Allekirjoitatko väitteen: naisen markkina-arvo alkaa laskea
voimakkaasti 30 ikävuoden jälkeen. Tuntuu ettei hyviä miehiä löydy enää yhtäkkiä mistään. Miesten katseet alkaa liukua ohi.
Kommentit (57)
Naiset ovat nuorena paljon kauniimpia kuin miehet ikinä komeita. Joten tippuvat korkeammalta.
Elahtanyt aija on elahtanyt aija. Tama on totuus.
Itse ainakaan en ole huomannut kiinnostuksen vähenevän. Olen vajaa 40-vuotias (himpun vaille) nainen. Olen melko eläväinen, positiivinen ja itsevarmuus on kasvanut vuosien myötä. Olen naimisissa, mutta minua kohtaan osoitetaan kiinnostusta jatkuvasti. Parikymppisenä olin varmasti nätti monella tapaa, mutta olin epävarma. Miehet eivät koskaan pyörineet ympärilläni. Oma mieheni (yli 10v. avioliittoa takana) on sanonut minun vain kaunistuneen liittomme aikana.
Kauneus ei ole vain sileä ja virheetön iho, vaan se on koko olemuksessa sisällä ja ulkona. En toki edes hae alle 30-vuotiaiden miesten huomiota. Oletan heti, että olen heille tätimäinen ja itse pidän heitä poikina.
täytyy kyllä väittää vastaan. Joka iässä on omat hyvät juttunsa, mutta kaunis ja itsestään hyvää huolta pitävä nainen on kaunis ihan minkä ikäisenä vaan. Lisäksi ikä usein tuo itseluottamusta, omaa tyyliä ja sellaista sisäistä hehkua, jota ei nuorilta yleensä vielä löydy.
Minulla on nyt enemmän vientiä kuin oli 20 vuotiaana.
sama juttu. Ja kaikenikäiset miehet - myös ne nuoremmat - ovat kiinnostuneita. Ei tarvi kuin valita paras. :D
Katso esim. prsedenttiä
Hän on charmikkaasti ikääntynyt.
No hyi saakeli! Ei todellakaan ole. :D
Naiset ovat nuorena paljon kauniimpia kuin miehet ikinä komeita. Joten tippuvat korkeammalta.
Katso esim. prsedenttiä
Hän on charmikkaasti ikääntynyt.No hyi saakeli! Ei todellakaan ole. :D
Vetiset silmät varsinkin on erityisen offputting.
että 30 ikävuoden jälkeen miehen "saannin" tärkeys on myös alkanut laskea voimakkaasti. Lisäksi viihdyn mieluummin sellaisen miehen seurassa, joka arvostaa sitä, mitä minulla on korvieni välissä enemmän, kuin sitä, miltä näytän.
Siis mieluummin ilman miestä, kuin sellaisen miehen kanssa, joka laskee arvoni ulkonäköni perusteella. Ja varsinkin mieluummin ilman miestä, kuin sellaisen miehen kanssa, joka ei anna tilaa hengittää.
30 saattaa olla se ikä missä itse havaitset olevasi vanhentunut, mutta usko vaan, pantavimpia kaikki naiset ovat 17-25 vuotiaina. Itse olen 33v mies ja kun pantavan näköinen perse/naama on jollain vosulla ollut ja sit olen mennyt iskemään, niin aina ovat olleet just ja just parikymppisiä. Harvassa on kuumat vapaat 30 vuotiaat. Jolleivat ole läskejä tai muuten vitun rumia, niin henkisesti niissä on joku vialla muuten eivät noin vanhoina sinkkuja olisi.
enää 30+ ikäisinä. Itseäni yrjötti parikybäsenä, kun ne plösöt keski-ikäiset yrittivät saada kaadettua - miksei ne ymmärrä, ettei potenssiongelmainen vanhus kiinnosta nuoria naisia?
Itse olen nyt 38 ja huomaan kyllä kiinnostavani vieläkin miehiä (25-55v.) ravintola- ja katuotannan perusteella. Treffiehdotuksiakin on tullut, mutta olen varattu.
