Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kapinoivien teinien tempauksista

Vierailija
29.10.2012 |

Lohduttaisi kuulla, että jollakin muullakin on vaikeaa :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tappelu oli joskus meikistä ja vaatteista. Kun tyttö tahto meikata vähän suttusesti ja pukeutua ikäistään liian naiselliseksi, niin siitä sitten tapeltiin enimmäkseen ihan itkien, huutaen ja paukuttaen nyrkeillä lattiaan kun mikäkin uhmis.

Kotiintulo aikojen kanssa ei ongelmia ollut, eikä myöskään alkoholin tai tupakan kun ei oo tyttö sen luonteinen ollut.

Vierailija
2/3 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhmasin paljon vanhempiani. En ilmoittanut missä menen saatikka tulenko edes kotiin. tein kaikkea tyhmää, en voi ikinä pyytää tarpeeksi usein anteeksi vanhemmiltani toilailujani :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen huono äiti koska aina huudan. Pyysin poikaa etsimään lapasta kolmatta kertaa

- olen huono äiti koska meillä syödään vaan paskaa. Eilen oli kukkakaalia, broileria ja bearnaisekastike

- Olen paska koska kaikilla on kotiteatterit, pojalla on oma kannettava, pöytätietokone ja älypuhelin

- Me ei ikinä matkusteta minnekään, kaverit kävivät Venezuelassa syyslomalla. Käytiin Lontoossa kesällä, tukholmassa ja Tanskassa. Syyslomalla käytiin Tallinnassa

- Kehtasin komentaa häntä kaveria riisumaan kengät porstulla. (olivat niin kuraisia)

- Ostin x-tra popcornia ja liian halpaa limua. (kaveri yökylässä)

Tämä huuto kesti tunnin. Olen siis paska äiti. =)