Vaimo antaa rahasta pillua minulle
Onkohan muita samanlaisia tapuksia eli.
Minä hoidan meillä raha asiat (yhteinen tili)vaikka olen pyytänyt joskus vaimoa hoitamaan laskut,käyttörahat ym.vast.Ei vain suostu ja niin minä pähkäilen raha asioiden kanssa.Ylensä kaikki menee mitä tule ,tosin säästöön jää joka kuukausi noin 300 e sekä matkatilille noin 200 e/kk.
Seksiä on vaihtelevasti joskus on ja joskus vaimo pihtaa ja pitää kuivaa kautta.Nyt on viime nussimisesta noin 2 vk ja sekin oli puoli vängällä eräänlainen pussin tyhjennys,katsoi TV:tä nojatuolissa ja sen verran levitti,että pikapanon ja tyhjennyksen antoi tehdäja senjälkeen on lyönyt luukun kiinni.Minä taas olen sen jälkeen runkaillut kun pusseihin painetta kertyy ja olisi niin mukava purkaa paineet hitaalla kaavalla pilluun.Mutta ei,luukku lyöty kiinni ja vastaus on"katsotaan yhteisillä vapailla kun ne tulee",olemme molemmat vuorotyössä.
Vaimo puhunut housujen ostosta kun kaikki housut hajoaa jaloissa vaikka kaapit täynnä vaatetta ja housuja eli tämä on koettu ennenkin.Puhunut ,että tarvitsisi 150 e housuihin joten kuvio menee näin.
Ehdotan ,että jos nostaisin tänään sen 150 e niin saisinko illalla pillua.Yleensä sanoo ,että katsotaan kun rahat on kädessä ja antaa ymmärtää ,että saanissa tänä iltana olisi jos...
Joten jossain vaiheessa kun minä paineissani ilmoitan ,että minulla olisi nyt housu rahat niin katsoo tietenkin BB-talon touhuja ja jossain vaiheessa ilmoittaa menevänsä sänkyyn,jätää päälle yöpaidan,mutta pikku housuja ei.Kun menen makkariin niin yleensä aloittanut masturboinnin jota antaa katsoa jonkun aikaa, minä menen perässä ja laitan rahat yö pöydälle.Laittaa sitten itselleen liukkaria ja samalla liukkarilla voitelee minun kyrvän.Ja sitten mahtavaa, saan PILLUA eikä tarvitse käteen vetää.
Onko tämä ihan outoa ja poikkeuksellista ja onko muita joilla rahan voimalla ostetaan seksiä.
Vielä sitten ,että ei meilläkään aina näin toimita ,vaan sitä perus seksiä kyllä saa ,mutta sitten on näitä kausia joissa raha avittaa pillun saantia.Olen 58 v ja vaimo 54 v
Kommentit (27)
Onneksi minulla ja miehellä on samansuuruiset tulot. Ostellaan ne housut ja muut ihan omilla rahoilla. Naimme 3-4 kertaa viikossa, ja ymmärrykseni mukaan molemmat ovat yhtä innostuneita. Ikää yli 50 molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muita samanlaisia tapuksia eli.
Minä hoidan meillä raha asiat (yhteinen tili)vaikka olen pyytänyt joskus vaimoa hoitamaan laskut,käyttörahat ym.vast.Ei vain suostu ja niin minä pähkäilen raha asioiden kanssa.Ylensä kaikki menee mitä tule ,tosin säästöön jää joka kuukausi noin 300 e sekä matkatilille noin 200 e/kk.
Seksiä on vaihtelevasti joskus on ja joskus vaimo pihtaa ja pitää kuivaa kautta.Nyt on viime nussimisesta noin 2 vk ja sekin oli puoli vängällä eräänlainen pussin tyhjennys,katsoi TV:tä nojatuolissa ja sen verran levitti,että pikapanon ja tyhjennyksen antoi tehdäja senjälkeen on lyönyt luukun kiinni.Minä taas olen sen jälkeen runkaillut kun pusseihin painetta kertyy ja olisi niin mukava purkaa paineet hitaalla kaavalla pilluun.Mutta ei,luukku lyöty kiinni ja vastaus on"katsotaan yhteisillä vapailla kun ne tulee",olemme molemmat vuorotyössä.
Vaimo puhunut housujen ostosta kun kaikki housut hajoaa jaloissa vaikka kaapit täynnä vaatetta ja housuja eli tämä on koettu ennenkin.Puhunut ,että tarvitsisi 150 e housuihin joten kuvio menee näin.
Ehdotan ,että jos nostaisin tänään sen 150 e niin saisinko illalla pillua.Yleensä sanoo ,että katsotaan kun rahat on kädessä ja antaa ymmärtää ,että saanissa tänä iltana olisi jos...
