Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allekirjoitatko väitteen: naisen markkina-arvo alkaa laskea

Vierailija
30.10.2012 |

voimakkaasti 30 ikävuoden jälkeen. Tuntuu ettei hyviä miehiä löydy enää yhtäkkiä mistään. Miesten katseet alkaa liukua ohi.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies...esim presidenttimme muistuttaa päivä päivältä yhtä enemmän Simpsoneiden Mr Burnsia.

Vierailija
2/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeampaa löytää kunnollista miestä parisuhteeseen yli kolmekymppisenä, koska suurin osa miehistä on varattuna ja osa niistä jotka ei ole on ns. parisuhteeseen kelpaamattomia syystä tai toisesta eli hiton hankalia ihmisiä kumppaniksi ja siitä syystä niiden entinen muija on ne pihalle potkaissutkin, tai sitten äijä on levoton sitoutumiskammoinen.

Mutta esim. Laasanenhan puhuu aina markkina-arvosta vain siinä mielessä miten saa vastakkaista sukupuolta ravintolasta. Ei se arvo naisella ennen vaihdevuosi-ikää juuri laske jos ei päästä itseään lihomaan valtavaksi ja pitää huolta ulkonäöstään. Kyllä minä 38 v. ainakin saisin munaa niin paljon kuin ikinä haluaisin tuolta Helsingin yöelämästä. Itse asiassa en viitsi yksin baareihin mennäkään koska vonkaajia on liikaa. Enkä ole mikään superkaunotar, ihan tavallinen hoikka, lyhyt- ja tummatukkainen tavis businessnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies...esim presidenttimme muistuttaa päivä päivältä yhtä enemmän Simpsoneiden Mr Burnsia.

aika charmikkaasti ikääntynyt kyllä.

Vierailija
4/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että naisen markkina-arvo työmarkkinoilla on nolla sen jälkeen kun 40 vuoden rajapyykki on ylitetty

sitä nuorempaa ei kannata palkata, koska se tekee kuitenkin lapsia ja vanhempaa ei kannata palkata, koska se on vaan pois eri vaivojen vuoksi ja muuttuu muita kiusaavaksi hormonihirviöksi

Vierailija
5/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että naisen markkina-arvo työmarkkinoilla on nolla sen jälkeen kun 40 vuoden rajapyykki on ylitetty

sitä nuorempaa ei kannata palkata, koska se tekee kuitenkin lapsia ja vanhempaa ei kannata palkata, koska se on vaan pois eri vaivojen vuoksi ja muuttuu muita kiusaavaksi hormonihirviöksi

Mä olen IT-alalla ja olen hyvin saanut duuneja aina kun olen hakenut alle nelikymppisenä, enkä usko sen teettävän vaikeuksia neljänkympin jälkeenkään kun osaamiselleni kerran on kysyntää.

Vierailija
6/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kolmekymppisten av-mammamiesten seksuaalinen preferenssi siellä 17-vuotiaiden puolella.

suurempi murhe kuin miesten kiinnostus on se, että naisen markkina-arvo työmarkkinoilla on nolla sen jälkeen kun 40 vuoden rajapyykki on ylitetty

Vierailija
7/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sen sijaan paranee vanhetessaan.

t. Sean Connery, 80v

Vierailija
8/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa laskea mutta ei voimakkaasti vaan samalla tavalla kuten ennenkin. 30v nainen vastaa 32-34-vuotiasta miestä.

Vierailija
9/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä väittää vastaan. Joka iässä on omat hyvät juttunsa, mutta kaunis ja itsestään hyvää huolta pitävä nainen on kaunis ihan minkä ikäisenä vaan. Lisäksi ikä usein tuo itseluottamusta, omaa tyyliä ja sellaista sisäistä hehkua, jota ei nuorilta yleensä vielä löydy.

Minulla on nyt enemmän vientiä kuin oli 20 vuotiaana.

