Tärkeämpi: aamusuihku vai aamukahvi?
Kommentit (20)
käyn vain harvoin aamusuihkussa (käyn yleensä iltaisin).
En tarvitse kokovartalosuihkua aamuisin.
Suihku ehdottomasti, en voisi kuvitellakaan lähteväni likaisen liikkeelle. Jopa silloin, jos illalla on saunottu.
Kahvia en juo ikinä, ja teetäkin vasta töissä.
Suihku ehdottomasti, en voisi kuvitellakaan lähteväni likaisen liikkeelle. Jopa silloin, jos illalla on saunottu.
Ihminen hikoilee sen puolilitraa yössä, että....
Minä herään aamuisin niin myöhään, että ehdin kahvin juoda ja pitääkin olla jo menossa.
Käyn iltaisin suihkussa, enkä kyllä aamuisin ole likainen kun herään. Jollei olla illalla miehen kanssa vietetty yhteistä aikaa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan ;)
Jos joku on epämiellyttävää ni heräämisen jälkeen suihku. Se pilaa aamun täydellisesti, siksi suihkus käynnit hoidan lähes aina illalla. Aamul tulee vaa kylmä moisesta.
Kahvi taas on niin kitkerää ja pahaa et aamul sitä en todellakaan pystyisi juomaan.
Mulla ei päivä lähde käyntiin jos en saa kahta kuppia kahvia.
Suihkussa käyn aina iltaisin. On mukavaa mennä puhtaana nukkumaan.
Ei kumpikaan. En juo kahvia ja käyn aina iltaisin suihkussa tai saunassa koska harrastan liikuntaa töiden jälkeen eikä ihoni kestä montaa suihkua päivässä.
suihkussa käyn iltaisin, olen niin aamu-uninen että aamulla en halua muuta kuin kipata tuplaespresson haiveniin, pukeutua, kammata hiukset ja lähteä töihin. Aamutoimiin saa kulua max 20 min.
Suihkut illalla (tai päivällä urheilun jälkeen) ja kahvi ei uppoa. Teetä juon sitten töissä.
En voisi kuvitellakaan lähteväni töihin laittamatta hiuksia ja peseytymättä!
Kahvit voi juoda töissäkin.
En tosiaan voisi kuvitella aloittavani päivää ilman suihkua. Puhtaat vaatteet päälle yöntunkkaiselle iholle, voi ällö. Saati että pitäisi lähteä töihin sellaisena, ei ikinä.
Kahvia saa töistäkin tai matkan varrelta, suihkua ei.
Suihkussa käyn kyll pääsääntöisesti iltaisin, ja mä en ainakaan ole aamuisin likainen, nukun puhtaissa lakanoissa.
Aamukahviakin ilman pärjää, huvittaa nää "päivä ei käynnisty ilman kahvia"- tyypit.
Mieluummin pesen suihkussa ne päivän aikana ja lenkillä/jumpassa tulleet hiet ja liat illalla pois. Te ketkä käytte joka aamu suihkussa, meettekö te illalla likasina sänkyyn vai ettekö te harrasta ollenkaan esim liikuntaa, vai käyttekö 2 kertaa päivässä suihkussa?
Käyn iltaisin suihkussa.