Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile viime viikonlopun päiväsi pe-su. Mitä teit ja kenen kanssa?

Vierailija
30.10.2012 |

Mitä muu perheesi teki?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi mä oon kateellinen teille! :(

t. elämänsä tarkoitusta ihmettelevä lapseton sinkku

Vierailija
2/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe työpäivä tonne seitsemään asti. Onneksi miehellä oli aikaa ja kävi lasten kanssa ruokaostoksilla ja vuokraamassa kaksi leffaa. Syötiin syntisesti leffaa katsoen. Ensin Johnny Depp vampyyrina ja kun nuorempi lapsista oli ennyt katsomaan katsottiin vielä vanhimman lapsen ja miehen kanssa On the road. Siitä syntyikin ihan hyvää keskustelua.

La laiska aamu lueskellen, myös lapset. Mies lähti työasioille. Sitten auttallin järkkäystä lasten kanssa, peräkärryn tyhjennys kierrätysasemalle ja joidenkin tavaroiden kuljetus isäni varastoon (minä, isäni ja lapset). Eli kunnon roudausta.

Su laiska aamu taas -ihanaa. Koko perhe pyörillä pikku kirkkoon runo ja klassisen musiikin tapahtumaan. Sieltä pyöräily luonnon helmassa ravintolaan, josta paluu illalla myöhään. Oli todella kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes muista :-( Enkä ollut kännissä, olin vaan niin raatona. Nukuin kai aika paljon.

Vierailija
4/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe: miehen kanssa kotona, päiväunet, kokkailtiin, juotiin punaviiniä, saunottiin...

La: ruokakauppa miehen kanssa, lenkki, äitini tuli käymään, tehtiin kolmestaan ruokaa ja leivottiin, lapsi tuli syömään. Illalla miehen kaa leffa ja punaviiniä.

Su: vaihdoin lakanat, pyykkäsin, silitin. Miehen kanssa lenkki, sauna, kokkaamista. Toinen lapsi perheineen tuli syömään. Käytiin äänestämässä. Illalla reporankana sohvalla kahdestaan.

Kahdenkeskistä aikaa oli jatkuvasti lappaavista sukulaisista huolimatta sen verran, että seksiäkin oli joka päivä. :)

Vierailija
5/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai: Minulla syyslomaa, joten aamusta naperon kanssa puistoon, otettiin eväät mukaan ni syötiin "retki lounas" ja ihmeteltiin kun lunta oli vähän satanut,tavallista touhotusta kotona ja pihalla. Lapsi meni iskälleen vkl ja lähdin murun kanssa hänen kaverinsa tupareihin. Pienellä porukalla syömistä juomista ja juttelua.

Lauantai: käytiin sukuloimassa ja mentiin ruoka-ja viinimessuille, jossa nähtiin ystäviä. Illalla hyvää ruokaa ja yhdessä oloa.

Sunnuntai: sukujuhlat, muksu tuli kotiin, leikkimistä, maalaamista ja kotitöitä

Harvinaisen paljon "tapahtumaa" yhdelle viikonlopulle

Vierailija
6/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk kanssa. Leivoimme, ulkoilimme, saunoimme ja puuhastelimme kaikenlaista pientä.

Mieheni on isompien lasten kanssa mökillä.

Vierailija
7/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai syyslomaa, ihanaa ulkoilua taaperon kanssa. vierähti monta tuntia lunta ihmetellessä. Illalla ruoanlaittoa yhdessä koko perheen kanssa. Myöhemmin leffa miehen kanssa. Lauantaina siivoilua ja ulkoilua päivällä. Illalla ajoin 1,5h rakastajani luo ja ilta olikin mitä ihanin

Vierailija
8/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tein ruokaa, pesin koneellisen pyykkiä ja puoli kasilta lähdettiin urheilihallille, jossa nuoremman harkkapeli. Lämmittelyn aikana kävin viereisellä nuorisotalolla juttelemassa työntekijöiden kanssa ja pummin kupin kahvia, 11v oli mukana. Katsottiin matsi, lapset söivät iltapalan joukkueen kanssa ja sitten ajettiin kotiin nukkumaan. Lauantaina löysäiltiin pyjamassa puoleen päivään asti, toinen lapsi oli ulkona kavereiden kanssa, toinen pelasi tietokoneella, tein kotitöitä hissuksen ja lukiolainen tuli käymään pariksi tunniksi. Puoli kolme vietiin 11v tanssitreeneihin, ajettiin lukiolaisen kotiin nuoremman lapsen kanssa ja korjasin astianpesukoneen sillä aikaa kun lukiolainen kävi suihkussa. Haettiin 11v treeneistä ja lähdettiin katsomaan esikoisen konserttia mäkkärin kautta. Siellä näin kymmeniä tuttuja ja juttelin paljon ihmisten kanssa. Kotona oltiin klo 21.30, käytiin saunassa ja nukkumaan. Sunnuntaina tein jättiaamiaisen, leivoin mokkapaloja ja vietiin ne kuopuksen korismatsin buffettiin. Siellä meni pari tuntia, sitten käytiin kaupassa, äänestämässä ja kotiin tekemään ruokaa. Illemmalla käytiin saunassa, tilattiin pizzaa ja lukiolainen tuli katsomaan kanssani vaalien tulosiltaa. Kymmenen jälkeen heitin hänet kotiin ja menin nukkumaan.

