Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs tuttuni haisee ihan kamalalta, ei ole hikeä tai pesuainetta

Vierailija
30.10.2012 |

En tiedä mikä se haju on. Enkä tod. kehtaa kysyä!

Onkohan se joku voide jonka haju muuttuu iholla lämmitessään ihan kummalliseksi tms? Tyyppi on ekohenkinen henkeen ja vereen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ekohenkinen niin ehkä ei karppi.

Vierailija
2/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ihmisestä saattaa lähteä todella omituinen, happamen makeahko paha haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa myös ihmisen kehonhajuun, voisiko olla kyse siitä?

Tai onko hänellä lemmikkejä? Esim. kissankakan haju tarttuu pahimmillaan vaatteisiinkin eikä omistaja välttämättä hoksaa asiaa itse.

Vierailija
4/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon lääkkeitä viime aikoina, ja välillä olen itsekin huomannut että haisen lääkkeiltä. Siis ei pelkästään hengiys, mutta kun hiloilin saunassa, tunsin sellaisen pistävän hajun itsessäni.

Vierailija
5/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heppu pieree tämän tästä?

Vierailija
6/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suihkussa käy.

Haiseeko joku luonnonkosmetiikkatuote ihan hirveälle?

Vierailija
7/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ihan vaan paskaa, kun ollaan niin ekoa. Mun miesystävällä iho puskee hirveästi rasvaa, ja se ei kyllä edes pelkällä vedellä lähde. Ehkäpä johtuu hänen kaljadieetistään, tai taliköhnästä tms.

Joskus huomaan itselläkin tuota ihon öljyyntymistä, ja haisee muuten härskille päivässä.

Olen miettinyt voisko olla joku ketoosi tai mikä se on, kun paastoaa.

Vierailija
8/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nieluproput, eikä ihminen välttämättä edes itse tajua sitä. Voi olla todella voimakas ja paha haju.

Vierailija
9/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä varmaan muuten keksi, jollet kuvaile?

Vierailija
10/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Luonnonkosmetiikan ns. body butterit. Jotkut alkavat iholla haisemaan aika pahalta...

2) Pesupähkinät, jotka eivät pese pyykkiä kunnolla puhtaaksi -> vaatteisiin tulee ajan myötä pinttynyt, omituinen haju, mikä on sekoitus eltaantunutta rasvaa, hikeä ym.

Vierailija
11/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haisee... voiko tiukka karppaaminen ja muutenkin erittäin rajoittunut ruokavalio oikeesti sen aiheuttaa?? haju on ihan outo, ei suoranaisesti haise lialta mutta tosi inhottava kuitenkin.

Vierailija
12/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haisee... voiko tiukka karppaaminen ja muutenkin erittäin rajoittunut ruokavalio oikeesti sen aiheuttaa?? haju on ihan outo, ei suoranaisesti haise lialta mutta tosi inhottava kuitenkin.

tätä aikaan.

Ja mä olen nyt ollut perjantaista asti syömättä, ja haisevaa öljyä puskee, mä en syö ihan säännöllisesti, joten olen epäillyt, että joku yhteys näillä vois sitten olla.

Vierailija
13/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ihan ominaishaju, joillain ihmisillä on tosi voimakas ominaistuoksu (mikä siis on meillä kaikilla jonkinasteisena), eikä siihen auta vaikka kuinka pesee. Johtunee hormoneista tms. Esim. mun mies tuoksuu vahvasti ns. itseltään jo tunti suihkun jälkeen. Onneksi ei ole paha haju. Ainakaan mun mielestä. :D