Vierailija
10/57 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua todella _katsovat_ vanhemmat miehet. En ole siis kiinnostunut vanhemmista mutta he todella katsovat ja yökerhoissa lähestyvät. Yksi alle 30v hiljattain oli kans kovin kuumana minuun.

Mulla paino suunnilleen ihannepainon yläpäässä eli hoikka en ole, mutta keskivertosporttinen, pylly ei roiku.

Ennen miehet eivät ole huomioineet kuten nykyään. Eli mun markkina-arvo on noussut 30+. Hiukset on pitkät ja hoidetut ja meikkaan päivittäin. Olisiko niin että aikuisen naisen itsevarmuus nostaa pisteitäni ja toisaalta monet pienten lasten äidit unohtavat hoitaa ulkonäköään ja erotun enemmän muista kuin 10 v sitten.

Vierailija
11/57 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nuorena paljon kauniimpia kuin miehet ikinä komeita. Joten tippuvat korkeammalta.

Musta tässä tuli totuus.

Nuoret naiset eivät oikein koskaan tunnu tajuavankaan, miten kauniita he oikeasti ovat ja miten paljon saavat anteeksi tuolla ihanalla olemuksellaan. Nuori nainen otetaan aina vastaan kaikkialle ja miehet suorastaan palvovat, asettavat jalustalle.

Siitäkin syystä varmaan se pudotus on sitten kova, huomataan yhtäkkiä kolmekymppisenä että maailma onkin paljon tylympi kuin ennen ja tajutaan, miten kaunis sitä silloin olikaan ja miten kaikki tuo on nyt mennyttä iäksi.

Hm, yhtäkkiä tulikin ihan hyvä fiilis siitä, että olen mies.

Vierailija
12/57 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella suurin osa miehistä on kiinnostunut suunnilleen oman ikäisistään. Itse saan positiivista huomiota myös 42-vuotiaana. Ehkä osaksi siksi, etten ole kovin kiinnostunut markkina-arvoista.

Vierailija
13/57 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nuorena paljon kauniimpia kuin miehet ikinä komeita. Joten tippuvat korkeammalta.

Musta tässä tuli totuus.

Nuoret naiset eivät oikein koskaan tunnu tajuavankaan, miten kauniita he oikeasti ovat ja miten paljon saavat anteeksi tuolla ihanalla olemuksellaan. Nuori nainen otetaan aina vastaan kaikkialle ja miehet suorastaan palvovat, asettavat jalustalle.

Siitäkin syystä varmaan se pudotus on sitten kova, huomataan yhtäkkiä kolmekymppisenä että maailma onkin paljon tylympi kuin ennen ja tajutaan, miten kaunis sitä silloin olikaan ja miten kaikki tuo on nyt mennyttä iäksi.

Pudotus ei ole kova, jos nainen ymmärtää, ettei nuorena ulkonäöstä saatu etu ollut sitä, että miehet pitäisivät vaan sitä, että miehet pitävät objektina ja haluavat omistaa ja päteä naisen kauneudella muiden miesten silmissä.

Vierailija
14/57 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin oksettaa ajatus, että naisella tai ylipäätään ihmisellä pitäis olla markkina-arvo.

tai tuo em. lause "30v nainen vastaa 32-34-vuotiasta miestä". Siis herranjumala miten kategorisoivaa ja pinnallista! Mä en ikinä ajattele ihmistä ikänsä vuoksi, tai tyyliin "onpa mielenkiintoinen ihminen, mut se on jo 38, harmi". Ihminen on mitä on, ihminen vanhenee, kypsyy, kehittyy - tai sitten ei, mutta tuollainen ihmeellinen luokittelu ei mene (onneksi) mun jakeluun.

Olen 35 vuotta ja mulle on aivan sama mikä on mun "markkina-arvoni". Olen kylläkin naimisissa, ja tiedän faktana, että mies tykkää katsella nuoria naisia (ei sillain irstaasti kuitenkaan tuijottele =p ) ja sillä on täysi oikeus siihen. Itsekin katselen hyvännäköisiä miehiä ja naisia, iästä riippumatta, mutta emme me ketään arvota sen perusteella! Tai muutenhan mies olisi minut jo vaihtanut sellaiseen nuorikkoon, sellaisen kyllä saisi, vaikka onkin "jo" 36.

