Te alushousuja viikon pitävät: kuuro ystäväni sanoi että haistaa kellä on menkat
Haistaa varmaan myös kun olette rappukäytävässä tulossa kylään ja tietää olla avaamatta...
Kommentit (13)
jos alapää on kuiva kuin sahara, eikä edes hikoile, miksi laittaa puhtaat pyykkiin.
Kyllä mäkin haistan menkat, enkä ole kuuro... en kyllä tiennyt et ne menkat jotenkin pitäis kuulua???
ei siis tarvi vaihtaa pöksyjäkään :)
mulla ei ole kuuroja eikä sokeita kavereita.
t, mamma joka vaihtaa alushousut kun käy suihkussa eli vähintään viikon välein
Makasin siinä tuolissa ja pää laskettiin alas, ihan naisen haarojenvälin tuntumaan. Mietin hetken outoa hajua josta tuli mieleen jotenkin naistenvessat, sitten tajusin et sillä oli varmaan menkat ja side :/
ja mä haistan jopa sen kuuron pierut ja pahanhajuisen hengityksen.
Haistaa varmaan myös kun olette rappukäytävässä tulossa kylään ja tietää olla avaamatta...
Mäpäs kuulenkin sen kuuron pierut. Se luulee, että jos ei tule hajua niin kukaan ei huomaa mitään :)
ja varmasti peseytyvät tarpeeksi usein.
Kyllä minäkin haistan työkaverien menkat ja varmasti peseytyvät tarpeeksi usein.
Haistatko myös sisäisiä suojia käyttävien menkat?
T. tupakoitsija joka ei haista oikein mitään
yleensä, varsinkin jos tällainen ihminen nousee istualta seisomaan lähelläni jolloin lehahtaa sitä haarojen välistä tuoksua. Ei riipu mitenkään alushousujen vaihtovälistä haistaako vai ei. Eihän sitä menkkavuotoa alushousuihin ainakan pitäisi mennä.
Just esim. työkavereiden, ystävien, bussissa vieruskaverin jne. En nyt ovien läpi, mutta mä olenkin kuuleva. Mä olen kuvitellut, että kaikki haistaa :O Ehkä mulla onkin jotenkin herkkä nenä.
Kerran tuli melkein oksennus, kun sain matkustaa tunnin menkkalöyhkäisessä bussissa. Ihanaa! Kyllä haistan minäkin, enkä ole edes sokea.
Eiköhän kaikki menkkaiset käytä sidettä tai tamponia ja osaa kyllä vaihtaa sen usein.
Eli harvemmin kai kellään housut likastuu menkkojen aikana.