Charmikkuudesta ei kyllä voi ikämiesten kohdalla puhua kuin just sen 10% kohdalla. Harva pitää itsestään huolta. Moni on kalpea, kalju kukkakeppi pömppömahalla.
mrkkina-arvoja miettiä. Saman miehen kanssa yhdessä 20 v, ja tämän miehen silmissä olen edelleen kaunis ja haluttava. Muiden miesten mielipiteestä ei ole mitään tietoa eikä kyllä väliäkään.
Kauneimmillani 28-vuotiaana, koska silloin olin juuri eronnut muutaman vuoden suhteesta ja huomasin että mullahan on vientiä vaikka kuinka.... Parikymppisenä mulla ei ollut sitä itsevarmuutta mitä nyt vanhempana, ja kauneus on myös sitä, että on sinut itsensä ja vartalonsa kanssa ja osaa kantaa kroppansa.
En ole koskaan hakenut seksikästä ulkonäköä, vaan haluan olla luonnollisella tavalla huoliteltu, rennosti tyylikäs, ainakin silloin kun panostan vaikkapa ravintolaan mennessä. Mulla on pitkät vaaleat hiukset jotka aiemmin kääntivät päitä, mutta nykyään ne on vaan sutastu ponnarille kun lähden lasten kanssa ulos tai kauppaan..! Riittää kun oma mieheni mua haluaa ja olen hänen silmissään seksikäs, muille ihmisille olen vaan mitä satun sillä hetkellä olemaan, joskus meikitön ja harmaa, joskus ihan raikaskin ilmestys.
Ette usko sitä kun olette liian nuoria, mutta kun elätte niin näette. Useimmat naiset antavat itsensä lösähtää, mutta niillä, jotka ovat säilyttäneet vartalonsa, on varaa valita. Kaikki miehet eivät halua nuorta naista, vaan moni ottaisi mieluummin samanikäisen, jos vain löytäisivät siedettävän. Kasvoilla ei tässä vaiheessa enää ole niin suurta merkitystä, ryppyjä on kaikilla, mutta iloinen ilme ja hyvä vartalo ovat tärkeitä. Ja normaalipaino. Tietenkin niiden syvällisempien arvojen lisäksi ;)
Kauneimmillani 28-vuotiaana, koska silloin olin juuri eronnut muutaman vuoden suhteesta ja huomasin että mullahan on vientiä vaikka kuinka.... Parikymppisenä mulla ei ollut sitä itsevarmuutta mitä nyt vanhempana, ja kauneus on myös sitä, että on sinut itsensä ja vartalonsa kanssa ja osaa kantaa kroppansa.
En ole koskaan hakenut seksikästä ulkonäköä, vaan haluan olla luonnollisella tavalla huoliteltu, rennosti tyylikäs, ainakin silloin kun panostan vaikkapa ravintolaan mennessä. Mulla on pitkät vaaleat hiukset jotka aiemmin kääntivät päitä, mutta nykyään ne on vaan sutastu ponnarille kun lähden lasten kanssa ulos tai kauppaan..! Riittää kun oma mieheni mua haluaa ja olen hänen silmissään seksikäs, muille ihmisille olen vaan mitä satun sillä hetkellä olemaan, joskus meikitön ja harmaa, joskus ihan raikaskin ilmestys.
tai ylipäätään ihmisellä pitäis olla markkina-arvo.
Nyt jo vanha ja läski. Olin todellakin HOT.
30v. tapasin miehenikin.
Musta tuo ikä on vain sellainen, että ravintolassa on nuoria miehiä ja 30-40v. ovat varattuja.
Nyt olen vähän alle 50v. ja jos eroaisin niin en kyllä miestä huolisi koskaan.
Minut miehet huomasivat vasta 30-vuotiaana. Ennen sitä oli huono itsetunto, ei osannut pukeutua,meikata,laittaa hiuksia,keskustella.Oli epävarma olo. Olin hyvin köyhistä oloista ja siksi menneisyys vaikutti niin paljon. Vasta 30-vuotiaana sain itsevarmuuden ja uskalsin olla kuten muut.Silloin miehetkin huomasivat että onpa kaunis,iloinen ja itsevarma nainen.