Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo antaa rahasta pillua minulle

Vierailija
29.10.2012 |

Onkohan muita samanlaisia tapuksia eli.

Minä hoidan meillä raha asiat (yhteinen tili)vaikka olen pyytänyt joskus vaimoa hoitamaan laskut,käyttörahat ym.vast.Ei vain suostu ja niin minä pähkäilen raha asioiden kanssa.Ylensä kaikki menee mitä tule ,tosin säästöön jää joka kuukausi noin 300 e sekä matkatilille noin 200 e/kk.

Seksiä on vaihtelevasti joskus on ja joskus vaimo pihtaa ja pitää kuivaa kautta.Nyt on viime nussimisesta noin 2 vk ja sekin oli puoli vängällä eräänlainen pussin tyhjennys,katsoi TV:tä nojatuolissa ja sen verran levitti,että pikapanon ja tyhjennyksen antoi tehdäja senjälkeen on lyönyt luukun kiinni.Minä taas olen sen jälkeen runkaillut kun pusseihin painetta kertyy ja olisi niin mukava purkaa paineet hitaalla kaavalla pilluun.Mutta ei,luukku lyöty kiinni ja vastaus on"katsotaan yhteisillä vapailla kun ne tulee",olemme molemmat vuorotyössä.

Vaimo puhunut housujen ostosta kun kaikki housut hajoaa jaloissa vaikka kaapit täynnä vaatetta ja housuja eli tämä on koettu ennenkin.Puhunut ,että tarvitsisi 150 e housuihin joten kuvio menee näin.

Ehdotan ,että jos nostaisin tänään sen 150 e niin saisinko illalla pillua.Yleensä sanoo ,että katsotaan kun rahat on kädessä ja antaa ymmärtää ,että saanissa tänä iltana olisi jos...

Joten jossain vaiheessa kun minä paineissani ilmoitan ,että minulla olisi nyt housu rahat niin katsoo tietenkin BB-talon touhuja ja jossain vaiheessa ilmoittaa menevänsä sänkyyn,jätää päälle yöpaidan,mutta pikku housuja ei.Kun menen makkariin niin yleensä aloittanut masturboinnin jota antaa katsoa jonkun aikaa, minä menen perässä ja laitan rahat yö pöydälle.Laittaa sitten itselleen liukkaria ja samalla liukkarilla voitelee minun kyrvän.Ja sitten mahtavaa, saan PILLUA eikä tarvitse käteen vetää.

Onko tämä ihan outoa ja poikkeuksellista ja onko muita joilla rahan voimalla ostetaan seksiä.

Vielä sitten ,että ei meilläkään aina näin toimita ,vaan sitä perus seksiä kyllä saa ,mutta sitten on näitä kausia joissa raha avittaa pillun saantia.Olen 58 v ja vaimo 54 v

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii niin päin, että en anna munaa, jos ei tuoda hyviä sapuskoja nenän alle vähintään kerran päivässä.

Vierailija
2/27 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kielen kirjoitustaitosi taitaa olla hieman ruosteessa, mutta ei se mitään. Johtunee häiritsevistä paineista nivusissasi.

Vaikuttaa ihan tavanomaiselta parisuhteelta. Vaimo panee miehen maksamaan tavalla tai toisella lemmenpesänsä aukeamisen, tietoisesti tai tiedostamattaan. Ja teilläkin kaikki oli toisin suhteenne alussa, saanen arvata.

Yleisin syy tähän on, että ihmiset muuttuu ajan myötä...salli mun nauraa.

Vaimosi, kuten monet muutkin vaimot menettävät ajan myötä kiinnostuksensa seksiin ja sen jälkeen seksielänmän tulee toimia heidän ja vain heidän ehdoillaan.

Tiedän se ei naurata, ei alkuunkaan.

Liekö tämä on se syy, että monissa kulttuureissa mies ottaa itselleen reilusti nuoremman vaimon. Mene ja tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa että ellei kotona saa pillua niin kylällä saa..panee miettimään vaimojenkin päät..ei se ole ainut tavara maailmassa.elämä on jo silloin pilalla jos toinen ei halua antaa kotona, ilman terveydellistä syytä.

Vierailija
4/27 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä alkoi pihdata , varoitin pari kertaa että muualta saa, löysin baariretkeltä naisen jolle todellakin kelpaa ja kun pitäisi päivälläkin käväistä pikaisilla asunnolla nostin näet kytkintä pihtarinluota  ja muutin omaan asuntoon . Tämä on ollut kerrassaa ihanaa,

Kun vaan oma kunto kestäisi sillä olen hieman naista vanhempi .

Vierailija
5/27 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee välillä luvattua jotain kivaa, ei välttämättä rahaa, mutta sitäkin joskus. On meillä seksiä muutenkin, mutta täytyy tunnustaa, että hieman salaa sitten paneskellessani nautin siitä ajatuksesta että vaimo antaa pillua rahasta : )

Vierailija
6/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas vaimoni toteuttaa minun fantasiaani huoraamalla pari kertaa vuodessa hotellissa.

Laittaa seuranhakuilmoituksen nettiin ja valikoi (tavallisesti useista kymmenistä) ehdokkaista itselleen yhden - varaa hotellihuoneen Mannerheimintien varrelta ja käy "keikalla" stay-upeissa ja meikattuna.

Vaimon tullessa kotiin rahat kourassa naimme kuin eläimet. Joku tuntemattoman vetelemässä "huorassa" kiihottaa ja vaimo tekee tämän miellyttääkseen minua. Alkuun kun kerroin fantasiastani, vaimo loukkaantui mutta jonkin aikaa asiaa pohdittuaan ajatteli että "vain kerranhan tässä eletään" ja päätti kokeilla.

Nyt on parin vuoden aikana ollut neljästi "keikalla" ja joka kerta sen jälkeen meno kotona on ollut viikkotolkulla aivan hulvatonta sänkyosastolla......

Ja korostan, että kyse on kahden aikuisen keskinäisestä sopimuksesta, itse en osallistu ko. hommaan millään tavalla muuten kuin keikan jälkeen vetämällä vaimoani edestä ja takaa, seisten ja maaten, kunnes molemmilta lähtee taju,  joten parituksesta on turha syyttää......

Rahan takia vaimoni ei tätä joudu tekemään, meillä on molemmilla erittäin hyvät palkkatulot eikä velkaa lainkaan.

Vierailija
7/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu äijät. Kyse onkin siitä että keski-ikäinen nainen haluaa kyllä seksiä mutta.... Hän haaveilee vieraasta miehestä. Olisi varmaan monella naisella halut kohdallaan jos sopiva mies kohdalle sattuisi, veisi ns jalat alta, pistäisi pään pyörälle jne. Se. Olisi menoa ja aivan ilmaiseksi. Oma löhöävä köriläs ei enää sytytä niillä tavanomaisilla keinoilla. Näin se nyt vain on valitettavasti
Olen nainen ja näistä on keskusteltu naisten kesken. Sorry vaan.

Vierailija
8/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, en ikinä suostuisi rahasta!
Onneksi olenkin itsenäinen nainen ja sen minkä tienaan, saan käyttää itseeni kuten haluan.
Tapaan miehiä, mutta en ota vastaan mitään. En edes illallista. Seksistä olisin valmis jopa maksamaan, jos ei ilmaiseksi laadukasta saisi.
Kriteerit miehelle: hyvä, lihaksikas ja rasvaton vartalo, upeat hiukset ja hampaat, akateeminen koulutus, sydämen sivistys ja kohteliaisuus. Tietysti myös kasvojen tulee miellyttää.
T. 38v nainen. Ihan ok näköinen, normi kroppa. Aina saa unelmoida.

Vierailija
9/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset unelmoi ihanista miehistä ja jos..
Onnistaa niin se on menoa se. Niinhän miehetkin tekevät ja käyvät huorissa ja mielellään maksavat. Ovat hiljaa ja taas menevät ja tilipäivänä lompakko kevenee. Eikö ole parempi antaa omalle vaimolle ylimääräiset eurot kuin horatsulle? :D
- pihtari

Vierailija
10/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:40"]

Juupa juu äijät. Kyse onkin siitä että keski-ikäinen nainen haluaa kyllä seksiä mutta.... Hän haaveilee vieraasta miehestä. Olisi varmaan monella naisella halut kohdallaan jos sopiva mies kohdalle sattuisi, veisi ns jalat alta, pistäisi pään pyörälle jne. Se. Olisi menoa ja aivan ilmaiseksi. Oma löhöävä köriläs ei enää sytytä niillä tavanomaisilla keinoilla. Näin se nyt vain on valitettavasti Olen nainen ja näistä on keskusteltu naisten kesken. Sorry vaan.

[/quote]

Montako kertaa keski-ikäinen nainen jaksaa stä "ihanaa" vierasta miestä, kunnes taas pitää saada uusi?

Huora sentään saa hommasta rahaa (joskus jopa nautinnon), lutka ei muuta kuin halveksuntaa.
Keski-ikäisten naisten ongelma vain taitaa useimmiten olla se, että kulahtanut ulkonäkö pitää ne tavallisetkin miehet loitolla. Kummallinen juttu muuten, että jotkut naiset unelmoivat pyykkilautavatsaisesta prinssistä teinitytöstä hautaan - mutta samaan aikaan itse muistuttavat kahden pölkyn päälle nostettua läskitynnyriä kranaattikeskityksen jälkeen.....

