Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

... Puolukoiden Torstai-Taival ...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan tänään oltu reippaita-->sainpas kämpän kuurattua ja lattialla mun " talvimaton" semmonen tummansininen ja kerää mukavasti kissankarvaa :( nyt täyttää niin jouluiselta et oli pakko lämmittää glögiä ja ostaa pipareita: kynttilät palaa ja celine dion soittaa lässymusaa... Päätin pitää oikein rentoutus illan. Ennex huomenna aletaan miehen kanssa jähäämään... soitteli tänään mutta vaihdoin aina puheenaihetta kun yritti jotin sanoa joten se sanoi että jutellaan huomenna sitten lisää....

Anopin hässäkkää kävin kattomassa tänään: miehen veljen perhe (11kk tyttö heillä) tulee huomenna tänne viikonlopuksi joten mummu on ihan täpinöissään... saas nähdä siis höösääkö meiän muksua noin vai saako tää eka vaan kaiken huomion....

Thunderi: onnea raskausreseptistä: mitäs miehen kanssa keskustelitte? toivotaan että tuplaus aikaistuu ja plussaa tulis nopeesti :)

Galtsu: kivan kuvan olit laittanu meiliin!!

Mä en uskaltais kotona synnyttää tietoisesti ainakaan tätä ekaa... tosin meiltä tulee matkaa 70km sairaalaan joten ties vaikka synnyttäisin autoon jos nopeesti tulee?? toivottavasti ei kuitenkaan!!

Nyt meen vähä kokoilee tuota mun palapeliä joten illanjatkot kaikille!!! Moi!!

Vierailija
22/25 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Orchid]Huh, nyt taas riidat sovittu toistaiseksi:)

Kotisynnytyksistä: sinänsä mulla ei oo mitään vastaan, mutta kuten joku (Galtsu?) sanoikin, on riskit sen verran suuremmat etten itse lähtisi yrittämään. En voisi ikinä antaa sitä itselleni anteeksi jos vauva sattuisikin tarvitsemaan tehohoitoa heti ja jotain vakavaa/kohtalokasta seuraisi siitä että valitsin ei-turvallisimman vaihtoehdon.. Mutta tämä siis vain oma mielipiteeni, jokainen valitsee itselleen sopivimman tavan.

Tästä saadaankin hyvä G, eli mikä tapa (jos voi itse valita) olisi mieluisin?

Itse siis haluan sairaalassa ja epiduraalia ja ehkä paracervikaalin vielä

Jee, pian se finaali koittaa Golda! Ihan jänskättää jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten se BB-finaali menossa!

Näin viimeyönä unta että olin neulonut valkoista puuvilla mekkoa ja sitten kun se kappale oli melkein valmis huomasin että oli neulonut se ihan pieleen. :(

Mites ilonallen mekon neulominen sujuu?

Mulla on mekon takakappale kohta valmis. :)

Novitan Butterfly on kyllä inhottavaa lankaa jos joutuu purkamaan neuletta. Lanka suorastaa hajoaa käsiin. :(

merineito

Vierailija
24/25 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on muutama sana pinoon rustata, etten ihan kokonaan putoa kärryiltä, kun vasta kyytiin pääsin:) Käyn kyllä melkein joka päivä täällä lukemassa teidän jutut, mutta aina en jaksa kirjoittaa mitään, jos ei ole jotain erityistä asiaa. Alkukankeutta, luulisin. Eihän sitä mitään ihmeempiä pidäkaan aina olla eikä joka päivä tartte raportoida että meillä ei mitään uutta auringon alla, pikkukakkosta aletaan puuhamaan " sitten joskus" . Itse asiassa aiheesta ei viime aikoina olla juurikaan keskusteltu, mutta onhan tässä taas vähän aikaa ennen ensi kuun kuumia päiviä;)

[b]SynnytystapaG[/b]: jos saan valita (ja jos joskus hamassa tulevaisuudessa olen sitä toista lasta synnyttämässä...) niin haluaisin ihan tavis-sairaalasynnytyksen epiduraalilla. Ehkä ilokaasuakin voisin ottaa, jos se toimisi mulla. Tai jotain muuta kivunlievitystä, mikä nyt siinä tilanteessa parhaaksi arvioitasiin. Vedessä voisin kuvitella olevani avautumisvaiheessa, mutta vesisynnytys ei ole mun juttu. Tämän kaiken olen kerran jo kätilön kanssa käynytkin läpi, mutta loppujen lopuksi meidän tyttö syntyi sektiolla (suunniteltu) joten jossakin määrin koen kyllä itseni ensisynnyttäjäksi. Sitten joskus...Sektio sinänsä oli myös ihan ok tapa synnyttää, lopputuloshan siinä on kuitenkin tärkein:) Mutta olisihan se hieno kokemus saada synnyttää lapsi myös sillä perinteisemmälläkin (?) tavalla. Hmm, täytynee ottaa taas varovainen tunnustelulinja miehen suhteen, jos se vaikka olis jo vähän innokkaampi...Pääsisi sitten joskus sinne synnyttämäänkin=)

Pikkuhiljaa unta kohti, jaksaa taas huomenna.

-Lillis-

Vierailija
25/25 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaan, ihan teitä varten otatin, mutta hiukset oli niin likaiset että oli pakko pistää pipo päähän :O)

Oli kerrassaan mahtava esitys! Niin lumouduin..

Sitten käytiin siiderillä ja nyt ollaan kotona. Pitäis kait jatkaakin romanttisella linjalla, mutta tää sivu taitaa vetää enempi puoleensa (kun ei oo ovistakaan)..

Kauheita päänsärkyjä ollut viime aikoina, muutama viikko sitten alkaneet ja pahenee vaan.. Huomenna mies käy akupunktio-paikassa kyselemässä vähän hintoja.. Jospa pääsis vaikka launataina. Onko kellään teistä kokemuksia? Työkaverit kertoneet vaan hyviä juttuja, ei mitään ikävää..

Ja synnytysgalluppiin olenkin tainut jo vastata: eli en suunnittele mitään, alatiesynnytyksen haluan ehdottomasti kokea, varsinkin kun unelmoin 5-6 lapsesta, niin kohtu ei välttämättä kestä jos joutuu kovin montaa kertaa leikkeleen sitä.. Ilokaasulle KYLLÄ! Epiduraali vain jos siltä tuntuu sillä hetkellä

Mutta hyvää yötä puolukat, palaillaan!