Ja jos joskus haluaakin vaihtaa, niin aikuisella ihmisellä on vapaus siihenkin, en minä häntä kahlein pidättele, vaikka naimisissa ollaankin. Sitten siinä (nuoressa) ihmisessä vaan on jotain minua parempaa, ja jos se paremmuus piilee pelkästään nuoressa iässä ja kimmoisassa lihassa, niin mies ei ollut se, kenen luulin sen olevan -> en käännä sitä omaksi tappiokseni, vaan pääsen sen ajatuksen avulla paremmin yli. =)

En siis voi tässä puhua mieheni puolesta, että "mää ja mun mies ollaan sitä mieltä", mutta sen mitä miehestäni tähän mennessä tiedän, uskon hänen olevan samaa mieltä, mutta en voi toki vannoa, ettei joskus joku nuori nainen avuillaan ajaisi ohitseni. So be it, jos niikseen tulee.

Vierailija
15/57 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä vaiheessa alkaa jo olla vaikeaa löytää hyvää vapaata miestä. Neljän kympin jälkeen vasta miesten katseet alkavat vähentyä mutta sekin riippuu niin naisesta ja niistä miehistä.

Vierailija
16/57 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka en etsi mitään flirttikaveria niin jostain kumman syystä miehiä pyörii kuin mehiläisiä hunajakipon ympärillä.

Jotenkin tuntuu hassulta, koska olen edelleen rakastunut mieheeni ja perhe on tärkeä ja ei tulisi mieleenkään pettää miestä.

Mutta juuri eilen tuli meille uusi työntekijä mies ja heti alkoi flirtti. Ihan kivannäköinen mies, mutta ei kiinnosta.

Kaipa minä joku päivä vanhenen niin, että miehet ei enää kiinnostu.

Vierailija
17/57 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ikäkysymys vaan se miten kannat itsesi ja pidät huolta itsestäsi. Olen itse pikkasen vaille 40 ja mulla riittäisi vientiä enemmän kuin ikinä. Toki olen hyvin säilynyt ja usein luullaan alle 30 vuotiaaksi. Mutta! Pointti ei ole koskaan ikä vaan se oletko päästänyt itsesi rupsahtamaan! Ikä on numeroita.Mulla on kroppaki vielä ku teini-ikäisellä, ellei parempiki. Joten, liikkukaa jos haluatte säilyttää "markkina arvonne". Jos se nyt on tärkeää. Ja nuoremmille miehille tuntuu kelpaavan oikein hyvin kokenut nainen.

Vierailija
18/57 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia on, että naisen kehityskulku menee näin: kehittyminen naiseksi 10-15-vuotta, jonka jälkeen tyttö on yhtäkkiä pantavan näköinen miesten silmissä. 16-25-vuotiaalle löytyy kyllä miehiä. Tästä alkaa markkina arvon lasku, joka kiihtyy heti 30. vuoden täytön jälkeen. Sanoisin että 19-22-vuotias sinkkunainen on kehityskulun huipulla.

Miehillä on voimassa sama homma, mutta se käy noin 4-5-vuotta naisten jäljessä, eli miehen paras ikä pariutua on kaikki vuodet välillä 20-30.

Vierailija
19/57 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalisista + 30 miehistä

kaikilla järkyttävä plösö kaljamaha ja turvonnu naama ja hiusraja karkaa kohti taka-raivoa.

tai sitten ne on himoliikkujia ja yleensä silloin homoja tai vähintään metroseksuaaleja

Vierailija
20/57 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Siitäkin syystä varmaan se pudotus on sitten kova, huomataan yhtäkkiä kolmekymppisenä että maailma onkin paljon tylympi kuin ennen

"maailma" ei ole = miehet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi