Pitääkö mun maksaa seutulippu jos menen tikkurilasta myyrmäkeen?!
Katsoin reittioppaasta ja se ehdottaa vain junareittejä pasilan kautta. Mutta ei kai mun tarvitse maksaa seutuhintaa jos matkustan vantaan kaupunginosasta tposeen. Vai?
Kommentit (18)
että uskoisi Pasilassa selityksen, että tässä vaan Vantaan sisäistä matkaa olen tekemässä...
Kello kahdeksan aamulla pitäisi olla myyrmäessä ja näyttää VAIN noita pasilassa vaihdettavia junia. Miten mä sitten pääsen sisäisen hinnalla, kun on vantaan sisäinen matka? Eikö se seutulippu maksa melkein 5e? Juu en tasan maksa kymppiä siitä riemusta, että joudun hoitamaan asioita verotoimistossa...
Tikkurilasta pääsee myös bussilla Myyrmäkeen.
reittioppaan tarkennetusta hausta voi rastittaa kohdan, että vain vantaan sisäiset yhteydet.
Pakko kiertää Helsingin kautta ja siitä joutuu vielä maksamaan tuplahinnan.
Kestää reilu puolisen tuntia veikkaisin.
Vituttaa vain pistää matkaan 15 minuuttia enemmän vain jonkun helvatan kuntarajan takia. Niin ja menen 57:lla.
Kiitos asiallisille. Veettää tämmönen.
Kestää reilu puolisen tuntia veikkaisin.
Vituttaa vain pistää matkaan 15 minuuttia enemmän vain jonkun helvatan kuntarajan takia. Niin ja menen 57:lla.
Kiitos asiallisille. Veettää tämmönen.
Junallahan kestää suunnilleen yhtä kauan kuin bussilla. Noin puoli tuntia.
jos se bussimatka on noin ylivoimaisen vaikea.
tarkastin. Junalla 34 min. Ei nyt ihan mahdoton kuitenkaan.
sanoisin, et busseilla 53 tai 55 kestää vähintään sen tunnin, joten junilla ois nopeempi ja ite valitsisin junareitin - aikaki on rahaa...
41min. tarkastin. Junalla 34 min. Ei nyt ihan mahdoton kuitenkaan.
Tuossa reittioppaan 41 minuutissa on mukana kävelymatka.
seutulippu mennessäsi pasilan kautta. MUTTA tikkurilasta kyllä lähtee noin 10min välein bussi 55 ja vielä muistaaksni 54 :)