Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 v. poika ilmoitti mulle, että hän tekee vaimonsa kanssa 3 lasta. JES!! :D

Vierailija
29.10.2012 |

Musta tulee mummi kolmelle. Jei!! Nyt ei muuta kuin odottamaan ajan kulua. ;D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että on tavoitteita =D

Meillä 6v. ilmoitti, että hän menee parhaan ystävänsä kanssa naimisiin ja saavat kaksi poikalasta. Kysyin, että entäs jos tuleekin tyttöjä niin poika oli vähän aikaa hiljaa ja tokaisi, että he eivät tyttöjä tee =D

Ja ennen kuin joku ehtii älähtämään, niin poika oli juuri tapellut pikkusiskonsa kanssa, joten tytöt eivät olleet kovinkaan paljoa suosiossa =)

Vierailija
2/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 6 v. poika ilmoitti että hän EI hanki ikinä tyttöystävää eikä lapsia. vaan muuttaa kahden kaverinsa kanssa asumaan ja he käyvät töissä ja pelaavat wiitä illat.

Onneksi on muitakin lapsia, niin ehkä vielä joskus mustakin tulee mummo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänestä tulee isona kolmen pojan äiti. Poikien nimet on Arttu, Senkki ja Emppi. Ja poikien isä käy usein kampaajalla.

:)

Vierailija
4/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset ärsyttää mun poikaani, kun ne on aina vaan yhyy bää eli itkemässä.

Totesin ai sä ooot huomannut sen.

On siis huomannut, että aina itse kiukuttelee ja sitten vollaa.

Vierailija
5/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojan tulevaisuuden unelma on olla isä. Kymmenen poikaa, joita hän kuljettaa minibussilla ja jotka tulee mummille hoitoon. Jes.

Vierailija
6/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua itseäni kyllä karmaisee, että jos meno maapallolla ei muutu, 2100-luvulla paikka ei ole enää elinkelpoinen. Ja se koskettaa mitä suuremmassa määrin niitä ihania mahdollisia lapsenlapsia.

Vierailija
7/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo isona nukkua tyttöystävänsä kanssa samassa sängyssä, polttaa tupakkaa, hankkii moottoripyörän ja muuttaa Amerikkaan.

Vierailija
8/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että menee minun kanssa naimisiin, kun kasvaa isoksi. Olen kuulemma niin kiva, nätti, mukava ja teen tosi hyvää ruokaa :)

Päätti myös joskus, että ei mene koskaan töihin, ei opiskele ja elättää mut viikkorahoillaan, mitä vanhemmat maksaa :D Poikaa ei kauheasti tuo koulu kiinnostanut, kun kotiläksyt vie liikaa aikaa :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme