Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkalle lasten kanssa -ilman miestä :(

Vierailija
30.10.2012 |

Olen miehelle puhunut monet kerrat että lähtisimme keväällä/kesällä matkalle. Hän ei kuitenkaan innostu mistään. (muutenkaan halua tehdä minun kanssa mitään suunnitelmia). Olen pettynyt niin monet kerrat.

Nyt tein päätöksen, että lähden ensi kesänä lasten kanssa matkalle. Miestä en enää mukaan pyydä. Totta kai surullista lähteä ilman miestä, eka kerta mulle. Mutta tähän on tultu. Kuka enempää jaksaa "anella", jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Tsempatkaa mua vähän :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai sitä mieluiten perheenä matkustaisi, varsinkaan kun ei olla käyty moneen vuoteen etelässä. Ja varsinkin kun miestä ei kiinnosta, kai se surettaa väkisinkin.

et halua lähteä katsomaan Traktor Pullingia jätkien kanssa? No ei sureta. Minun miestäni ei kiinnostanut matkustaa myöskään, syynä ehkä huono kielitaito, toisaalta ei viihtynyt meidän kanssamme muutenkaan vaan halusi jumiutua tietokonepeliin. Olin iloinen kun hän pyysi avioeroa.

Vierailija
2/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja mukaan, niin pääset vähän vapaallekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me matkustettiin aina lapset äidin kanssa, ja oli mahtavia etelänreissuja. :) Teillä on varmasti ihanaa!

Vierailija
4/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustin tänä syksynä 8 vuotiaan kanssa kaksin rantalomalle ja meillä oli tosi hauskaa. Mennään ehkä ensi syksynä uudestaan! Mieheni inhoaa rantalomia ja me taas lapsen kanssa tykätään niistä. Siksipä tämä oli ihan ok. ratkaisu kaikille osapuolille.

Vierailija
5/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman miestä. Mies inhoaa kuumuutta ja on muutenkin hakala luonne, joten mulle sopi hyvin näin :) Kivaa oli!

Ainoa juttu, mikä hieman harmitti paikanpäällä, oli kaikki ne skandinaaviset onnellisen näköiset perheet joita hotellimme vilisi. No meillä oli eri kokoonpano.

Vierailija
6/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

innoissasi matkasta ja lasten seurasta. Mutta koska sinulla on mies, pilaat koko matkan jo etukäteen painottamalla vain sitä, kuka EI lähde matkalle. Kuulostaa typerältä ainakin minusta :)

Vierailija
7/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huoneisto, jossa parveke niin voit viettää leppeitä iltoja viinilasiN kera kun lapset nukkuu. Mihin lähdette?

Vierailija
8/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse matkustanut lasten kanssa ilman miestä paljonkin, pääosin hänen työnsä ja epämääräisten aikataulujensa takia. Hyvin on sujunut.

Välillä olemme saaneet isovanhemmat mukaan, mikä on esim rantalomilla ollut ihan hauskaa.

Nyttemmin mies lähtee jo kiltisti mukaan, opetus on siis mennyt perille.

Vierailija
9/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on aina ollut tosi kivaa. Hauskaa matkaa :-)

Vierailija
10/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on aina ollut tosi kivaa. Hauskaa matkaa :-)

Vierailija
11/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai sitä mieluiten perheenä matkustaisi, varsinkaan kun ei olla käyty moneen vuoteen etelässä. Ja varsinkin kun miestä ei kiinnosta, kai se surettaa väkisinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi