No miten on sisustettu koti, joka EI ole juntti?
Kommentit (28)
Muuten esim. Aalto- ja Pirkka-sarjat ovat ihan kauheita.
Aalto- ja Pirkka-sarjat ovat SINUSTAaivan kauheita, on olemassa paljon ihmisiä - esim. minä - joita noiden huonekalujen muotokieli puhuttelee.
Todellakaan lastentarhakalusteiden muotokieli ei puhuttele minua - paitsi muistuttaa siitä, kun piti ohjatusti tehdä ompelutöitä pahvikortille tai syödä maksalaatikkoa väkipakolla.
Olen onnellinen siitä, että minulla on silmää ja kanttia tehdä omannäköisiä sisustusratkaisuja, lisäksi tiedän olevani onnekas, kun minun ei tarvitse miettiä, mitä ratkaisuni maksavat. Enkä mietikään, yhtä hyvin voin ostaa Ikeasta kuin tilata design-kaupasta ulkomailta.
Se, että mun mielestä Aalto- ja Pirlla-sarjat ovat kauniita, ei tarkoita sitä, etteikö mulla olisi silmää tai kanttia, itse asiassa mulla on todella laaja sisustusmaku.
Mun on kyllä pakko miettiä, mitä huonekalut maksavat, koska ollaan todella köyhiä. Huonekalumme ovat perintöä ja kirpputoreilta. Suurin osa huonekaluistamme on 50-luvulta tai kauempaa.
sellainen missä näkyy kodissa asujan persoonallisuus. Sellainen koti on aina lämmin ja kutsuva. Itse kavahdan sisutuslehtien steriileitä valkoisia koteja. Kuka sellaisessa viihtyy?
Muuten esim. Aalto- ja Pirkka-sarjat ovat ihan kauheita.
Aalto- ja Pirkka-sarjat ovat SINUSTAaivan kauheita, on olemassa paljon ihmisiä - esim. minä - joita noiden huonekalujen muotokieli puhuttelee.
Todellakaan lastentarhakalusteiden muotokieli ei puhuttele minua - paitsi muistuttaa siitä, kun piti ohjatusti tehdä ompelutöitä pahvikortille tai syödä maksalaatikkoa väkipakolla.
Olen onnellinen siitä, että minulla on silmää ja kanttia tehdä omannäköisiä sisustusratkaisuja, lisäksi tiedän olevani onnekas, kun minun ei tarvitse miettiä, mitä ratkaisuni maksavat. Enkä mietikään, yhtä hyvin voin ostaa Ikeasta kuin tilata design-kaupasta ulkomailta.
taidat olla niitä joiden mielestä Artek olisi parasta designia ikinä, jos se vain olisi tanskalaista, tai vaikkapa amerikkalaista? Nyt kun se on suomalaista, se on ihan kauheaa.
Kerro hieman, mitä designia olet ulkomailta tilannut?
designia, olet persoonaton, ehkäpä jopa JUNTTI :D
sellainen missä näkyy kodissa asujan persoonallisuus. Sellainen koti on aina lämmin ja kutsuva. Itse kavahdan sisutuslehtien steriileitä valkoisia koteja. Kuka sellaisessa viihtyy?
esimerkiksi minä. Less IS more.
Vaan haukkumisen ja negatiivisen ajattelun.
Kaikki tyylit on hienoja jos ne kuvaa asujia ja heidän persooniaan. Mistä kaupasta ne on ....ihan samantekevää. Mä vieroksun ihmisiä jotka kuvailevat omaa makuaan ajattomaksi, laajaksi jne. Makujakun on niin monia ja laadukasta voi saada niin Ikeasta kuin Sothebyltä.
Mutta jos siellä on suomalaista (varsinkin kallista) designia, olet persoonaton, ehkäpä jopa JUNTTI :D
valmis ottamaan riskin; aion tilata Artekista 3 Missonin Kew-kankaalla verhoiltua Tankkia!