Jos laittaa FB eston jollekkin, niin ao. ehnkilö pysyy kuitenkin laittaa meiliä?
en ymmrrä.. ei näe sivuja mutta meiliä voi laittaa ? ennen se toimi erillätavalla.
Kommentit (6)
mä laitoin juuri meiliä eräälle joka on blokannut minut, en näe hänen sivujaan ja naaman kohdalla on vaan hahmo. Eiks se silloin ole blokannut?
mä laitoin juuri meiliä eräälle joka on blokannut minut, en näe hänen sivujaan ja naaman kohdalla on vaan hahmo. Eiks se silloin ole blokannut?
niin FB:ssähän pystyt määrittelemään erikseen ketkä näkevät profiilikuvasi, ketkä näkevät seinäsi ja ketkä voivat lähettää sinulle yksityisviestejä. Asetukset voi laittaa vaikka niin, että seinä ja profiilikuva näkyy vain kavereille (tai osalle heistä) mutta yksityisviestejä voi laittaa kuka vain.
vaan ovat aina julkisia?
Minulla on yksityisyysasetukset niin, että jos joku hakee facebookista parofiiliani niin sen löytävät vain ystävät. Kaverien kaverit kyllä halutessaa sitten näkevät sen tynkä-profiilin, mutta blokattu ei näe mitään.
niin tottahan toki voi laittaa sulle mailia. Minusta ei voi laittaa fb:n kautta viestiä koska ei näe toista, mutta tavallinen maili onnistuu tottakai.