Vierailija
9/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina olin töissä aamuvuorossa. Tulin kotiin ja syötiin lapsen kanssa lepäiltiin. Miehen kotiuduttua iltavuorosta tehtiin sit yhdessä jotain kotihommia varmaan. Illalla nautiskelin viiniä vahingossa kaksi pulloa :)

Lauantaina heti aamusta taisteltiin lapsen penisiliini kurkusta alas, hirvee tappelu. Taas jotain kotihommia tehtiin aamupäivä. Iltapäivällä vein lapsen sirkuskouluun ja tein työhommia siellä odotellessa. Mies lähti illalla soittamaan, joten meillä oli tyttöjen ilta. Käytiin saunassa, katottiin leffa ja syötiin herkkuja :)

Sunnuntaina nukuttiin pitkään. Muksu leikki ulkona kavereiden kanssa. Iltapäivällä käytiin äänestämässä ja hakemassa lapselle vaatteita tuttavilta. Leivottiin pikaisesti ja kutsuttiin naapurit vaalikahveille. Seurattiin ääntenlaskentaa telkkarista ja netistä koko ilta.

Oli vapaa viikonloppu, se oli kivaa.

Vierailija
10/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisel puol Suomee, koko perhe mukana;

ajettiin sinne, oltiin siellä ja ajettiin kotiin!

Vierailija
11/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina töiden jälkeen kutsuin itseni naapuriin kahville. Vein porkkanakakkua ja kahvimaidon mukanani :) Jutustelin naapurin rouvan kanssa aikani ja lapset leikkivät keskenään. Illaksi tulin kotiin siivoamaan.

Lauantaina aamulla lähdin mieheni ja hänen kaverinsa kanssa (kaverilla paku) Ikeasta hakemaan meille vaatekaappia. Jouduimme käymään Espoon Ikean lisäksi Vantaalla, jotta saimme kaikki osat. Koko aamupäivä siinä hurahtikin. Loppupäivä menikin lapsen salibandyturnauksessa, jossa olin toimitsijana sekä tietysti katselin pelit. Illalla olin yksin, koska lapsi simahti pelipäivän jälkeen nopeasti ja mies lähti tämän kaverinsa muuttoavuksi sekä vähän baariin. Oli kaverilla yötä, koska sen verran kaukana tää muutto. Itse siis join yksin kaljaa ja söin sipsejä.

Sunnuntaina kasasimme sitä vaatekaappia, joka ei muuten vieläkään ole ihan valmis. Illalla olin omissa salibandytreeneissä ja kävimme miehen kanssa viimeisellä minuutilla äänestämässä.

Vierailija
12/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina pakkasimme auton ja lähdimme parin tunnin matkan päähän synnyinseudulleni. Siellä oli tätini miehensä kanssa sekä vanhempani. Saunottiin ja juteltiin ja mentiin melko ajoissa nukkumaan.

Lauantaina ulkoilin lapsen kanssa aurinkoisessa pakkassäässä. Kävimme katsomassa tätini mökkiprojektia naapurissa. Iltapäivällä tuli mummoni ja kaksi muuta tätiäni perheineen. Vietimme porukalla tapas-iltaa.

Sunnuntaina sain nukkua pitkään, nautimme porukalla pitkästä aamupalasta. Joskus puolen päivän jälkeen lähdimme kotia kohti. Kotona teimme vielä pieniä pihahommia ja ilta vain oltiin ja katsottiin telkkaria.

Vierailija
13/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä ja laitoin ruokaa sillä välin kun, mies oli töissä. Iltapäivällä käytiin yhdessä kaupassa ostamassa sukulaiselle lahja, ja samalla mies lahjoi minua uusilla nahkahansikkailla. Sitten mentiin vanhainkotiin katsomaan isovanhempaa ja syötettiin hänet. Illemmalla tein kirjanpidon ja luin kai lehtiä. Joogasin vähän television edessä, en tosin yhtään muista, mitä sieltä tuli.

Sunnuntaina vetelehdittiin sängyssä, kun aiottu meno oli sään takia peruuntunut. Ihailtiin upeaa lumimaisemaa. Mies katosi autoharrastuksensa pariin, minä lähdin lenkille, jonka jälkeen otin kylvyn. Sitten vuorossa oli ruoanlaittoa ja pitkät, nautinnolliset nokoset. Ilta kului luottamustehtävän merkeissä sähköpostitellen.

Muualla asuvan lapsen kanssa viestiteltiin molempina päivinä.

Vierailija
14/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina olin kotona hoitamassa sairasta lasta. Siivoilin, tein lumitöitä, laittelin ruokaa, illemmalla kävin ruokakaupassakin. Illalla nautin tv:n ääressä miehen kanssa viiniä ja tein käsitöitä.

Lauantaina olin koulutuspäivillä työkavereiden kanssa. Illalla mies lähti pikkujouluun, katsottiin lasten kanssa leffoja ja join viiniä.

Sunnuntaina tein ruokaa pitkällä kaavalla, käytiin synttärijuhlilla ja äänestämässä ja illalla kävin jumpassa. Sitten sohvalla pilkkimistä ja vaalitulosten tiiraamista.

Vierailija
15/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina lasten kanssa oleilua ja tv:n katsomista, mies iltavuorosta kotiin, lapset nukkumaan, avattiin viini, katsottiin leffaa ja pussailtiin =)

Lauantaina lapset harrastuksiinsa aamupäivällä, samalla lapsen ja oman kaverin treffaamista, mäkkäriruokaa..Ruokakaupassa kävin ja pitseeriasta hain pitsat illaksi. Lapset nukkumaan, miehen kanssa yhdessäoloa.

Sunnuntaina ostoreissu, ruuanlaittoa ja lasten kanssa oleilua, pelailua, ulkoillua, pyykin pesua.

Vierailija
16/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina olin juhlimassa ja sunnuntain vietin rakkaan poikaystäväni seurassa. Muu perheeni, eli lemmikkini viettivät aikaa kotona keskenään. Mitä sinä teit?