Yleensä heitä ei tuijota kukaan, ei hyvässä eikä pahassa. Aika yleinen harha ihmisillä tuo; eivät ihmiset ole niin kiinnostuneita JUURI sinusta, vaikka itsestä niin tuntuisikin.

että kyseessä voi olla harha (ja on yleensä ennemminkin). En ota kantaa kuinka yleistä tämä on, mutta osaatko sanoa mistä johtuu?

ap

Vierailija
10/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on tällainen, eikä se taatusti ole harhaa, koska myös minä olen nähnyt sen niin moneen kertaan.

Vierailija
11/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti monella, jolle ei oikeasti näin käy, tuntuu olevan luulo, että heitä tuijotetaan.

Jos saa keittiöpsykologisoida, niin luulen kyseessä olevan häiriö minäkuvassa - joko positiivisesti tai negatiivisesti korostuneesti. Voisin kaivella kirjallisuuttanikin, jos sieltä löytyisi jotain asiasta, mutta ketju taitaa painua siihen mennessä unholaan. :)

Eli olen samoilla linjoilla ap kanssasi, ja olen tosiaan tuo aiempi kirjoittaja, numeroa en muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi