Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OTTO-verkkokauppa, en suosittele!

Vierailija
31.10.2012 |

Onko joku muu tilannut joskus tuolta Otto-Suomi verkkokaupasta ja ollut edes joltain osin tyytyväinen?

Mä en enää edes muista milloin tämä prosessi alkoi, mutta joskus kesällä tilasin sieltä vaatteita. No tilauksen jälkeen meni muutama päivä ja sitten tuli ilmoitus, että tilaamani neuletakki oli loppunut siitä väristä, jota tilasin (vaikka netissä kun tein tilausta, niitä piti olla varastossa). Laitoin asiakaspalveluun sähköpostia, voisinko sitten tilata toista väriä ja vastaukseksi sain vain jotain epämääräistä "meillä on toimintaa niin ja niin monessa maassa ja pälä pälä". Eipä siinä sitten mitään.

Meni varmaan joku puolitoista kuukautta kun tilaamani tuotteet viimein tulivat. En pitänyt tuotteista mitään vaan palautin kaikki. Meni kuukausi ja aloin ihmetellä milloin mahdollisesti palauttavat rahani tililleni, joka oli pitänyt täyttää palautuslappuun. Silloin vasta huomasin, että palautusvahvistuksessa, jonka olin saanut sähköpostiini, kysyttiin vielä uudestaan jo kerran antamaani tilinumeroa ja lisäksi BIC-koodia.

Täytin pyydetyt tiedot ja lähetin viestin heille, samalla kysyin milloin rahat palautetaan tililleni. Vastaus kuului, että heillä on kuukausi aikaa palauttaa rahat siitä lähtien kun olin ilmoittanut puuttuvat tilitiedot heille. Palautusilmoituksesta, jonka olin vaatteiden kanssa palauttanut, oli puuttunut BIC-koodi. No, tämä oli oma mokani, mutta kyllä ottaa päähän tuollainen toiminta! Nyt olen kuukauden taas odottanu rahojani.

En todellakaan suosittele kyseistä puljua kenellekään!

Kiitos kun sain avautua :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsilleen tuolta. Varoitti tuosta rahojen palautusajasta eli ihan persaukisena ei kannata shoppailla.

Ihania vaatteita heillä on, turhan kalliita vain.

Vierailija
2/2 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut tuolta mutta laskulla. silloin lasku taisi tulla paketin mukana ja maksat tietty pitämäsi tuotteet. toimitusaika on kyllä pitkä ainakin 4 viikkoa. siinä ajassa jo melkeinpä kerkeää unohtaa mitä tulikaan tilattua. palautus oli minusta ihan samanlainen kuin muissakin firmoissa.

mun ongelma olis se et tilasin monta samanväristä paitaa ja niiden tuotteiden muovipussissa oleva viivakoodin numero ei ole sama kuin lähetyslistassa niin oli vaikea kattoa et mikäkin paita on minkäkin hintainen. ehkäpä ens kerralla sitten tulostan ostoskorin paperille niin muistam mikä tuote maksaa minkäkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi