Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö koskaan aikaa kun lapsesi

Vierailija
30.10.2012 |

Lähtevät kotoa? Mulla neljä lasta, jotka saatu nuorena 21v , 23v, 26v ja 28 v . Nuorin nyt siis 10v . Olen nyt 38 vuotta ja rakastan yli kaiken tätä perhettä. Olen onnellinen kun lapset suunnittelee tulevaisuutta ja vanhimmat seurustelee.olen vaan alkanut miettiä, että 10 vuoden päästä meillä ei välttämättä ole lapsia enää kotona, jos nuorin lähtee esim toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Olen nauttinut perhereissuista yli kaiken. Parisuhteemme mieheni kanssa on myös hyvä ja olemme tehneet miehenikin kanssa reissuja ihan kahdestaan , joten tiedän että viihdymme yhdessä. Mutta mutta. Meillä on aikaa olla kahdestaan monta kymmentä vuotta, jos terveyttä riittää. Jos elämme kuten isovanhempani olemme vielä 80- vuotiaina kahdestaan. Ihanaa. Mutta mutta. Pitäisikö tehdä vielä yksi lapsi? Jäisikö liian yksin? Haluaisin pitkittää tätä ihanaa perhe-elämää... En halua vielä kahdeksan vuoden päästä olla vain miehen kanssa ja odottaa koska lapset tulee kylään? Ajatteleeko kukaan näin vai olenko hullu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitävät nuorena! Toisaalta aktiivista elämää voi viettää kahdestaankin, se on vain erilaista. Sain omat lapseni ollessani 20, 23 ja 25 sekä 34 ja 35. Emmetulekoskaan viettämään elämää vain kahdestaan, sillä nuorimmat tarvitsevat hoitoamme aina. Sekin on elämäntapa!

Vierailija
2/2 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä mietin enemmänkin sitä, että mitä kaikkea voin tehdä ihan vain itseäni varten ja omilla ehdoillani, kun lapset lentää pesästä. Omat lapset on tosin vielä niin pieniä, että siihen menee vielä pitkä aika. Aikansa kutakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä