Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat, lääkärit...

Vierailija
30.10.2012 |

Millaisessa tilanteessa voisit antaa potilaallesi oman henkilökohtaisen yhteystietosi (puhelin tai sähköposti)?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muitakin ammattikuntia joissa on korkea koulutustaso.

Vierailija
2/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muitakin ammattikuntia joissa on korkea koulutustaso.

Kiitos muuten nostosta, lisää ajatuksia saa laittaa ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärit, ja tässäkin ketjussa rivien välistä se ylimielisyys juuri paistaakin.

Vierailija
4/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... öööö... mitenhän tuon nyt voisi tulkita?! :D

Minä voisin kuvitella tilanteen jossa lääkäri halaa (vastakkaista sukupuolta?) olevaa potilastaan esim. jos hän on sairastanut pitkään jotain tautia, ja on viimein parantunut/edistynyt huomattavasti. Tai omaisia toki halataan jos esim. heiltä läheinen kuollut. Mutta en kyllä keksi oikeasti mitään syytä, miksi lääkäri antaisi oman numeronsa.

Vierailija
5/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten Tohtori Kiminkinen katsoi minua kahvilan pöydän yli noilla jumalaisen ruskeilla silmillään ja totesi huokaisten surumielisellä äänellä:' Sinä olet muuttanut elämäni. Kun astuit lääkärinhuoneeni ovesta sisään sairaana ja kärsivänä, halusin parantaa sinut ja rakastaa sinua elämäni loppuun saakka. Lähdetään rakas pois täältä ahdasmielisestä kaupungista! Perustetaan orpokoti, jossa voimme hoitaa vähäosaisia lapsia ja toteuttaa unelmaamme paremmasta maailmasta!'Sydämmeni täytti lämpö ja rakkaus tuota epäitsekästä ja ihmisläheistä olentoa kohtaan..."

Vierailija
6/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärit, ja tässäkin ketjussa rivien välistä se ylimielisyys juuri paistaakin.

Vierailija
7/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisi henkilökohtaisia tietojani potilaille. Nimenkin saa selville vain kysymällä. En kanna nimilaattaa.

T. hoitaja

Vierailija
8/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisi henkilökohtaisia tietojani potilaille. Nimenkin saa selville vain kysymällä. En kanna nimilaattaa.

T. hoitaja

peittää sukunimi. Vain etunimi ja titteli näkyy. sh

Vierailija
9/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinua halasi? Ja antoi samalla numeronsa? Etköhän nyt voisi laittaa hänelle vähän tekstaria, että haluaisiko hän mennä kahville kanssasi.

En ole ikinä antanut yhdellekään potilaalle yhteystietojani. Mutta jos olisin kiinnostunut potilaasta ja haluaisin antaa ne (en siltikään antaisi koska se on minusta epäeettistä) niin tuo voisi olla hyvä keino. Niin potilas saa hienovaraisesti jättää yhteystiedot sikseen tai, halutessaan tutustua lähemmin, ottaa yhteyttä.

lääkäri

Vierailija
10/24 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiseltään tulee mieleen, että en missään tilanteessa. Siinä menee puurot ja vellit sekaisin. Toisaalta, ehkä sellainen tilanne voisi olla realistinen, että ystävystyisin jonkun asiakkaani kanssa ja näin ollen vaihdettais numeroita jotta voidaan sopia esim. tapaamisista tai kyläilyistä. TOisaalta luulen että pelkän hoitosuhteen perusteella ystävystyminen tuntuu aika kaukaiselta..

Vierailija
11/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lääkärin yhteystiedon. Osaako joku sanoa miksi ;) Ja olen se, jota lääkäri halasi, jos joku muistaa. Terkkuja tutuille!

Ihan tuosta noin vaanko se sen yhteystiedon (minkä?) antoi?

Vierailija
12/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ työnä ja yksityiselämä yksityiselämänä, en sekoita näitä kahta millään tasolla.

Vierailija
13/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitosuhde päättyy.

Vierailija
14/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tilanteessa.

Vierailija
15/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan.

Vierailija
16/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei tosiaan olisi ystävystynyt, mutta se olisi harvinaista.

Miksi ap kyselee, huvikseen vai pohditko itse asiaa jonkin itseesi liittyvän asian vuoksi?

Vierailija
17/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis

että onko sellaista tilannetta olemassa. En itse ole hoitaja/lääkäri.

ap

Vierailija
18/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kyselee, huvikseen vai pohditko itse asiaa jonkin itseesi liittyvän asian vuoksi?

Ap

Vierailija
19/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä on kyse? Itse en antaisi missään tapauksessa henkilökohtaisia tietojani potilaille. Työaikana minut saa kiinni työsähköpostista ja -numerosta.

Vierailija
20/24 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyille "hyville" asiakkaille, jotka raahaavat lapsensa ensimmäisestä rääkäisystä korvalääkärille tarkistusta varten. On helppoa rahaa, kun tarkistaa korvat ja mielellään kirjoittaa ab-kuurin (oli tarvetta tai ei), ja asiakas on tyytyväinen ja leku saa helppoa rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän