voisitteko tsempata.. olen raskausviikoilla 8 je eilen tuli
aika runsaasti verta, nyt jatkuu tuhrutteluna, olen klo 11.00 menossa lääkäriin, mutta onko miten tod.näk että keskenmeno kyseessä? Alavatsa kipeä, sellaiset menkkakivut ja alaselkä on todella kauhean kipeä.. Ei taida mulla olla toivoa?
Kommentit (6)
Mulla on kaikissa raskauksissa tullut pitkään kuukautisten ajankohtana kirkasta verta ja tuhruttelua muutaman päivän ajan. Alkuraskauksissa tuntuu myös paljon noita kuukautiskipuja. Kaikista raskauksista on ollut tuloksena täysiaikainen lapsi.
Hän tutki ja totesi, että kaikki on hyvin, sain Jorviin lähetteen ultraan, soittavat viikolla ajan. jos tule lisää verta tai kipuja, sitten menen itse suoraan Jorviin ultraan...
ap
Olin aivan varma keskenmenosta, mutta niinhän ne pysy mukana :) Ja siis tällä hetkellä vielä on pysynyt mukana :)
Jostain syystä vain ilmeisesti kohdunsuulta vuoti verta.
Tsemppiä ja toivottavasti sinullakin pysyy muksu mukana! :)
Kiva kuulla, että kaikki oli hyvin. Yritä rentoutua ja ottaa rauhallisesti nyt vaan.
Mietin, että pitäisikö hakea loppuviikoksi sairaslomaa, kun olen varastossa töissä... sain nyt siis 2 pvä
ap
Itse olen rv 21 ja minulla tullut vaaleanpunaista vuotoa 5-6 vkon välein, eli aina kun pitäisi olla ns kuukautiset. Kaikki on tähän asti mennyt hyvin, joten voi olla että sinullakin on kaikki ok. Itselläni on myös välillä alaselkä kipeä ja sekin on normaalia raskauden aikana. Toivoa on aina! :)