Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iida Ketolan iho bb-extrassa (kuvakin löyty)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvee. pahkuroilla tai ilman.

Vierailija
2/39 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala meikkikin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen voi yhtäkkiä aikuisena puhjeta? Onkohan jokin lääkitys.. Ja itse häpeilen paria pikkufinniä joskus..

Vierailija
4/39 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen neropatti tuo, joka kauhisteli meikkimäärää :O. TV-meikki ei välttämättä ole naamassa jatkuvasti.

Tuontyyppinen iho-ongelma voi alkaa pienestä finniongelmasta, esim. hoitoon aloitettava lääke tai muu tökötti voi räjäyttää tilanteen käsiin. Aknen hoito on hankalaa, ja yritys saada pari finniä kuriin saattaa paisua koko kasvojen laajuiseksi akneksi. Toivottavasti Ida saa ihonsa pian kuntoon ja on ihotautilääkärin hoidossa, tiedän itse miten painajaismaista on, kun iho yhtäkkiä menee kauheaksi.

Vierailija
5/39 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin juntit täällä kuvittelevat. Iidalla on akne, se ei ole harvinainen tauti.

Vierailija
6/39 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tuollaista kellekään toivoisi.

En itse seuraa BB:tä, niin en tajunnut että kyse on studiossa kuvatusta pätkästä. Ajattelin, että BB-talossa heiluu noissa meikeissä - ei varmaan auta asiaa.

t. neropatti

Vierailija
7/39 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi oksennus!

Vierailija
8/39 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettanut pillerit? Minulla kävi niin, lopetin pillerit ja heti tulin raskaaksi, joten hormoonit todella sekaisin ja naama kukki.

Vierailija
9/39 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni iho yhtäkkiä huonoksi viime kesänä, ja kyllä olin aika kakkana. Onneksi talvi on tuonut helpotusta asiaan, mutta ei naurata silti.

Vierailija
10/39 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tosta ikinä kuullutkaan mut jos morkkaa toisten ulkonäköä niin ihan oikein tolle ämmälle.

Vierailija
11/39 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettanut pillerit? Minulla kävi niin, lopetin pillerit ja heti tulin raskaaksi, joten hormoonit todella sekaisin ja naama kukki.

oli jo kesällä yhtä huonossa kunnossa (livenä heinäkuussa bongattua).

Vierailija
12/39 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jää ikuiset arvet.Kyllä hänellä on joku ihosairaus joka vaatii sisäistä,pitkäaikaista lääkehoitoa.

Miksiköhän kuvan alla lukee et tähkäpää ruotsista?

Vierailija
13/39 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidan iho oli huomiotaherättävän huonossa kunnossa jo vuonna 2009 (?) kun hän itse oli BB-asukkaana. Paukamia ja näppylöitä. Nyt iho on näköjään mennyt ihan järkyttävään kuntoon ja studion valot + tv-meikki pahentavat asiaa luonnollisesti...

Voi tyttöparkaa, kiusallinen ongelma johon kannattaisi vihdoinkin hakea ihotautipuolen lääkäriltä apua!

Vierailija
14/39 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yli 25 vuotiaana, silloin ei kyllä naurattanut kun ajatteli sen olevan ikuista...

mihinkään ei voinnut mennä, hiuksia pidettävä auki kun ällöt pahkurat ja paiseet olivat levinneet poskille ja kaulalle asti.

Nyt onneksi olen selättänyt pahimman vaiheen vaikka silloin tällöin paiseita tulee 1-2. HUH, oli kaameaa aikaa ulkonäöllisesti.

Vierailija
15/39 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt televisiotekniikan muuttuessa tv-kuva on armoton.

digin ja hd:n tullessa moni stara oli vastaan, koska paha akne näkyy ja rypytkin..

Demi Moorella ja Britney Spearsillakin on vastaava akneiho.

Vierailija
16/39 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/39 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon bb-extrassa että onpas iho menny huonoon. Ekana tuli mieleen, että on lopettanu e-pillerit. Ainakin itse kun lopetin e-pillerit, ihoni oli jotain aivan järkyttävää. Oli pakko aloittaa pillerit uudestaan, se finnien määrä oli jotain aivan järkyttävää.

Vierailija
18/39 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidan iho oli huomiotaherättävän huonossa kunnossa jo vuonna 2009 (?) kun hän itse oli BB-asukkaana. Paukamia ja näppylöitä. Nyt iho on näköjään mennyt ihan järkyttävään kuntoon ja studion valot + tv-meikki pahentavat asiaa luonnollisesti...

Voi tyttöparkaa, kiusallinen ongelma johon kannattaisi vihdoinkin hakea ihotautipuolen lääkäriltä apua!

Eiköhän Iida ole jo lääkäriltä apua hakenut. Se vain on fakta ettei kaikille voimakkaimmatkaan aknelääkitykset auta. Ystävälläni (kohta 40-v) on ollut murrosiästä asti paha akne. Paiseet on syviä ihonalaisia ja osa pinnalla isoja mätäpaiseita. On syönyt Roaccutan-kuurin pariinkiin kertaan, syönyt e-pillereitä (joiden pitäisi vaikuttaa ihoon) ilman mitään vaikutusta. Tai no vaikuttihan Roaccutan sen kuurin ajan, mutta kuurin loputtua iho palasi samanlaiseksi kuin ennen.

Vierailija
19/39 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi mennä tuon näköisenä edes viemään takapihalle roskapussia.

Varmasti hirveää nuorelle tytölle. Mitenköhän toi äijä jaksaa katsella tollaista? Ei ollut kyllä sen äijäkään mikään adonis.

Vierailija
20/39 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan sillä ärhäkän näkönen akne, mutta asettukaa nyt hetkeksi toisen ihmisen asemaan, ei sitä aknea kukaan itselleen tilaa, niin kuin ei muitakaan sairauksia.

Vielä vaikeampi tilanne on varmasti ihmiselle joka joutuu esiintymään julkisesti,että pointsit siitä ettei Iida kuitenkaan ole jäänyt sohvan pohjalle itkemään, vaikka varmasti on tiennytkin saavansa lunta tupaan.

Rennestä sen verran, että vaikka se onkin kaikkien tuntema aamupoika ja saisi jo varmaan sillä statuksella ns.virheettömän näyttelyesineen vierelleen,niin eiköhän se siitä huolimattakin ole tunteva ihminen niin kuin me muutkin, jonka parisuhde perustuu muihin arvoihin kuin silosiin poskiin.

Vaikuttavat hyvältä parilta,vahvoja mielipiteitä, huumoria ja rakkautta näyttäää suhteesta löytyvän.