Joten jossain vaiheessa kun minä paineissani ilmoitan ,että minulla olisi nyt housu rahat niin katsoo tietenkin BB-talon touhuja ja jossain vaiheessa ilmoittaa menevänsä sänkyyn,jätää päälle yöpaidan,mutta pikku housuja ei.Kun menen makkariin niin yleensä aloittanut masturboinnin jota antaa katsoa jonkun aikaa, minä menen perässä ja laitan rahat yö pöydälle.Laittaa sitten itselleen liukkaria ja samalla liukkarilla voitelee minun kyrvän.Ja sitten mahtavaa, saan PILLUA eikä tarvitse käteen vetää.
Onko tämä ihan outoa ja poikkeuksellista ja onko muita joilla rahan voimalla ostetaan seksiä.
Vielä sitten ,että ei meilläkään aina näin toimita ,vaan sitä perus seksiä kyllä saa ,mutta sitten on näitä kausia joissa raha avittaa pillun saantia.Olen 58 v ja vaimo 54 v
Olis ehdotus. Ilmeisesti vaimosi haluaa leikkiä, jossa on itse huoran osassa. Tuosta teidän nykyisestä, ei kuitenkaan saa vielä kunnon kiksiä. Ala puhumaan, ilman niitä housuja, seksin ostamisesta. Hinta tietenkin pitää tipauttaa , ei sillä sinänsä ole muuten merkitystä, mutta kertojen lisäämiseksi on.
Vaikka tyyliin, haluttaa niin kovasti että pitäneekö lähteä kyliltä ostamaan seksiä. Siinä voi kertoa että olet kuullut että jostakin saa halvalla, parillakympillä. Sitten vain, että olis se kätevämpää jos sais kotona. kun vaimo alkaa lupailla, niin voitkin alkaa sanomaan häntä huoraksi. Katso, minkälaisen vaikutuksen saat aikaan ;) JA tsädäm, teillä on oma molemille sopiva yhteinen roolileikki. Sitten voitkin itse alkaa määritellä sen, milloin haluat pillua. Vaimosi haluaa ehdottomasti alistua tuohon, mutta asian sanominen ääneen pilaisi kaiken.
Kokeile, ja kerro miten kävi :)
Aloittaja on rupsahtanut :D siinä syy miksi nainen ei kiinostu mulkustasi.
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu äijät. Kyse onkin siitä että keski-ikäinen nainen haluaa kyllä seksiä mutta.... Hän haaveilee vieraasta miehestä. Olisi varmaan monella naisella halut kohdallaan jos sopiva mies kohdalle sattuisi, veisi ns jalat alta, pistäisi pään pyörälle jne. Se. Olisi menoa ja aivan ilmaiseksi. Oma löhöävä köriläs ei enää sytytä niillä tavanomaisilla keinoilla. Näin se nyt vain on valitettavasti
Olen nainen ja näistä on keskusteltu naisten kesken. Sorry vaan.
Niinpä. Mun mies in onneksi sellainen komea ja taitava seksijumala, jonka pelkästä katseesta kostuu. Sen ei tsrvitse maksaa mulle saadakseen, mä osittain elätänkin sitä ja kerran laitoin sille seteleitä yöpöydälle jälkikäteen... ;)
N43
Vaimo on parturi-kampaaja ja otti kerran asiakkaalta suihin, 100sen seteli palkaksi. Kyseessä oli asiakas joka oli jo pariin otteeseen käynyt vaimolla leikkuuttamassa ja oli ollut hiljaisempi päivä. Olivat vitsailleet jotain thaikkupartureista joilla kuulemma moinen palvelu kuuluu toimenkuvaan. Mies oli sitten sanonut että voi kun tulisi itsellekin todella tarpeeseen saada suuhoitoa. Vaimo oli saanut hiukset leikattua oli mies kaivanut satasen ja kysynyt voisiko olla mahkuja saada "palvelua", saisi asian pois päiväjärjestyksestä.
Vaimo oli pohtinut asiaa ja kun oli kysessää siisti nuorempi mies oli ottanut suihin ja ilman kondomia, osa tavarasta oli mennyt suuhun asti! Tämä tapahtui kun vaimo oli parisuhteessa vielä exänsä kanssa. Ei ole kertonut onko vielä uusinut temppuaan.
Niin se hoidan minäkin laskut sun muun rahaliikenteen meillä ja tuon reilusti muutenkin taloon enemmän rahaa. Vaimo ei kyllä anna pillua edes rahasta. Kerran ehdotin, kun edellisestä kerrasta oli puolisen vuotta, että saat satasen, kun saan tulla pikasesti takaapäin. Lupasin että ei vie kuin pari minuuttia, tokaisi vain, saan mä sen satasen vaikka en annakaan. No vittu niinhän se saakin.
Minkä takia olette ylipäätään naimisissa? Sulla on vielä sellainen 15, ehkä jopa 20 aktiivista panovuotta edessäsi. Käytä ne oikein ja jätä tuollainen nainen. Ehdit vielä nauttia elämästä!