Vierailija
11/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsensä ikäisestä viriilistä veijarista, ei todellakaan jostakin itseriittoisesta adoniksesta. Näin naiset toivovat. Ei kannata vetää hernettä nenään pienestä elämän totuudesta.

Vierailija
12/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tietenkin. Taas sen sijaan että saadaan rakentavaa keskustelua aiheesta homma menee samaan iänikuiseen Naiset vs Miehet asetelmaksi. Voi vitun vittu.

Vierailija
13/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asioida jonkin aikaa ulkopuolisen yrittäjän kanssa.Saattaapi vaikuttaa myönteisesti vaimonkin asenteeseen.

Vierailija
14/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan pihdannut. Mies aina nauraa että "mun tyrkky". :)) Siis omalle miehelle vain. Mä haluan joka toinen päivä itse. 4pv on jo liikaa. Seksi on yksi suhteen tärkeimmistä asioista ja mietinkin mistä te olette löytäneet naisia jotka pihtaa. Mies meillä enemmän haluaisi samassa asennossa ynmt mutta itse haluan kokeilla kaikkea uutta aina ja valmis kaikkeen. Seksi on ihanaa kun sen oikein oivaltaa ;)

N30

Vierailija
15/27 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe voe , on taas ongelmat.  Tällä vauva-sivustolla pitäisi olla asiallista keskustelua, eikä näitä ällöttäviä alapääjuttuja , jotain ihmefantasioita.
Olen sitä mieltä, että tän laatuiset keskustelut aloittavat jotkut pervot seksistä vieraantuneet omasta tai jostain muusta syystä. sitten täällä kirjoitellaan haaveistaan.
Menkää elämään, mitä täällä aikaanne kulutatte aivan turhaan turhien juttujen puimisessa.

Pitää elää oikeaa elämää, yrittää edes, eikä täällä naukua ties mistäkin pillu- ym. kyrpäjutuista.

Ällöttävää ja säälittävää.

Vierailija
16/27 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:26"]

Voe voe , on taas ongelmat.  Tällä vauva-sivustolla pitäisi olla asiallista keskustelua, eikä näitä ällöttäviä alapääjuttuja , jotain ihmefantasioita.
Olen sitä mieltä, että tän laatuiset keskustelut aloittavat jotkut pervot seksistä vieraantuneet omasta tai jostain muusta syystä. sitten täällä kirjoitellaan haaveistaan.
Menkää elämään, mitä täällä aikaanne kulutatte aivan turhaan turhien juttujen puimisessa.

Pitää elää oikeaa elämää, yrittää edes, eikä täällä naukua ties mistäkin pillu- ym. kyrpäjutuista.

Ällöttävää ja säälittävää.

[/quote]

Kiinnostuit kuitenkin niin paljon, että luit ja kommentoit.

Jos niin ällöttää, miksi luet? Keskustelupalstan idea on mahdollisuus kertoa vapaasti näkemyksensä asioista.

Mitähän luulit tämänkin otsikon alta löytäväsi....joo seksi on todella kaikissa muodoissaan hyi hyi ja ällötys ja kaikki fantasiat täysin sairaita :)

Vierailija
17/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä diili jos ei nyt raha-asiat ole ihan retuperällä tämän järjestelyn vuoksi. En näe ongelmaa, kunhan kumpikin osapuoli on tyydyttynyt niin ei se muille kuulu miten kussakin suhteessa asia hoituu :)

Vierailija
18/27 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se joka suhteessa maksa pillu aika paljon ,oon jonkin aikaa elelly yksin ja rahhoa säästyy aikamoinen kasa

Vierailija
19/27 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kuvaama tilanne on ihan normaali avioliitto. Avioliitossa seksi vasta maksaakin.

Vierailija
20/27 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu äijät. Kyse onkin siitä että keski-ikäinen nainen haluaa kyllä seksiä mutta.... Hän haaveilee vieraasta miehestä. Olisi varmaan monella naisella halut kohdallaan jos sopiva mies kohdalle sattuisi, veisi ns jalat alta, pistäisi pään pyörälle jne. Se. Olisi menoa ja aivan ilmaiseksi. Oma löhöävä köriläs ei enää sytytä niillä tavanomaisilla keinoilla. Näin se nyt vain on valitettavasti

Olen nainen ja näistä on keskusteltu naisten kesken. Sorry vaan.

Oletko tai oletteko te asiasta keskustelleet naiset siinä harhaluulossa, että mies mieluiten juuri teitä panisi? Eiköhän sen löhöävän körilään ajatuksissa pyöri joku nuori ja kaunis nainen, kun itseään teihin tyhjentää.