Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko syksyn ylioppilaskirjoitusten viralliset tulokset jo tulleet?

Vierailija
29.10.2012 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan marraskuun puolenvälin kieppeillä. Kevään kirjoituksiin pitää ilmoittautua muistaakseni 21.11. ja yleensä aina ennen sitä on ehtinyt tulla syksyn tulokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä