Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko nörtti sanan haukkuna vai kehuna?

Vierailija
30.10.2012 |

Vielä 90-luvulla nörtti oli haukkuma sana, nykyään ihmiset kehuskelevat olevansa nörttejä. Kumpi mielleyhtymä sinulle tullee tästä sanasta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mieluummin nörtti. Arvostan nörttejä, varsinkin jos ovat älykköjä.

Vierailija
2/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika oli tutkimus jossa kerrottiin, että nörtit ovat parhaita sängyssä. Itsekin kuulun tähän ryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nörtti, enkä sitä häpeile, mutta kyllähän se osalle on etupäässä negatiivinen sana. Ja kyllä sen eron käyttääkö joku sanaa positiivisessa vai negatiivisessa mielessä huomaa helposti.

Vierailija
4/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika oli tutkimus jossa kerrottiin, että nörtit ovat parhaita sängyssä. Itsekin kuulun tähän ryhmään.

Vierailija
5/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut nörtti, enkä koskaan ole hävennyt itseäni. Olen älyllisesti suuntautunut ja eteenpäin menevä ihminen. Saan paljon aikaan, olen menestynyt. Vapaa-ajalla kiinnostun helposti esoteerisistä aiheista, rakastan uuden oppimista ja soveltamista. Pukeutumisen kanssa ei ole niin justiinsa, hygieniasta tosin pidän aina hyvää huolta muiden ihmisten takia.

Nörteille kuuluu tulevaisuus, himourheileville lihapäille menneisyys. Niin se vain on, käänteli sitä miten päin tahansa.

Vierailija
6/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tai tiedän useammankin. Samassa pakkauksessa järjetön määrä nippelitietoa plus sellaisia tervehenkisiä fyysistä temppeliä ylläpitäviä harrastuksiakin.

Vierailija
7/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tai tiedän useammankin. Samassa pakkauksessa järjetön määrä nippelitietoa plus sellaisia tervehenkisiä fyysistä temppeliä ylläpitäviä harrastuksiakin.

Tietenkään mitään eksklusiivisia "true nerd" -kategoriajuttuja on ihan turhaa ja naurettavaakin yrittää ylläpitää. Itsekin mainitsin jopa pitäväni huolta hygieniastani, joten tavallaan feilasin tuon itsekin.

Totta kai urheiluharrastus sopii nörtille, itse asiassa erittäin hyvin, sillä kehon ylläpito on rationaalisen älykästä toimintaa. "Urheileva lihapää" viittasi ihan toisenlaiseen ihmistyyppiin.

Vierailija
8/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitetaan jotain tietokonegurua, niin kehuna. Jos tarkoitetaan sellaiselta, joka näyttää nörtiltä, niin haukkuna.

Vierailija
9/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitetaan jotain tietokonegurua, niin kehuna. Jos tarkoitetaan sellaiselta, joka näyttää nörtiltä, niin haukkuna.

t. it-alalla työskentelevä "ei-nörtti"

Vierailija
10/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta IT-allalla, mutten koskaan ole ollut nörtti missään mielessä.

Vierailija
11/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanaan sisältyy niin paljon negatiivista.

Vierailija
12/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vaan olen stereotyyppinen nörtti. IT-alalla koodaajana, hyvin epäsosiaalinen ja erakkomainen, sosiaalisesti kömpelö, ulkonäkökin nörttimäinen huonoine ryhteineen ja rentoine pukeutumisineen...

Minusta on kiva että on olemassa nörttipiirejä joissa tällaisetkin hyväksytään ilman tarvetta muuttua.

t. koodari ja aito nörtti, nainen 38 v.

Vierailija
13/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vaan olen stereotyyppinen nörtti. IT-alalla koodaajana, hyvin epäsosiaalinen ja erakkomainen, sosiaalisesti kömpelö, ulkonäkökin nörttimäinen huonoine ryhteineen ja rentoine pukeutumisineen...

Minusta on kiva että on olemassa nörttipiirejä joissa tällaisetkin hyväksytään ilman tarvetta muuttua.

t. koodari ja aito nörtti, nainen 38 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi