Miksi näen unta exästäni?
Miksi näen jatkuvasti unia ex-miehestäni? Olen onnellisesti naimisissa, mutta entinen kihlattuni esiintyy unissani useita kertoja viikossa. Näin on jatkunut jo toista vuotta. Koen unissa hänen kanssaan suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta, jopa rakkautta ja tiedän, että olemme "yhdessä". Nykyisestä miehestäni näen unta harvoin, jos lainkaan.
Tiedän, että ongelma kuulostaa pieneltä. Koen kuitenkin joka aamu pienen tunnemyrskyn, kun herättyäni muistan olevani yhdessä aivan toisen ihmisen kanssa. Erostamme on yli viisi vuotta aikaa, mutta seurustelimme lähes 12 vuotta. Kuinka kauan alitajunnallani kestää ymmärtää, että olen siirtynyt elämässäni eteenpäin?
En ole mikään unien tulkitsija, enkä normaalisti anna paljon painoa unilleni. Tämä on kuitenkin ongelma, josta haluan päästä eroon! Onko kenelläkään vinkkejä?
Kommentit (3)
että psyykelläsi on tilaa käsitellä mitä tahansa, jopa menneitä rakkauksia, ilman että se uhkaa nykyisen elämäsi tasapainoa.
mies ei halua ollaan missään temisissä kanssani, tai siis uusi nainen kieltää sen. Me olimme yhdessä muutaman vuoden mutta sitten erosimme. Vanha suola alkoi janottaa nopeatsi kumpaakin mutta miehellä oli toinenkin nainen kierrossa, jonka sai sitten raskaaksi. Menivät naimisiin heti. Jotenkin kesken jäi koko juttu. Mies oli elämäni rakkaus.
sun ja ex:n välillä. Itse varmaan tiedät parhaiten mitä.