Tytölle nimeksi Wilma vai Wenla?
Isoveljet ovat Wille ja Werneri, joten kaksois-V:llä tulisi alkamaan tämäkin nimi.
Ehdotelkaa myös muita nimivaihtoehtoja (W-alkuinen pitää olla)!
Kommentit (33)
perhe sit haluaa olla vitsi. Miksi?
Venla voi olla kaksoiveellä!! Ei kertakaikkiaan.
Ei oikeastaan kumpikaan noista sovi mun mielestä w:llä kirjoitettavaksi, sorry.
Ehkä joku Wanda, jos on pakko alkaa w:llä. Ei ole sellainen väkisinväännetyn oloinen ja raiskattu.
Täällä eräs äiti, jonka tytär sattuu olemaan WENLA. Eikös se ole jokaisen oma asia minkä nimen lapselleen haluaa antaa?
Mielestäni molemmat kivoja. :) Mutta jos aiemmat lapsesi nimet alkavat Wi- ja We- niin ehkä toinen kirjain voisi olla tässäkin tapauksessa jokin muu.
Se on vanha nimi, mutta mun mielestä tosi kiva. Isoisoäitini oli Wendla ja jos meille tulee joskus tyttö, hänestä tulee todennäköisesti Wendla. :)
ps. Mun mielestä myös nuo Wenla ja Wilma ovat kivoja.
Eipä ole kyseessä ainakaan haukkumanne "WT-nimi"!
Villessä ja Vernerissä?
Onko Uille ja Uerneri jotenkin hienoja nimiä?
Villessä ja Vernerissä?
Onko Uille ja Uerneri jotenkin hienoja nimiä?
Nimet on kuitenkin jo annettu vuosia sitten, joten muiden mielipiteiden takia en ala niitä muuksi muuttamaan!
Ja jotenkin loogista, että myös tyttärellemme tulee W-nimi. Kuuluupa ainakin samaan katraaseen sitten.
Minusta kaksois-V on luontevampi Wilmassa. Lisäksi sopii jotenkin paremmin noihin isoveljiin, jos ovat tuossa järjestyksessä eli sisarussarjan alut olisivat Wi-We-Wi.
Heh, teillä onkin varsinainen www.fi -perhe sitten ;)
On Ville Tuplaveellä ja Verneri Tuplaveellä ja Vilma Tuplaveellä. Mikäs siinä sitten.
nimet? Ihan tavallisella v-kirjaimella vai jotenkin pehmennettynä?
eli unohda se.
Koululaisten jutuissa toistuu kokoajan
"Wilma-viesti"
"Wilma-merkintä" jne.
eli unohda se. Koululaisten jutuissa toistuu kokoajan "Wilma-viesti" "Wilma-merkintä" jne.
Muuten ääneni olisi mennyt Wilmalle.
Wenla taas on legendaarinen lihatiskiyökerho Helsingin Kontulassa, joten siitäkään ei tule kowin mukawia mielleyhtymiä.
Ihan hywiä ja kiwoja nimiähän nuo owat kaikki. Ei niissä ole mitään wikaa, älä kuuntele noita haukkujia.
Entäpä Warma? Se on tosi hywä wakuutusyhtiökin.
nimet? Ihan tavallisella v-kirjaimella vai jotenkin pehmennettynä?
kuten kutsuisimme jos nimet alkaisivat V:llä
Wittu tai Wiiwi
tai Wiivi, Wattu, Winttu, Wanu, Weivi, Wella,
yksöisveellä kirjoitettuna, niin miksi ihmeessä lähdetään tollaseen teennäiseen erikoisuudentavoitteluun? Voisko joku selittää, haluaisin ihan oikeasti tietää.
Wappu, Walpuri, Walma, Waula, Wiiwi.
Sori mutta naurettavaa. Senkun katsot kalenterista kaikki V-alkuiset ja wäännät siihen ween alkuun. Wow wow.
valitsemaan lapsilleen samantyyppisiä tms.samanalkuisia nimiä...ne kun vaan antavat hassun kuvan. En millään pahalla sano.
ja se kirjoitetaan oikeasti W:llä niin ei ole kenelläkään mitään valittamista ;)
Venla voi olla kaksoiveellä!! Ei kertakaikkiaan.
Ei oikeastaan kumpikaan noista sovi mun mielestä w:llä kirjoitettavaksi, sorry.
Ehkä joku Wanda, jos on pakko alkaa w:llä. Ei ole sellainen väkisinväännetyn oloinen ja raiskattu.