Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen laihtunut n. 6kg JEEE!!!

Vierailija
31.10.2012 |

Toivotaan että suunta jatkuu :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihtunut vasta 2 kg.

Vierailija
2/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitten tullut kaikki tänne : (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten helposti tää on käynyt. Olen ikuinen jojoilija, iltasyöppö ja herkkuperse. Tulokset kannustaa eteenpäin ja vielä 5kg ois tavoite saada pois. Sitten vois vähän kiinteyttää ennen ensi kesää. Olen niin onnellinen jos tästä tulee pysyvä muutos!

-ap

Vierailija
4/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä millä keinolla onnistuit? :) ? Itsekin yritän, mutta ei oikein tunnu vaan kilot lähtevän...

Vierailija
5/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot onnistunut? Mitä oot tehnyt toisin, että kilot on lähteneet?

Yritän itse saada kiloja pois, ja kaikki vinkit on tervetulleita.

Vierailija
6/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla joita olen kokeillut ennenkin, mutta repsahtanut sitten :(

-olen lisännyt liikkumista, jokaisesta kerrasta "saan" merkin kalenteriin. Oli se sitten kevyt pyörälenkki tai kunnon hikikävelylenkki. Liityin myös pieneen palloiluporukkaan joka ikään kuin velvoittaa lähtemään kerran viikossa, että saadaan pelit pystyyn.

-yritän syödä säännöllisesti ja terveellisesti, sekä riittävästi. Syön vähemmän sokeria ja kaikkea vaaleaa. Mitään en ole jättänyt pois vaan järkeistänyt annoksia.

-olen silloin tällöin syönyt ateriankorvikepatukan, jos olisi ns. ruoka-aika/nälkä, eikä ruokaa ole käsillä. Naturdiet patukalla lähtee nälkä ja siitä saa sopivasti kaloreita ja on ihan hyvän makuinen.

Näillä eväillä! :)

-ap

Vierailija
7/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautiskellut, juonut viiniä, syönyt sipsejä jne. Mutta vain viikonloppuna, viikolla sitten otetaan takaisin.

Aamupuuro marjakeiton kanssa on myös kuulunut "ohjelmaani". Ruuan lisäkkeeksi keitän usein kukkavihanneksia, joilla täytän lautasta. Pussillinen vaan kulhoon, päälle vedenkeittimestä kiehuva vesi. Kypsyvät hyvin muuta ruokaa tehdessä!

Tää on oikeesti palkitsevaa, enkä oikein usko itsekään miten helposti tää on tapahtunut, kun aina olen ollut hieman ylipainoinen ja pullukka.

Vierailija
8/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen tiputtanut 3,5kg :), vielä matkaa ihannepainoon 7kg :), sitten kiinteytyatä kehiin

Vierailija
9/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tuo kiinteytys kannattais aloittaa??

-ap

Vierailija
10/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Saanko kysyä mikä tällä kertaa on ollut erilaista ettet ole sortunut takaisin vanhaan herkuttelu/syöpöttely-tapaan?

Itsellä olisi 8-10kg tiputettavaa. Mulla on viikonloppuisin tapana herkutella. Perjantaina sipsejä, lauantaina pitsaa ja sunnuntaina tehdään kotona jotain lihottavaa ruokaa, koko ajan mussutan karkkia. Viikolla elän terveellisellä kotiruoalla, paljon kasviksia. Kun sais itseä niskasta kiinni, että riittäisi yksi herkuttelukerta viikonloppuna.

Vierailija
11/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielen hallintaa vaatinut, että on päässyt irti herkkuhimoista. Enkä osta herkkuja kotiin, paitsi keksejä lapsille :) Yritän myös pitää kaapissa jotain terveellisempää naposteltavaa, kun himo iskee. Tietty vaihe kuukaudesta on aina vaikea, mut kun siitä selviää niin taas pärjää. Tummasuklaa patukka, ruissipsit, pähkinät, ananasrahka, noilla herkuttelen joskus.

Sit ehkä vaikuttaa se, että sain stressaavan opiskelu-urakan päätökseen + että olen vähän ihastunut yhteen mieheen... ;)

-ap

Vierailija
12/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans laihis menossa.. vähän olen jo kahdessaviikossa kiinteytynyt. mutta olen aikamoisella rääkkäys dietillä :) Minimissä on syöminen ja hikikävelylenkkejä teen joka päivä ja 5 kertaa viikossa tanssin kotona. Kiinteytys tulee samalla. voin takaa että kuukaudessa olen ihanne painossani :) sitten siitä pikkuhiljaa alan ottaa kunnollisen ruokavalion mukaan, etten liho taas. :) Urheilua en tule lopettamaan.

En katso painoa, paljon olen laihtunut, vaan olen mitannut ja viikon välein mittaan paljon on lähtenyt.

Vierailija
13/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutkin on onnistunut!

Musta tuntuu, että mulla tämä juttu on lähtenyt korvien välistä. Eli olen sisäistänyt että muutos tarvitaan ja se saa tapahtua pikkuhiljaa. En rääkkää itseäni vaan nautin myös elämästä ja ruuasta! Viikonloppuna olis pikkujoulut ja sillon taas herkutellaan :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi